Jak zamierzam spędzić te wakacje?

June 26, 2015

Wakacje oficjalnie się rozpoczęły! Szczerze to jakoś ich nie czuję, ale to pewnie przez ponurą i zmienną pogodę. Tyle narzekań na naukę, brak czasu, a teraz mam ogrom czasu i postaram się zrealizować niektóre plany na wakacje, które wam za chwilę przedstawię.

Spędzać aktywnie czas
Z moją kondycją nie jest najlepiej. A to przeszkadza mi choroba, a to szybko się męczę po przejściu zaledwie kilku metrów. Tym razem nie przesiedzę całych wakacji w domu przed komputerem, lecz postanowiłam, że za około tydzień zaopatrzę się w rolki i wreszcie zacznę uczyć się na nich jeździć, bo od zawsze marzyłam, aby wreszcie nauczyć się czegoś, co jest dobre dla zdrowia i szczególnie aktywności fizycznej, bo zwolnienie z wf-u daje się we znaki, a trzeba nadrobić te kilka lat braku tej aktywności!

Czytać książki!
Czytanie książek nie za bardzo mi szło w ciągu tego roku szkolnego i przestałam to niestety zaniedbywać. Wiem, że czytanie książek przez uczniów gimnazjum maleje, ale w końcu trzeba coś czytać, żeby wiedza nie wypadła z główki. W te wakacje z pewnością zabiorę się za książki, na które nie miałam czasu przez naukę, i które leżą sobie teraz na półce w oczekiwaniu na przeczytanie.

Mieć dobre kontakty ze znajomymi
Wiadomo, że w szkole najwięcej czasu poświęcałam na naukę. Tak, tak, święta prawda. Nie. Ale tak na prawdę, to za dużo nie rozmawiałam ze znajomymi, chyba jeżeli chodzi o naukę. Muszę odbudować niektóre przyjaźnie, spędzać więcej czasu z osobami, które są dla mnie ważne i na których widok od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy.

Zajadać się letnimi owocami
Lato, to ten okres, w którym królują truskawki, najlepsze owoce, które każdemu posmakują. Nie wyobrażam sobie bez nich wakacji. Z owocami można zrobić najróżniejsze napoje lub ciasta. Mmm... same pyszności! Dobrym rozwiązaniem będzie wykonanie domowej roboty lodów z kawałkami truskawek. Przy okazji pod szlifujecie talent gotowania. 
Porządki w pokoju
W tej chwili mój pokój po zakończeniu roku szkolnego wygląda fatalnie. Wszędzie plecaki, książki (oczywiście te do szkoły) i wiele rzeczy, które nie mają jeszcze miejsca. Tym razem wezmę się w garść i postaram się uprzątnąć bałagan i przygotować pokój na następny rok szkolny. 

Wychodzić częściej na sesje zdjęciowe 
Zdjęcia z sesji zdjęciowych, które wstawiam na bloga zazwyczaj zajmują bardzo dużo czasu, bo ok. 2 godziny. Staram się, aby każdy szczegół był dopracowany, bo w końcu to zdjęcia urozmaicają cały post. Mając teraz więcej czasu, przeznaczę to na robienie zdjęć, rozwijanie pasji.

Zająć się blogiem, kanałem na YouTubie
Ostatnio zaniedbywałam bloga, ale najbardziej kanał na YouTubie. Tym razem postaram się podszkolić w nagrywaniu filmików, aby były co raz lepsze i estetyczne. Na blogu postaram się wprowadzić małe zmiany w postach, zdjęciach. Chcę, by wszystko było perfekcyjne, a przynajmniej dążę do tego. 
Chciałabym was również poinformować, że niedawno założyłam blogowego snapchata dla was. Serdecznie zapraszam do dodawania mnie. Moja nazwa: ppiankowska

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Świetne sposoby na spędzenie wakacji! Mam podobne, również chciałabym częściej wychodzić na sesje zdjęciowe! :))

    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  2. Ja w wakacje planuję trochę zwiedzić świat. Pojadę do Portugalii i Paryża, czego nie mogę się doczekac. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  3. Ja też mam w planach rolki, ale boję się, że się połamię i we wrześniu wszyscy się będą ze mnie śmiać. :D

    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    ReplyDelete
  4. udanych wakacji!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kolorowe-lato.html

