The MOST common errors by bloggers

February 01, 2016

BLOG. Według słownika języka polskiego: dziennik prowadzony przez internautę na stronach WWW. W przeciągu kilku ostatnich lat blogosfera rozwinęła się znacznie. Czytając wpis blogerki Aleksandry (tutaj), który swoją drogą skłania do rozważań, zaczęłam myśleć, czy blogosfera zmierza w dobrym kierunku. Bo jakby patrzeć, to z jednej strony dobrze, że blogerów jest masa. Ludzie znajdują swoje prawdziwe pasje, nawet te na całe życie. Druga, ciemna strona: zakładanie blogów dla darmowych ubrań, po tym, gdy prowadzi się zaledwie bloga trzy miesiące. W blogosferze, jeżeli chodzi o mnie, to nie uważam się za guru. Mam ochotę jednak dać opust moim odczuciom w blogosferze i krótko lub długo wyjaśnię, co uważam za błędy w dzisiejszym blogerowym świecie. 

K O L O R O W O ,  C Z Y L I  T Ę C Z A  W E R S J A   H A R D
Ile razy na blogach widziałam wygląd bloga w kolorach tak bijących po oczy, że od razu chciałam zamknąć kartę, to nie zliczę tego na palcach jednej, a nawet dwóch rąk. Rozumiem, że kolory urozmaicają całokształt, ale nadmiar ich nie wpływa dobrze na rozwój bloga. Preferuję minimalizm i estetykę. Myślę, że szczypta białego i lekkiego koloru sprawi, że blog będzie przyjemny dla naszych oczu.

Z A Ł O Ż Ę  B L O G A  -  B Ę D Ę  M I A Ł A  D A R M O W E  C I U S Z K I
Jeżeli w waszych mniemaniu zakładanie bloga jest formą dostania czegoś darmowego, to radzę to przemyśleć. Z opisanej przeze mnie sytuacji już we wstępie, można wywnioskować, że początkujący blogerzy łapią dosłownie, za co się da. Nieważne, że firma nie ma ciekawego asortymentu i tak podejmują się współpracy. Do współprac z firmami nic nie mam, a o nich mogę powiedzieć tak: jeżeli starasz się rozwijać bloga, wkładasz w niego pasję i serce, to tak, pewnie należy ci się mały prezencik w postaci współpracy, gdzie firma jest godna polecenia. Miałam już propozycje współpracy od tych najbardziej popularnych stronek typu dressgal, dresslink, ale nie zaciekawiły mnie zbytnio asortymentem. Wolę mieć jedną, porządną współpracę z firmą, niż trylion banerów na pasku bocznym.

Z A  D U Ż A ,  Z A  M A Ł A  C Z C I O N K A 
Coraz częstszy popełniany błąd przez blogerów. Za duża czcionka, rozszerzona na całą stronę nie prezentuje się dobrze, a z małej czcionki możemy tyle wyczytać co nic. Standardową wielkością czcionki w postach jest 13-14px. 
D U Ż Y  O D S T Ę P  C Z A S O W Y  M I Ę D Z Y  P O S T A M I  L U B . . .  I C H  B R A K
Rozumiem, że prowadzenie strony nie jest łatwe i niekiedy brakuje czasu na ogarnięcie wpisów, czy zdjęć. Jednak, gdy postów na stronie brak już od dłuższego czasu to znak, że taka osoba dała sobie spokój  z blogosferą i nie będzie łatwo jej później powrócić. Moja rada: publikujcie wpisy regularnie. Nie codziennie, ale z odpowiadającym wam odstępem czasowym. W okresie szkolnym swoje wpisy publikuję co tydzień, natomiast, kiedy mam dzień wolny od zajęć, zajmuję się całodobowo (może nie całodobowo, ale bardzo długo) blogowymi sprawami i swoje posty udostępniam co 4-5 dni. Zależy to przede wszystkim od mojej chęci, choć trudno mi się wyrwać rano z łóżka, aby porobić dobre zdjęcia, ale daję radę!

