BACK TO SCHOOL: How to survive high school?

September 02, 2017

Po weekendzie znowu wszyscy zasiądą do szkolnych ławek. Znowu zacznie się ponowne odliczanie do wakacji, nieprzespane noce z książkami i prace domowe odrabiane na szybko na kolanie. Czy mi tego brakowało? Trochę tak. Wiecie, to jest w pewnym sensie rutyna zakodowana w moim mózgu. Gdy ta rutyna zostaje przerwana to czuję taką wielką tęsknotę za nią. Jeżeli chodzi o szkołę to zacznę już swój drugi rok w liceum, a że temat powrotu do szkoły jest na topie, to postanowiłam, że dam Wam parę wskazówek odnośnie tego stopnia edukacji

To bardzo ważny punkt, ponieważ gdy nie będziecie interesowali się lekcjami, na których Was nie było, a był przerabiany ważny temat, to potem nie będziecie wiedzieli, o co chodzi, kiedy przyjdzie czas na podsumowanie całego działu. Dlatego warto być na bieżąco, aby potem się nie rozczarować.

Wykonywanie notatek czy w liceum, czy nawet gimnazjum, jest bardzo dobrym sposobem na uporządkowanie całej swojej wiedzy. Jeśli już wspominam o notatkach to dobrą metodą na zapamiętanie informacji z notatek jest używanie kolorów, zakreślanie wszystkiego, co uważamy za najważniejsze.

Nauczyciele w liceum zazwyczaj traktują już uczniów jak dorosłych, czyli my jako uczniowie, sami musimy sobie zapracować na świetne wyniki na świadectwie. Bierz udział w konkursach, gdzie tematyka pasuje najbardziej do Ciebie. Spróbuj też w wyborach do samorządu. Może potrafisz zmienić coś i sprawić by atmosfera była jeszcze lepsza?

Skup się na przedmiotach, na których zależy Ci najbardziej, i te z których będziesz miała maturę. Nie trzeba być genialnym z każdej dziedziny. Może być tak, że masz umysł ścisłowca, ale kompletnie nie możesz zrozumieć, dla przykładu historii. Nic się nie stanie. Wystarczy, że zdasz tą historię na ocenę, która w miarę Cię zadowoli. 

Jak mogliście również zauważyć, zaczęłam współpracę z Zaful. Spodnie, które widzicie na zdjęciach pochodzą właśnie z tej stronki. Przesyłka szła bardzo szybko. Doszła do mnie w 2 tygodnie. Spodnie mają naprawdę świetny materiał, nie jest taki typowo sztuczny, więc to jak najbardziej na plus. Znajdziecie je tu: klik.

Z D J Ę C I A :  A G A  S A D O W S K A

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Super rady! A w Twoich włosach jestem po prostu zakochana :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo dobry post! Podoba mi się zwłaszcza rada z tym że nie musimy wszystkiego wiedzieć tylko to, co jest nam potrzebne..z tym że to dobra rada dla Nas, a nie dla nauczycieli którzy chcą byśmy wiedzieli wszystko :D
    Kocham twoje włosy! I podobają mi się spodnie w całej stylizacji :)

    ReplyDelete
  3. Ale jesteś śliczna! Bardzo pomocny post ja zaczynam pierwszą klasę liceum i trochę się stresuje :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja mam zupełnie odwrotnie, wcale nie brakuje mi szkoły. Te wakacje były na prawdę ekstra i tak mi smutno, że się kończą :( Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakie włosy, cudowne!
    Fajne porady, przydadzą mi się ponieważ rozpoczynam naukę w liceum.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz i te włosy! Ja w tym roku mam w planach wszystko dobrze notować! Mam dość proszenia ludzi o przesłanie mi zdjęć ostatniej lekcji, bo mi się nie chciało zapisywać (nie dziwie się im, takiemu leniu jak ja tez nie wysłałbym)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Do liceum mam jeszcze trochę czasu, ale na pewno skorzystam z porad! Ślicznie wyglądasz w takich włosach! :)
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  8. Jeju, wyglądasz tak cudownie! Zawsze podobały mi się twoje włosy, ale ten turkuus <3
    Post oczywiście świetny, powodzenia w szkole! :)

    ReplyDelete
  9. Super rady, wezmę do serduszka <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super rady, ktoś mi to mówił ale jak już byłem w liceum zaocznym i po ptakach dawno było. Gratulację dobrego tematu na blogu.

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Jednak chyba najważniejszy jest ostatni punk, bo dzięki niemu da się nie zwariować :D Bardzo ładne zdjęcia. W sumie wpadłyśmy na podobny temat na posta, bo dziś również dodałam moje porady na przetrwanie szkoły :>
    nataliusz.pl

    ReplyDelete
  12. Przydane porady do szkoły + super stylizacja :)

    ReplyDelete
  13. Moje postanowienie na ten rok szkolny to punkt pierwszy :)
    Świetne spodnie! :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  14. Minął już rok, odkąd skończyłam szkołę i powiem Ci, że stosowałam się do wielu z Twoich rad i pewnie dlatego tak sobie poradziłam. Szczerze mówiąc to cieszę się, że mam to już za sobą.
    U nas niezbyt przychylnym okiem patrzyli na jakieś oznaki indywidualizmu, dopiero na studiach poczułam wolność, której w szkole tak mi brakowało.
    Będę wpadać częściej, pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  15. Może i ja do szkoły nie wracam ale piękne włosy!

    ReplyDelete
  16. Tak, to najistotniejsze rady! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Masz świetny styl! Bardzo podoba mi się twoj blog, te zdjęcia i styl wpisów :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja jeszcze przez rok będę chodzić do gimnazjum, ale tak jak wspomniałaś w drugim punkcie, nie tylko liceum dotyczą te rady.
    Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. Moją jedyną (i chyba najlepszą...) radą na przetrwanie liceum było... niechodzenie do niego. Tak, tak, właśnie taka rada, choć szkołę miałam cudowną. To więcej do matury nauczyłam się sama niż podążając ślepo za nauczycielami..
    Pisałam Ci już na instagramie, że masz cudne włosy, więc się powtórzę, bo pięęęęknie Ci tak!

    - mój blog -

    ReplyDelete
  20. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  21. cudownie wyglądasz!
    bardzo pomocne rady :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam te spodnie! Gdybyś chciała sprzedać / wymienić się to pisz :p

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz świetnie! Nie jestem zwolenniczką kolorowych włosów, ale Tobie bardzo pasują. <3
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  24. Liceum to był świetny czas, już zaczynam tęsknić :( Co do ostatniego punktu to zgadzam się, bo lepiej skupić się na przedmiotach, na których nam zależy, a inne można sobie odpuścić.
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    ReplyDelete
  25. Bycie na bieżąco to chyba jedna z najważniejszych rzeczy jeśli chodzi o naukę. Wystarczy 1 temat w plecy i już mamy duże zaległości. Świetne są te spodnie!
    Buziaki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

Like us on Facebook