Zniszcz ten dziennik

October 19, 2014

"W TRAKCIE TWORZENIA DZIENNIKA UBRUDZISZ SIĘ.
TWOJE UBRANIE POKRYJE SIĘ FARBĄ ALBO INNYMI DZIWNYMI SUBSTANCJAMI. ZAMOCZYSZ SIĘ.BĘDZIESZ PROSZONY O ZROBIENIE RZECZY, KTÓRE BĘDZIESZ PODDAWAĆ W WĄTPLIWOŚĆ. BĘDZIESZ UBOLEWAĆ, ŻE KSIĄŻKA ZNAJDUJE SIĘ W OPŁAKANYM STANIE. ZAMIENISZ DESTRUKCJĘ, KTÓRA CIĘ OTACZA, W KREACJĘ I ZACZNIESZ ŻYĆ TWÓRCZO !”

Takimi słowami autorka wprowadza nas w jej świat wyobraźni, w świat artystycznej twórczości. Ale czym on jest? Zbiorem myśli, dziennikiem, kolorowanką, wydzieranką, i nawet płótnem. Trudno nazwać tą książkę, bo ma wiele cech, upodabniających ją do innych rodzajów.
Każda strona mówi nam co potrzebujemy, aby "zniszczyć" ten dziennik. Potrzebujemy dosłownie wszystkiego co mamy pod ręką. Nawet kosmki włosów! Dziwne, ale w interpretacji Keri Smith wygląda to inaczej. Trzeba się powstrzymać, żeby nie zrobić kliku zadań w ciągu jednego dnia.
Jakie są zadania? Czasami zadziwiające, np. ZBIERAJ KŁACZKI Z KIESZENI, RYSUJ KLEJEM lub STWÓRZ RYSUNEK UŻYWAJĄC PASMA LUB PASM SWOICH WŁOSÓW, ale też bardziej artystyczne np. ZACZNIJ TWORZYĆ NIEKOŃCZĄCĄ SIĘ LINIĘ, PRZEŚPIJ SIĘ Z DZIENNIKIEM albo WYKONAJ NAPRAWDĘ OHYDNY RYSUNEK. Uważam, że ten dziennik może nadawać się na prezent. "Zniszcz ten dziennik" jest rewolucyjną książką, która obiega cały świat i występuje w wielu wersjach językowych. I przyszedł niedawno, bo miesiąc temu czas na polską wersję. Tą książkę naprawdę polecam i nie wyobrażam sobie bez niej kreatywności. Po prostu, gdy mam dobry albo zły humor mogę do niej zasiąść i wyżyć się artystycznie. 

------------------------------------------------------------------------------------
Co myślicie na temat tego dziennika? Czy polska wersja "Wreck this journal" trafiła w wasze ręce?

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Jak bym była młodsza to jak najbardziej bym go kupiła :) Fajna sprawa :)

    ReplyDelete
  2. Muszę go kupić ! Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii :)
    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U MNIE RÓWNIEŻ POST O TYM DZIENNIKU!!! :) Ja go mam, i przekonałam się że to marnowanie pieniędzy. To jest fajne tylko przez chwile, znudziło mi się po godzinie, ale każdy ma własne zdanie! :)


    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Taki dziennik to świetna sprawa, mnóstwo ciekawych zadań :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Według mnie taki dziennik to świetna rzecz, można się wyżyć artystycznie. Cudowne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Według mnie to cały ten dziennik to jakaś totalna pomyłka, wydawać 30zł po to, żeby coś zniszczyć? Sorry, ale ja mam wyobraźnię i potrafię być kreatywna bez takich idiotyzmów...

    ReplyDelete
  7. mam mieszane uczucia. z jednej strony może być ciekawy ale z drugiej takie coś można stworzyć samemu...
    http://wobecmysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. coraz więcej pozytywnych opinii słyszę na temat tego dziennika :) ostatnio byłam w empiku, ale go nie widziałam ;/

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja niedługo kupie sobie polską wersję ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nie posiadam go, ale uważam, że jest świetny ;3

    ReplyDelete
  11. Ja mam Wreck this journal w wersji angielskiej bo bardziej mi się podoba, ale sama idea tej "ksiązki" jest świetna, uwielbiam ją!

    MY BLOG CLICK CLICK

    P.S jak będziesz chciała wzajemną obserwację to wejdź na mojego bloga zaaobserwuj i wtedy zrobię to sami, nie zapomnij mi napisać! :*

    ReplyDelete
  12. Słyszałam o tej "książce" i chcę dostać ją na Mikołaja c;
    obserwuję i z niecierpliwością czekam na kolejne ciekawe posty :*

    Zapraszam do mnie -> nowy post i ROZDANIE
    Mój blog matiaga.blogspot.com
    Pozdrowionka c;

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się ta książka ale wyjątkowo ją nie kupuje :)
    Może obs za obs ? zacznij na pewno się zrewanżuje Mój blog - klik

    ReplyDelete
  14. podoba mi się inicjatywa takiego dziennika, gdzie można kreatywnie się wyżyć i wyszaleć :D tak więc już od pewnego czasu czaję się na jego kupno ;)
    koniecznie dodawaj posty ze zdjęciami jak Ty 'niszczysz' swój dziennik! :*
    obserwujemy?


    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---

    ps: klikniesz na link do bluzy na najnowszym poście? :*

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny pomysł :) ciekawy :)

    www.lefffka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nie słyszałam o tym, ciekawa sprawa :)

    Pozdrawiam,
    www.leveretteiii.com

    ReplyDelete
  17. Świetna jest ta książka! Koniecznie ją zakupie! ♥

    http://domajson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Koniecznie muszę ją kupić :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Czytałam już o tym 'dzienniku' - fajna sprawa! Można się wykazać kreatywnie ;3
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  20. Właśnie zastanawiam się nad kupieniem tego `dziennika` :)

    http://choooly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Dosłownie od wczoraj mam taka chęć kupienia tej książki,że na yt obejrzałam juz chyba wszystkie filmiki oglądając jak dziewczyny z różnych krajów ten dziennik niszczą ;) Niestety u mnie w mieście nie ma żadnej księgarni gdzie mogłabym go kupić :(

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia i pomysłowy post. Bardzo podoba mi się Twój blog, jest bardzo ciekawy i schludny :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Dużo słyszałam o tym dzienniku :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ♥
    Konkurs - klik!

    ReplyDelete
  25. Jakoś mnie specjalnie ten dziennik nie przekonuje jednak jest całkiem ciekawy ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Na pewno kreatywne, ale takie samo coś, albo raczej podobne, zawsze można zrobić samemu w domu.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo kreatywne . Ciekawy post :)
    Zostawisz ślad ? Będzie mi miło ;))
    http://nati-nataa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. nie posiadam ;c
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Od dawna planuje kupić, ale nigdy nie wypala:((
    Zapraszam: www.liviandinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. A to ciekawa książeczka! Trzeba mieć niezły łeb, żeby na to wpaść! tak samo, jak kiedyś była książka "Wszystko co wiem o kobietach" czy jakoś tak i puste kartki w środku! Proste, ale wpadnij na to - HA!

    Zapraszam na: www.kulturaifetysze.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. też mam tą książkę tylko ze w wersji angielskiej i jeszcze nie zaczęłam się bawić ;)
    a tobie jak tam idzie na jakim etapie jesteś ? ;)
    bardzo ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Like us on Facebook