DECEMBER INSPIRATIONS

December 29, 2017

Prawie dwa miesiące bez żadnego posta! Sama w to nie wierzę, ale podjęłam już decyzcję. Rezygnuję z bloga na jakiś czas. Jak wiecie, a może i nie, nagrywam na YouTube (kliknij, aby przejść), co pochłania dużo mojego czasu i energii, a gdybym miała zająć się obiema rzeczami, to nie dałabym rady. Mam jednak nadzieję, że co jakiś czas będziecie tu zaglądać, ponieważ posty będą się pojawiać, ale tylko co jakiś czas, więc nie rezygnuję tak całkowicie z prowadzenia bloga. Za kilka dni mamy też Nowy Rok. Macie już jakieś postanowienia noworoczne czy raczej nie wierzycie w to, że podołacie postawionym sobie zmianom? 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja nie robię żadnych postanowień, no może oprócz zdania i odebrania prawa jazdy przed czerwcem :)
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    ReplyDelete
  2. nie mam żadnych postanowień, w sumie jak co roku :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne inspiracje. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Szkoda,że nie będziesz prowadzić bloga regularnie. Osobiście wolę blogi niż kanały na yt,mimo to i tak będę śledzić Twoją działalność na youtubie. Cieszę się,że raz na jakiś czas będzie nowy post,który na pewno mnie zainspiruję. Szczęśliwego nowego roku!

    xoxo,

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jak zawsze świetnie dopracowany post :D Ja mam postanowienia, ale nie mam pojęcia czy znowu uda mi się je zrealizować. Szczęśliwego Nowego Roku kochana :*

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi przykro, że nie prowadzisz bloga już tak jak wcześniej ponieważ byłaś ogromną inspiracją-myślę, ze nie tylko dla mnie.
    Mam kilka postanowień noworocznych i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się spełnić chociaż część :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  7. Super inspiracje. Ja twierdzę, że jeśli ktoś chce coś zmienić to nie musi czekać na nowy rok :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mega inspo i szkoda , że nie będziesz już prowadzić bloga.


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Szkoda, że blog nie będzie już aktywny tak jak kiedyś. Inspiracje ciekawe, powodzenia z kanałem :)

    WWW.KAIAKAILI.PL

    ReplyDelete
  10. Cudowne inspiracje, szkoda, że ograniczasz działalność tutaj, bo szczerze powiem, że zdecydowanie częściej bywam na Twoim blogu niż kanale i mega go lubię :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Cudne inspiracje,
    Trzymam kciuki za nowy rok ❤
    My Blog

    ReplyDelete
  12. Przepiękne są te zdjęcia!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    ReplyDelete
  13. Lovely post!

    Lauren
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    ReplyDelete
  14. Świetne inspiracje. :) Zrozumiałe jest to, iż chcesz się oddać bardziej Youtubowi. Najważniejsze, że robisz to co kochasz. :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook