RETRO STYLE INSPIRATIONS | RED BIKINI

August 09, 2017

Styl retro zdecydowanie skradł moje serce. Może dlatego, że przeważają w nim kolory, których tak brak w obecnych stylizacjach osób, które widzę na ulicach. Klasyki są okej, ale czasami warto wyjść poza swoją strefę komfortu i spróbować czegoś nowego. Stąd też wzięły się lipcowe inspiracje. Uwielbiam przeglądać Pinteresta w poszukiwaniu właśnie takich inspiracji. Można tam spędzić dosłownie godziny. 
Przy okazji, chciałabym pokazać wam moje 3 propozycje na stroje kąpielowe odnoszące się do tego stylu. Wszystkie ubrania pochodzą z Zaful i możecie je znaleźć w sekcji 'red bikini'. Z reguły nie lubię współprac na klikanie, jednak nie zaszkodzi spróbować. W końcu takie posty robię raz lub dwa razy do roku i nie są to u mnie przeważające wpisy. Będzie więc mi niezmiernie miło, jeżeli poklikacie w linki na dole. W zamian w następnym poście polecę kilka wybranych blogów, także, aby było uczciwie to piszcie również ceny strojów w komentarzu. Z góry dziękuję!

1 (KLIK) | 2 (KLIK) | 3 (KLIK)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. świetne inspiracje ;) cudowne stroje ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  2. Lubię taki klimat :) śliczne inspiracje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękne inspiracje, też uwielbiam Pinteresta, czasem łapię się na tym, że spędzam tam zbyt dużo czasu... :D
    A stroje cudowne, szczególnie pierwszy!

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne stroje wybrałaś! Mi też bardzo podoba się styl retro :>
    $13.99, $12.99, $23.99
    nataliusz.pl

    ReplyDelete
  5. Mnie też podoba się styl retro. Piękne te stroje. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Te stroje są śliczne! *.*
    Pokliklane <3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kocham styl retro. bardzo spodobal mi się pierwszy kostium.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się! Na takich stronkach można spędzić mnóstwo czasu!
    Świetne są te stroje :)

    Poklikane <3
    $13.99
    $12.99
    $23.99

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia, też podoba mi się styl retro :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Styl retro ma w sobie ten "smaczek" którego mam wrażenie, że brakuje w dzisiejszych czasach :)

    1. $13.99
    2. $12.99
    3. $23.99

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zauważyłam, że ostatnio styl retro stał się bardzo modny. W sumie to super, bo jest naprawdę ciekawy :) Poklikałam :*
    13.99;12.99;23.99

    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Styl retro bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    Oczywiście, pomagam-klikając: $13.99, $12.99, $ 23.99

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne stroje, a tego pierwszego to nawet jestem posiadaczką! Pomogłam, poklikałam :)
    1.$13.99
    2.$12.99
    3.$23.99
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Super retro inspiracje,a co do strojów,ostatni szczególnie przypadł mi do gustu<3
    WIKI (klik)

    ReplyDelete

Like us on Facebook