S A M O  O D T W A R Z A J Ą C A  S I Ę  M U Z Y K A
Szał na tego typu gadżety na blogu dawno już został wysłany w zapomnienie. Ludzie mają inne gusta muzyczne. Ktoś lubi rap, drudzy pop, a reszta może nawet muzykę klasyczną. W każdym razie lepiej nie dodawać muzyki jako elementu na blogu. Zamiast tego czytelnicy mogą wejść na YouTube, Spotify czy Soundcloud, i posłuchać swoich ulubionych utworów. Dlatego ważna rada ode mnie: nie dodawajcie niepotrzebnych gadżetów do szablonu, bo to nie przyciąga nowych czytelników, lecz jest wręcz odwrotnie.
To moje TOP 5 najczęściej popełnianych błędów w blogosferze. Jakie są, według ciebie, błędy w blogerowym świecie?

You Might Also Like

78 komentarze

  1. Haha też mnie strasznie denerwuje muzyka na blogach i jak jest zbyt kolorowo -to sprawia, że odrazu chcę zamknąć stronę.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dokładnie! Muzyka na blogach jest najbardziej irytująca- za każdym razem muszę ją wyłączać. Wkurza mnie jeszcze to, że jak blog ma dwa miesiące, to już blog ma miliony kolorowych bannerów od chińskich stronek.

    https://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Muzyka na blogach, ugh nie cierpię tego! Często jest tak, że słucham swojej ulubionej piosenki, wejdę na jakiegoś bloga i nagle znikąd zaczyna dobiegać muzyka. To jest strasznie irytujące.

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ;) Zapraszam cię także na mojego modowego bloga: werciacodziennie.blogspot.com :))

    ReplyDelete
  5. Co do muzyki to masz rację, zazwyczaj ją wyłączam chyba że mam naprawdę zły dzień to wtedy wyłączam bloga. Te specjalne współprace też są denerwujące. Obserwuję dziewczynę, która mając około 16 lat ma współpracę z firmą z ciuchami/akcesoriami weselnymi. Jaki w tym jest sens? I tak pewnie nie użyje ich przez najbliższy czas. Jednak do innych się nie wypowiem ponieważ jestem na blogosferze krótko.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://zufav.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muzyka na blogach.. Albo kolorowy blog. Rozumiem, że ktoś lubi tęczę ale bez przesady.

    ReplyDelete
  7. Zgadzam się z Tobą, również nie lubię, gdy na blogu jest włączona playlista.
    Obserwuję i Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  8. Ja kiedys lubiłam samo odtwarzającą się muzykę, ale teraz mnie to irytuje. Wielkie NIE jeśli chodzi o to ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nie lubię, kiedy na blogu jest odtwarzana muzyka... denerwujące
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  10. Rzeczywiście dużo bloggerów tak robi. Ja mam minimalistyczny design, 2 stałe, długo trwające współprace (nie łapię się co chwile za jakąś nową) oraz posty publikuję regularnie co tydzień :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. To prawda. Teraz tych blogów jest multum i według mnie jest ich trochę za dużo, bo ciężko znaleźć jakiegoś porządnego bloga. Co do zakładania blogów tylko dla współprac to według mnie jest to głupota. Rozumiem, gdy blogerka prowadzi bloga już ponad rok i firma sama ją zauważy i napisze.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Najbardziej denerwuje mnie ta muzyka oraz zdjęcia robione retricą, haha :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo nie lubię jak w tle gra muzyka, albo tło jest tak kolorowe, że aż zniechęca do czytania... Niestety nie mamy wpływu na to jaki ktoś ma wygląd, zawsze jak się zwróci komuś uwagę od razu mówi się, że to hejt, to tylko dobra rada :)
    Świetnie napisane ;* Blog Oli bardzo przypadł mi do gustu!