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia, ja również mam plany zajadać się owocami <3
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    ReplyDelete
  6. Plany są wspaniałe, w sumie parę z nich powinnam zastosować jak na przykład czytanie książek. Bardzo mi się u Ciebie podoba, design jest śliczny, a Ty jeszcze bardziej ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam podobne plany, chciałabym jeszcze gdzieś wyjechać, ale nie wiem gdzie ;D hahah
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  8. Właśnie wróciłam z rolek. Naprawdę polecam, super sport :). Większość Twoich planów pokrywa się z moimi, życzę Ci, abyś wytrwała w postanowieniach ;).

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że masz już plany na te wakacje. Ja ,zamierzam oddać swój czas przede wszystkim książkom.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Moje wakacje to totalny spontan, wiem tylko, ze pojadę nad morze :)

    Mój blog~klik! ❤

    ReplyDelete
  11. Ja również ma plany, które później i tak się zmieniają. Mam nadzieje że tobie się uda ;)
    zapraszam do mnie krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. moje plany na lato to przede wszystkim: chlopak, przyjaciele, wyjazdy, blog!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  13. Ja nie planuję nic ponieważ zazwyczaj nic z tego nie wychodzi hah śliczna koszulka :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne Zdjęcia ja tez chcę aktywnie spędzić wakacje

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  15. udanych slonecznych wakacji!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kolorowe-lato.html

    ReplyDelete
  16. O! Aktywne wakacje - również takie preferuję :)
    Powodzenia i miłych wakacji.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. super plany :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne plany!
    Ja niestety nie mam planów na wakacje, ale może coś wymyślę :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  19. Jakie śliczne zdjęciach. A więc tylko życzyć udanych wakacji ! :)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  20. Życzę wytrwałość w dążeniu z planami!
    http://flawless-space.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Oj, chciałabym mieć wakacjew albo choc urlop. W tym roku to dopiero gdzies w paxdzierniku mnie czeka. :)

    ReplyDelete
  22. ja jadę nad morze

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Ja od razu umiałam jeździć na rolkach :D. Ładne zdjęcia :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  25. Mam podobne plany :) no morze poza youtube
    bo nie poradzę tam kanału, ale może to się zmieni :)
    kiedyś nad tym myślałam ;) śliczne zdjęcia
    jesteś bardzo ładna i fotogeniczna <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja chciałabym odpocząć przez te wakacje i rozwinąć bloga! :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  27. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja również mam zamiar przeczytać jakaś książkę ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mamy mniej więcej takie same plany na wakacje haha :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. swietne zdjecia i postanowienia:) dodaje na snapchata!:)

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Też bym musiała ogarnąć mój pokój. Mam, nadzieje, że w tym tygodniu przynajmniej biurko albo półki ogarnę. :D

    ReplyDelete
  32. Mamy takie same plany na wakacje, ja jeszcze pojadę na jakąś wycieczkę z rodziną :)

    Nowy post!- Klik!

    ReplyDelete
  33. śliczne zdjęcia :) udanych wakacji ;p

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja kocham czytać książki!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja koniecznie musze poczytać książki! Mam teraz całkiem spory stosik :3
    No i czeka mnie wyjazd do Anglii, a potem do Danii. Mam nadzieję, że wakacje będą super <33
    więc życzę udanych wakacji!
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  36. Też chcę mieć więcej sesji i spędzić aktywnie czas :)
    Zapraszam do mnie - KLIK

    ReplyDelete
  37. Mam bardzo podobne plany do ciebie! Pod koniec lipca czeka mnie wyjazd na obóz, którego już się nie mogę doczekać:) Życzę udanych wakacji

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins life - kliik ♡

    ReplyDelete
  38. Dobre plany! :D Dla mnie ważne jest żeby wykorzystać całe wakacje ♥
    Oczywiście zamierzam tak jak ty zajadać się owocami i robić inne rzeczy które wymieniłaś, ale chyba najważniejsze jest żeby nie marnować czasu ;)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  39. Ojej, chyba tylko ja znowu się będę lenić w wakacje. Jestem zmuszona szybko coś wymyślić inaczej calutki wolny czas przeleci mi koło nosa! ;/

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete

Like us on Facebook