Blogi, które najbardziej mnie przekonały

March 05, 2015

Od dłuższego czasu moja lista czytelnicza blogów się powiększyła. Z tego względu niektóre zawitały na pasku bocznym, a co do innych to jeszcze się przekonywuję do nich. Pewna osoba na facebooku spytała się jakie blogi najczęściej czytam, i które są moimi zdecydowanymi ulubieńcami. No i stało się. Poszperałam w liście i znalazłam parę ciekawych blogów, godnych polecenia.

DON'T BE NORMAL (klik)
Julia, jak sama pisze "blog ma pełnić rolę odskoczni od codzienności ,skupiska moich zainteresowań i pasji." Na jej posty warto czekać. Są dopracowane, pełne perfekcjonizmu i cudownych zdjęć. Już patrząc na zdjęcia można wywnioskować, że autorka bloga pasjonuje się fotografią, kocha to co robi. Z aparatem praktycznie nie rozstaje się na małą chwilę. Już jako dziecko próbowała uchwycić każdy moment, każde wydarzenie, a wycieczka była dla niej okazją to uwiecznienia pięknych chwil. 

PASTELOVE LOVE (klik)
Julia kochająca lumpeksowe perełki. Z takich sklepów potrafi stworzyć świetną stylizację. Pragnę jeszcze wspomnieć o zdolnościach kulinarnych blogerki, a także po raz kolejny o wspaniałych zdjęciach. 

 DIFFERENT VIEW OF THE LIFE (klik)
Asia od początku zachwyciła mnie swoją oryginalnością. Miłośniczka książek opisuje swoje przemyślenia, przedstawia recenzje książek, które są bestselerami w danym roku. Potrafi zachęcić czytelnika do czytania jej bloga. I ja również jej blogiem wprost się zauroczyłam.

FASHIONCAROLINNA (klik)
16 latka mieszkająca w łodzi, kochająca muzykę i modę. O sobie pisze, że zawsze będzie sobą, a to co się pielęgnuje od maleńkości zostaje na zawsze.

 FIKI BLOG (klik)
Pełna optymizmu perfekcjonistka, mająca wszystko dopięte na ostatni guzik. Na jej blogu możecie znaleźć dużo postów o tematyce DIY oraz przemyśleń. Nie zabraknie tu też typowych postów lifestylowych.

 KIKAA BLOG (klik)
Marzycielka Kinga uwielbia DIY. Na jej blogu przede wszystkim przeważają posty tematyczne. Piętnastolatka ma wielki talent do tworzenia bloga, który czytam od wakacji. Zainteresowała mnie przed wszystkim przez ciekawe tematy poruszane na jej blogu.

 MERY AND BLUE (klik)
Dwie piętnastoletnie siostry cioteczne, jak również przyjaciółki. Marysia, dorastająca w oczach widzów na YouTubie, i na blogu. Nastolatka pełna radości, mająca swój własny niepowtarzalny styl. Basia to dojrzała nastolatka interesująca się głównie modą.

PISANE MIODEM (klik)
Basia natomiast zaraża swoją kreatywnością. Blog stał się jej pasją, dlatego rozwija to, w czym jest najlepsza. Przede wszystkim inspiruje mnie do tworzenia zupełnie innych rzeczy, do podejmowania wyzwań, a także jest radosną nastolatką, lubiącą przebywać w towarzystwie twórczych ludzi.

STEFFY. PISANE PASJA (klik)
Pomimo młodego wieku Martyna opisuje problemy i przemyślenia nastolatków. Pokazuje też łatwe DIY, pomaga w tworzeniu designów blogów. Martyna robi perfekcyjne zdjęcia, a wpisy zadziwiają za każdym razem.

SARA PIORUŃSKA (klik)
Sara ostatnio pokazuje swój minimalistyczny styl. Widać to w jej blogu, i zdjęciach, które są wspaniałe! Jednym słowem pozwala mnie zachwycić nawet tylko samymi zdjęciami. Jednakże czytanie też jest ważne, bo treść postów jest ze sobą zwięzła.

Wymienione wyżej blogi warte są z pewnością polecenia!
Znacie te blogi? Często zaglądacie do waszych blogowych ulubieńców?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ja też uwielbiam blog Julki ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    ReplyDelete
  2. O! Czytam każdy z tych blogów! Zdecydowanie też są moimi ulebieńcami :)

    fashion-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kilka z tych blogów czytam! :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Znam je wszystkie :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. znam i czytam wszystkie te blogi :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Znam i czytam wszystkie wymienione przez Ciebie blogi! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Wszystkie blogi są moimi ulubionymi :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Znam wszystkie, uwielbiam zdjęcia tych dziewczyn!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! :*

    ReplyDelete
  9. Zanm wszystkie ale chyba najbardziej lubię dont be normal ;)

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam i czytam wszystkie blogi, które poleciłaś.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  11. haha sama czytam kilka z tych blogów ;)

    patricia9810.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wszystkie z blogów które tutaj wymieniłaś czytam! :)
    Zwłaszcza uwielbiam bloga Julci szkoda, że jej blog nie wygrał, ale i tak jest świetna.
    Ja do tej listy jeszcze dołączam Twojego bloga, bo naprawdę jest świetny.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Znam i czytam wszystkie wymienione blogi! Są naprawdę świetne ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  14. Znam kilka z tych blogow xx

    Zapraszam =^-^= http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥

    ReplyDelete
  15. Znam i uwielbiam wszystkie blogi oprócz Mery i Pisane Miodem :) Ale na pewno zajrzę na te dwa blogi!

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST! KLIK ✿

    ReplyDelete
  16. Znam blogi i sa gotne uwagi polecenia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  17. Znam większość wymienionych blogów , zaś pozostałe kojarzę ! Masz śliczny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam
    ♥ Zapraszam do mnie ! ♥

    ReplyDelete
  18. Z tych blogów nie znałam tylko czwartego i piątego, a prawie całą resztę bardzo lubię i z chęcią czytam! Najbardziej "don't be normal" ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  19. Wow, mimo młodego wieku piszesz tak perfekcyjnie! Jestem w szoku! <3
    http://paranormalgirls3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Osobiście znam niektóre z powyżej wymienionych blogów, ale odwiedzę także resztę, które kryją się pod tajemniczymi linkami. Moim ulubionym jest " Don't be normal " :)
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wszystkie te blogi znam, a najchętniej zaglądam na "Pastelowe Love", "Don't be normal" oraz "Kika blog" ♥

    Only Mery ♥ KLIK

    ReplyDelete

Like us on Facebook