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  14. Osobiście jestem zdania, że muzykę można wyłączyć, a fajnie jest poznać kogoś od tej strony.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2016/01/czas.html

    ReplyDelete
  15. Irytuje mnie muzyka na blogach, zawsze mam włączona swoją playliste i to na maksa i jak mi tak nagle zaczynie grać jakaś inna piosenka to automatycznie wychodzę z tego bloga, fajnie gdyby jeszcze autorzy kiedy już koniecznie chcą mieć muzykę niech ustawia tak żeby się nie włączala automatycznie tylko bo jest to naprawdę irytujące.

    ReplyDelete
  16. Dokładnie, muzyka czasami na blogach jest ustawiona tak głośno, że wchodząc na stronę można się trochę wystraszyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    KLIK

    ReplyDelete
  17. Mnie jeszcze oprócz tego czasem rażą "słabe" zdjęcia albo niedbały tekst, bez zwracania uwagi na interpunkcję czy orotgrafię

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    ReplyDelete
  18. Dla mnie chyba największym błędem jest obs za obs. Nigdy tego nie zrozumiem.
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  19. Moim zdaniem najgorszym błędem jest nieregularne dodawanie postów.
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Dodając posty regularnie jest jak z YouTubem. Ludzie Cię wtedy kojarzą i wracają do twojego bloga. Przyznam, że wpis mnie zaintrygował.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    ReplyDelete
  21. Blogi dla współprac, tryliard kolorów w szablonie i muzyka to według mnie największe zmory. Oczywiście regularność też jest bardzo ważna - rażą mnie blogi gdzie posty są dodawane raz na miesiąc, ale jeszcze gorsze są według mnie te, na których wpisy pojawiają się codziennie ;/
    A i jeszcze zdjęcia! Nie wymagam, żeby były one wykonane najlepszym aparatem, ani nic - wystarczy żeby jakość nie "raziła" w oczy

    Świetny post!
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  22. Największym błędem jest właśnie to że nie zakładają tego ze swojej pasji, tylko liczą na korzyści. No ja oczywiście rozumiem że na pewno coś będziemy dostawać i polecać ale bez przesady żeby być tak łapczywym i brać wszystko!

    ReplyDelete
  23. Irytuje mnie muzyka na blogach... Pisanie postów tylko dla ubrań także jest bez sensu.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  24. Mnie najbardziej wkurza brzydki wygląd bloga, czyli (tak jak wspomniałaś) za dużo kolorów itd. Lub jeśli ktoś pisze czcionką bez polskich znaków, które potem strasznie sie wyrózniają. Nie lubię też gdy ktoś dodaje ktrótkie posty informacyjne, w których umieszcza jedno zdanie typu ''Jutro idę na zdjęcia, więc niedługo pojawi sie post.'' I choć sama w blogosferze jestem ledwie od miesiąca już trafiłam na sporą ilość takich blogów...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja chyba najbardziej nie potrafię zcierpieć bloga jako istnego magazynu reklam!
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  26. Piekne zdjecia! :) tez dosyc czesto widze np samo odtwarzajaca sie muzyke co mnie mega denerwuje :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  27. Pati napisałam do ciebie maila mam nadzieję, że zerkniesz. I w ogóle bardzo fajny post motywujący do przemyśleń
    Dzięki, że jesteś

    ReplyDelete
  28. mnie najbardziej wkurza jak na blogu jest za dużo kolorów, to od razu wyłączam stronke bo nie moge wytrzymać :\

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. SUper post :)


    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. fajny post;) Ja zauwazylam jeszcze, ze niektore blogerki probuja byc na sile madre nic nie wiedziac w prawdzie o tym, co pisza i czesto maja odmienne opinie od innych by byc uwazanymi za te oryginalne, to mnie denerwuje.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Kolorowe blogi, muzyka i takie zakładanie bloga tylko dla zysku to chyba najgorsze co może być! Jak widzę takie coś to aż mnie krew zalewa:o Cudowny post!
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja też bardzo nie lubię tej muzyki na blogu i za małych czcionek. Osoby, które zakładają bloga dla własnych korzyści -moim zdaniem- nie są warte uwagi. Błaganie o kliknięcia, po co to? Rozumiem, że ktoś prowadzi bloga od dłuższego czasu i postanawia podjąć się jakieś współpracy, ale przede wszystkim bloga założył z pasji, dla przyjemności, a nie dla ubrań. Świetny post!

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Nie wiem, czy mam prawo mówić o jakichkolwiek błędach, sama ich wiele popełniam i nadal czuję się "nowa" w blogosferze. Wydaje mi się jednak, że jeden z najgorszych błedów to "obserwacja za obserwacje". Nie preferuję tego i wole kilku prawdziwych obserwatorów, niż tysiąc "na jeden raz"

    Pozdrawiam :)
    inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Myślę, że każdy początkujący blogger popełniał kiedyś niektóre z tych błędów, jednak ważne jest by je usuwać i dążyć do perfekcji!

    F L A W L E S S S P A C E

    ReplyDelete
  35. Najbardziej denerwuje mnie samo odtwarzająca się muzyka. Często trafiam na utwory, które całkowicie mi się nie podobają, co mnie zniechęca do dalszego czytania danego bloga.
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  36. Zdecydowanie zgadzam się z wszystkimi radami. Najczęstszym problemem jest połączenie bloga z życiem osobistym, szkołą i do tego jeszcze odrobiną ruchu.

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  37. muzyka na blogu to chyba najgorsze co może być aaa
    siedzę sobie w pokoju z rodzicami, mam włączone głośniki (często prawie na maxa XD) i tu jakiś rap z przekleństwami albo metal haha :')
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zgadzam się ta muzyka jest faktycznie denerwująca, tak samo z czcionką.. Design również jest bardzo ważny! :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  39. Ja na przykład ostatnio dostałam propozycję współpracy, ale stwierdziłam, że bez sensu będzie ciągłe proszenie o klikania i raczej z 52 obserwatorami tego nie udźwignę, ale nie jest mi szkoda, bo piszę z pasji

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  40. Czcionka i kolory, ale również zdjęcia to najważniejsze według mnie rzeczy na blogu no i oczywiście tekst. Nie lubię przesadnych, niepotrzebnych rzeczy.

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  41. Zgadzam się co do twoich uwag. Mnie również denerwuje muzyka, która się włącza kiedy wyjdę na czyjegoś bloga. Ona wszystko psuje moim zdaniem. Bo kiedy myślę, że blog jest ciekawy i mogę zostać tam dłużej to piosenki psują całe to wrażenie. Może dziecko temu postów i wielu takich blogerów zauważy to i zmieni to i owo.
    Pozdrawiam Cię ;)
    Zapraszam do nas - juz jest najnowszy post :)
    smiling-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. To prawda. Tak jak w życiu, lepiej zdecydować się na jedną porządną rzecz niż kupować kilka , które kiedyś stracą swoją jakość :)

    ReplyDelete
  43. nie lubię jak jest muzyka na blogu i zakładania go tylko po to, żeby dostawać ubrania.. :/
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  44. Strasznie denerwują mnie za mała czcionka, olewatorski wygląd bloga, i ta muzyka... wrr! Skupiam się na czymś, a nagle jakiś pop czy inne cuś włącza mi się na cały regulator. Nie lubię czegoś takiego :/

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥
    ♥Wattpad♥

    ReplyDelete
  45. Zgadzamy się, najgorsza jest ta muzyka i zakładanie bloga tylko dla darmowych ubrań, jak widzimy takie blogi jak opisałaś powyżej to na prawdę nie mamy słów :/ My staramy się prowadzić bloga starannie, widzimy, że twój taki jest :*
    TMblackandwhite.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Podziwiam Cie,że nie zgadzasz się na kazdą współprace. Czasem mam wrażenie,że niektórzy prowadzą bloga tylko dla darmowych rzeczy :/ porażka

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    ReplyDelete
  47. jeju, ta muzyka....nienienie! Uwielbiam gdy mam na pasku załóżmy 20 blogów, a tu nagle zaczyna mi coś wyć. I to szukanie z którego bloga to dochodzi. I wtedy mam ochotę zabić tą blogerkę/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  48. Mnie jeszcze najczęściej denerwują komentarze typu: 'obserwacja za obserwacje'.
    Ja też miałam małą przerwę z blogiem. Dopiero od grudnia staram się być systematyczna i mam nadzieję, że mi się to uda. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  49. Mnie irytują wszelkie dodatkowe, zbędne gadżety, które tylko rozpraszają czytelnika. A co do tej gamy kolorów na blogach - od razu klikam krzyżyk w prawym górnym rogu ;)
    Poklikasz u mnie w linki? Z góry bardzo dziękuję :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  50. Ja przez ten rok trochę się nauczyłam na tych błędach ;3
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  51. także nie lubie kiedy na blogach jest samowłaczająca się muzyka :p

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. To są najbardziej irytujące rzeczy w blogosferze ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  53. Jak dla mnie teraz najczęstszym błędem są współprace za wszelką cenę, nie ważne, czy są to ciuchy czy silniki do samolotu. (dobra, silników nie widziałam ;P) A pasek boczny 2 razy dłuższy niż post bo wszędzie banery.

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  54. Opisałaś wszystkie grzechy blogów :D Ale wiadomo na początku nie można być perfekcyjnym i najprawdopodobniej każdy popełnił jakiś z tych błędów :))
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Dobry post! Mnie również zniechęca nadmierna kolorystyka na blogu.
    Mój blog

    ReplyDelete
  56. Dla mnie takim błędem są te byle jakie współprace, kiedy jest ich miliony.
    Zdjęcia wyszły Ci fajne :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  57. Te co podałaś są najbardziej irytujące i niestety za częste. Odpycha mnie zły wygląd bloga - gdy wszystko jest naćkane, zdjęcia wychodzą poza obszar postu brrr
    Albo powszechne również obs/obs, blog który praktycznie nie ma żadnych wartości czyt. zdjęcia skopiowane wręcz z innych blogów, te same posty tylko zmienione słownictwo (ekhem,ekhem i milion banerków po boku co sprowadza się do twojego punktu o darmowych rzeczach) jest dużo gorszy od bloga który ma 2 obserwujących i śliczne zdjęcia, wartościowe post bo po prostu nie ma takiej siły wybicia jak reklamowane na siłę blogi obs/obs.
    Oj i to w sumie najgorsze rzeczy w blogosferze. Świetny post i wygląd bloga! :)

    twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Wszystkich tych rzeczy nienawidzę! Muzyka w tle... Od razu wyłączam stronę! Odpychająca kolorystyka to też bardzo częsty błąd. Pozdrawiam :* hihania.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ja staram sie jak najczesciej dodawać posty jak czas mi na to pozwala :)

    ReplyDelete
  60. Mnie także denerwuje muzyka na blogach :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Tak, to prawda - te rzeczy są dosyć irytujące, natomiast każdy popełnia błędy.
    Ja chyba najbardziej z tego co wymieniałaś nie lubię muzyki na blogach i obs\obs.

    paull-cis.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. nie lubię, gdy muzyka sama się włącza..

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Najbardziej irytująca według mnie jest ta muzyka, bo kurczę.. blog jest do czytania! Nie wiem jak bardzo podzielną uwagę trzeba mieć, by umieć się skupić na czytanym tekście i muzyce jednocześnie, już nie wspominam o tym, szoku gdy nagle podczas spokojnego czytania rozsadza mi głośniki bo weszłam po prostu na jakiegoś bloga...
    Dobry temat poruszyłaś, szczerze mówiąc ostatnio ten problem też przykuł moją uwagę.
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Mnie najbardziej śmieszą takie osoby, które myślą, że gdy założą bloga będą dostawać darmowe ubrania (oczywiście nie wkładając w to dużo pracy). Blogowanie to wcale nie jest łatwa sprawa, niejeden raz się o tym przekonałam ;) Super napisane :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  65. Mnie nie o tyle wygląd bloga ( lubię minimalizm, ale przecierpię nawet tęczowe kolory ) co sama jego treść najbardziej drażni. Nie lubię blogów pisanych "na szybko", żeby tylko coś było. Bez przykładania się do idei całego "przedsięwzięcia".

    ReplyDelete
  66. Też nienawidzę tej muzyczki w tle ;), ale chyba największy kataklizm dla mnie samej to błędy w pisowni, czasami naprawdę można oszaleć, niektórzy nie powinni pisać. ;)

    ReplyDelete
  67. Ja dostałam dwie propozycję współpracy, ale stwierdziłam że dam sobie minimum do współprac, bo jednak nie o współprace mi chodzi. Jeżeli chodzi o czcionkę do nie za duża nie za mała zależna od tego ile się piszę

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ja uważam, że teraz jest za dużo blogów dla korzyści. Blog powinien być pisany z pasją i sercem.
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  69. Zachwyciłam się estetyką designu bloga oraz fotografiami. :*


    www.jessikachincza.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Myślę, że przede wszystkim te blogi zakładane dla współprac czy też obs/obs czy kom/kom wołają o pomstę do nieba! Muzyka na blogach też często mi przeszkadza.

    ReplyDelete
  71. Moim zdaniem to właśnie zakładanie bloga tylko i wyłącznie ze względu na darmowe rzeczy jest jedną z najczęściej popełnianych błędów. Raz nawet natknęłam się na całkiem ciekawego bloga, ale dziewczyna po jakiś czasie przestała go prowadzić, bo po prostu stwierdziła, że jej się to najzwyczajniej nie opłaca.

    Zbyt długie odstępy czasowe pomiędzy postami również są często spotykanym błędem przez który aktualnie sama przechodzę. Wystarczyło, że przez parę dni nic nie pisałam, a teraz w ogóle nie mogę zabrać się za tworzenie nowego posta..

    Na bloga dopiero trafiłam, ale już po dwóch pierwszych postach jestem pewna, że zostanę tutaj na stałe :) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

    ReplyDelete
  72. Śliczny wizualny wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  73. Mnie denerwuje ta muzyka na blogach, bo ostatnio gdy słuchałam muzyki i otworzyłam kilka blogów musiałam szukać na którym to blogu jest, kiedyś się nawet przestraszyłam, bo muzyka była taka... żywiołowa, a ja obok rodzice spali ;/

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  74. Mnie bardzo denerwuje jak siedzę sobie w nocy i przeglądam blogi, a nagle włącza mi się okropnie głośno jakaś piosenka, której nie znoszę, a także jak jest za kolorowo na blogu :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  75. Ciesze sie ze o tym napisalas. Wlasnie to co mnie mega strasznie denerwuje to te kolory na blogach. Dajmy jako przyklad zolte tlo i rozowa czcionka. Tego sie nie da czytac. Smieszne jest tez to ze teraz kazda blogerka majac bloga kilka miesiecy ma wlspolprace z dresslink czy podobnymi. I wszedzie gdzie tylko wchodze jest ogromna wishlista i mega wielki spam w komentarzach zeby poklikac. Nie wiem dokladnie o co chodzi w tych klikach bo nigdy wspolpracy nie mialam. Ale gdzie sens zaczynac ja kiedy sie wie ze malo popularnym blogiem tego nie udzwignie. To tyle z mojej strony. Dzieki ze napisalas o tym post x

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  77. Ja czytałam kiedyś bloga, co miał nadmiar.... przekleństw. Mnie też denerwuje- różowe tło i żółta czcionka. Też mnie wkurzają takie rzeczy, a najbardziej te kolory i muzyka :) Co do pisania regularnie- jakąś regularność trzeba zachować, ale nie zmuszać się do pisania, bo nie wyjdzie to fajnie.

    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    ReplyDelete
  78. bloga piszę niestety najbardziej dla siebie - ale mam
    wgląd na odczucia zaglądających i choć kocham muzykę -
    zrezygnowałam zeń - by właśnie nie drażnić, natomiast
    szacie kolorystycznej i awatarowi jestem wierna od lat :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook