perfect decoration of your phone | ETUO

February 17, 2016

Większość posiadaczy telefonów chce go przyozdobić. Najprostszym rozwiązaniem jest case / etui, które od razu dodaje tego czegoś już do samego wyglądu. W ramach współpracy z firmą etuo.pl otrzymałam przecudowny case. Ucieszyłam się od razu z tego cudeńka, po tym jak dostałam go od kuriera. Jest to pierwsza współpraca, którą zawarłam z jakąkolwiek firmą. Asortyment ETUO jest ogromny. Kiedy wybierałam swoje etui, stronom nie było końca, a to dobry znak, że marka rozwija się w szybkim tempie.

Czemu w ogóle piszę o etui od Etuo? Postanowiłam, że przygotuję dla was recenzję produktu tego sklepu. Myślę, że pomogę również osobom, które poszukują ładnych case'ów. Mamy tam szeroki wybór, a z pewnością znajdziecie tam coś dla swojego telefonu. 

Jak wiecie, jestem wielką zwolenniczką minimalizmu. W moje ręce wpadł case z motywem kawy po odciskaniu spodu kubka z napisem "Coffee is always a good idea". Te zdanie opisuje całe moje życie! Uwielbiam kawę, a ten napis idealnie mnie odzwierciedla. Obudowa po bokach jest przezroczysta i ma wycięcia na najważniejsze elementy m. in.: głośniki czy wejście do słuchawek.
Dobrze wykonany. Nadruk się nie ściera, co uważam za wielki plus, a etui idealnie dopasowało się do telefonu. Jeżeli chodzi o wycięcia, o których wspomniałam wyżej, są również dopasowane i nie ma żadnego problemu, że wycięcie może być za duże, czy za małe.
Zdecydowanie 10/10. Jestem zadowolona z produktu jaki wybrałam. Asortyment sprawia, że każdy znajdzie case na swój model telefonu. Przeglądając stronę zauważyłam różne rodzaje etui, o których nawet nie wiedziałam, ale wydają się być ciekawe. Kontakt z firmą jest zawrotny, więc, gdy macie ochotę napisać do firmy, to etuo przyśle odpowiedź dość szybko. 

You Might Also Like

62 komentarze

  1. Firma Etuo jest naprawdę świetna, sama mam case'a z tej strony i jestem bardzo zadowolona! Twój jest naprawdę super!

    ReplyDelete
  2. dostałam propozycję współpracy od tej firmy, niestety nie ma tam case'a na mój telefon:(
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie wygląda ten case! Mam teraz swój kupiony w sklepie, zwykły, przezroczysty. Niestety muszę go zdejmować do ładowania, bo często się rozłącza :<

    Nowy post z wynikami konkursu

    ReplyDelete
  4. śliczna, minimalistyczna obudowa!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny jest ten case! Najbardziej jestem zakochana w Twoim telefonie! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  6. Case świetny, niestety na tej stronce nie ma case'a na mój telefon :/.
    Powinnaś pisać więcej recenzji, świetnie ci wychodzą!
    http://not-always-normal.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale śliczne case i ten świetny napis! <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  8. ładniutki case!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Faktycznie mają bardzo szeroki asortyment :). Prześliczny case *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  10. Świetny ten case, również uwielbiam kawę! Muszę przejrzeć ich asortyment:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Etuo faktycznie robią świetne case. Ten Twój jest prześliczny :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne ! <3 Mam od nich etu i polecam <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Prześliczne etui. <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  14. Ciekawy case ♥ pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetna firma, cieszę się, ze jesteś zadowolona z etui, prezentuje się naprawdę swietnie! Napis i do mnie pasuje idealnie!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  16. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale już ją przed chwilą na nią weszłam i jestem nią zaczarowana *.*
    Etui, które masz z tj strony jest plastikowe czy gumowe? Tworzyłaś je sama (wzór) czy taki znalazłaś?

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Prezentuje sie bosko :)

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. Super case i fajny napis ;))
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  19. Napis świetny :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny jest ten case! Już sprawdzam stronę i sądzę, że po zmianie telefonu coś tam zamówię (jeśli tylko coś mi się spodoba) :)

    Nowy post u mnie

    ReplyDelete
  21. Oczarował mnie Twój blog, a to etui jest świetne. Obserwuje!

    Zapraszam też do siebie http://allifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetny case wybrałaś! Super się prezentuje ♥
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne etui! Ciekawy wybór mają na tej stronie ;)
    http://princess-aim.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wszystkie moje casey z funny i etuo obdzierały się po kilku miesiącach, może takie moje szczęście do nich :(
    A Twój jest świetny :)<3

    ReplyDelete
  25. Śliczne etui ! :) chyba też sobie zamówię ! :)
    berrythere.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne etui, chyba sama także się skuszę :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetna recenzja!
    Uwielbiam takie minimalistyczna case-y ale też ogólnie rzeczy :)

    Pozdrawiam, Monika.

    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Ale śliczna! Bardzo podobają mi się takie minimalistyczne obudowy :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. Śliczny jest, super ze jesteś zadowolona :*

    ReplyDelete
  30. To etui jest świetne, chociaż ja nie jestem maniaczką zbierania takich gadżetów ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  31. Fajny case, bardzo fajnie pasuje do telefonu ;)

    ReplyDelete
  32. Śliczny case, jednak ja wolę chyba mieć telefon bez niego ;d
    Mój blog

    ReplyDelete
  33. Ja do swojego telefonu zamówiłam klasyczne, a twój mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  34. Śliczna obudowa! Ostatnio się zaopatrzyłam w nowy telefon i sama poszukuję nowych case'ów :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    ReplyDelete
  35. Masz przepięknego bloga! Jesteś niezmiernie kreatywna. Ja muszę się zdecydować na jakieś ciekawe etui :D Pozdrawiam serdecznie ;)
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. love it!
    http://fridaynightstyle.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczny case :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Muszę się zgodzić, że faktycznie jest śliczny :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. aaa śliczniutki.
    angelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. \pati Twój blog jest idealny ;) wszystko takie piękne i dopracowane ;)
    Case rewelacja ;)
    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. etui jest świetne, wygląda wspaniale. Masz świetnego bloga!:)

    aleksandranik.blogpot.com

    ReplyDelete
  42. ten case jest idealny dal mnie, hah :D

    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  43. Zamawiałam już case z tej firmy i był to prezent dla bliskiej mi osoby, zaprojektowałam go sama. Z takiej obudowy ze wspólnym zdjęciem była zachwycona i popłakała się ze wzruszenia.

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  44. Świetnie prowadzisz bloga ! W wolnej chwili zajrzyj do nas.
    www.modeedeeviee.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  45. super recenzja, fajnie i treściwie piszesz !
    też miałam etui z tej firmy i ja niestety się zawiodłam bo raz mi upadł na chodniku i etui pękło bo było plastikowe :/ a więc trochę kasy na marne .. napisz jak zacznie się coś z nim dziać :) a w międzyczasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. transparentne boki ujęły mnie na starcie!
    zajrzę do proponowanej przez Ciebie firmy :)))

    ReplyDelete

Like us on Facebook