NO TIME AND UPDATE MY LIFE

October 14, 2017

Czas - niby nic, a jednak coś. To jego mi najbardziej brakuje. Ilość obowiązków, jakie na mnie ciążą, jest nie do zrobienia w jeden dzień, dlatego przekładam to na później, a nie powinnam. Jestem niesamowicie ucieszona, że mogę wreszcie spokojnie tu napisać i zaktualizować co się u mnie dzieje. Nie będzie to wpis przygotowywany z wielką dokładnością. Najważniejszym dla mnie aspektem jest przekazać Wam to, co aktualnie siedzi w mojej głowie i czeka na powiedzenie o tym światu. Jeju, jak mi brakowało pisania tu... 
Powodem, dla którego często tu nie bywam to szkoła. W większości to jej się teraz poświęcam, bo już za rok matura, a ją trzeba dobrze zdać! Już powoli nauczyciele wspominają tam coś o niej, ale nie robią tego nagminnie, co pewnie się zmieni wraz z przejściem do klasy trzeciej. Oj, tam ten temat będzie się pewnie pojawiał kilka razy dziennie. Miałam przyjemność być również na evencie fotograficznym - Fotogenerator, gdzie dowiedziałam się parę świetnych, fotograficznych rzeczy. Finalne efekty możecie zobaczyć na mojej stronce fotograficznej Patrycja Piankowska Photography. To, czego tam się nauczyłam, otworzyło mi oczy na wiele problemów, które miałam przy robieniu zdjęć. To świetne uczucie rozwijać się w pasji i mieć z tego satysfakcję. Wam też tego życzę. A sobie życzę jedynie regularnego pisania tu i udzielania się w internecie.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Oj ja czuję się tak samo! Czasami nie wiem w co ręce włożyć... A dzisiaj to pierwszy dzień od dawna, kiedy mogę na spokojnie nadrobić wszystkie zaległości w blogosferze, i faktycznie trochę Cię tu nie było. Chyba jedna z dłuższych przerw, hm?;)

    Julia Brzezińska

    ReplyDelete
  2. U mnie również wszystko krąży wokół nauki! Na szczęście dzisiaj troszkę leniuchuję :)
    =MELA BLOG

    ReplyDelete
  3. Szkoła to niestety miejsce, które niby ma nas kształtować choć często az tak tego nie robi lecz zajmuje właśnie masę nam czasu.
    Oby więcej tu Ciebie było, lubimy twoje wpisy! :)

    ReplyDelete
  4. ja codziennie słyszę o maturze, ba, nawet kilka razy a jestem również w 2 klasie haha :D
    fajna sprawa z tym eventem
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. W takim razie życzę ci więcej luzu i wolnego czasu :)
    Szkoda, że nie słyszałam o tym evencie.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja nigdy nie rezygnuje z pasji mimo nawału obowiązków. Czy to klasa zwykła, maturalna, czy studia zawsze staram się poświęcać mojej pasji. ;)

    ReplyDelete
  7. Doba jest zdecydowanie za krótka :/
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. A ja w tym roku staram się poświęcać nauce tylko tyle ile muszę- zupełne minimum. Za to jak najwięcej czasu przeznaczać na pasje. Uważam, że zadręczanie się maturą 1,5 roku wcześniej nie wpłynie zbyt dobrze na nasze życie. Ale rozumiem twój punkt widzenia i życzę powodzenia w rozdzielaniu czasu! ♥
    BLOG

    ReplyDelete
  9. Szkoda, że tak krótko! Ale świetnie :3

    Zapraszam do mnie:
    http://pod-lupka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mogłabym dostać więcej czasu na gwiazdkę w prezencie :)

    ReplyDelete
  11. Cóż, szkoła pochłania dużo czasu, ale trzeba walczyć o pasje :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Ja jestem w trzeciej klasie gimnazjum i na okrągło nauczyciele powtarzają "test gimnazjalny". Co prawda to nie to samo co matura, ale jednak i tak się trochę tym testem stresuję... Na ten moment mam dość sporo nauki, ze względu na chorobę, bo już od tygodnia leżę w łóżku.
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ja też troszkę zaniedbuję bloga przez szkołę. powodzenia! <3

    ReplyDelete
  14. Super, że się spełniasz! A co do matury, to niestety masz rację... Ja właśnie zaczęłam klasę maturalną i temat egzaminu dojrzałości nie chodzi z ust nauczycieli... A do tego sprawdzian na sprawdzianie, kartkówka na kartkówce, "bo trzeba przyspieszyć z materiałem, żeby zdążyć zrobić powtórki przed samą maturą".

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook