Common White Girl TAG

August 21, 2014

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was post, w którym odpowiem na kilka pytań. Mam jeszcze bardzo dużo pomysłów na posty, a ich nie braknie. U mnie pogoda jest chłodna, aczkolwiek nie przeszkadza mi w pisaniu notki. Mi bardzo przypadł do gustu ten tag.


1.Ulubione picie ze starbucks'a?
W moim mieście nie ma starbucks'a.
2.Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
Łącznie ze zjedzeniem, ubraniem się, zrobieniem fryzury to jakieś 30 min.
3.Ile selfies robisz dziennie?
Około 10,większość moich zdjęć w telefonie to zdjęcia tego co mnie otacza lub np. mojego stroju.
4.Używasz słów lol i omg na głos?
Omg rzadko jednak lol w ogóle nie używam. 
5.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Dla mnie jest to oczywiste,że jedną rzecz ubiera się wiele razy bo kto normalny kupuje coś a po 1 razie to wyrzuca?!
6.Jesteś rasistką?
Oczywiście,że nie! Traktuję każdą osobę tak samo,jeżeli ona jest dla mnie miła to ja dla niej też.
7.Instagram,Twitter czy Tumblr?
Instagram jest górą! Po prostu jest to świetna apka! To taki jakby mój pamiętnik, w którym opisuję siebie zdjęciami.
8.Ile masz tweetów?
Nie mam Twittera, rok temu usunęłam tam sobie konto.
9.Jak spędzasz większość wolnego czasu?
Robię dużo zdjęć wszystkiego co mnie otacza,spotykam się ze znajomymi i korzystam z internetu najczęściej.
10.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Trudny wybór, bo oglądam bardzo dużo osób na youtube np. ssarusska, alex mandostyle.
11.Jak często malujesz paznokcie?
Jeżeli chodzi o kolory to rzadko, ponieważ u mnie w szkole nie można mieć pomalowanych paznokci.
12.Jesteś zakupoholiczką?
Mimo iż uwielbiam zakupy to nie,nie jestem zakupoholiczką.
13.Ile razy oglądałaś Wredne Dziewczyny?
Nie wiem co to za film.
14.Czy posiadasz dużo ubrań?
Tak! Mam dużo ubrań, a nawet bardzo, ale większości ich nie noszę.
15.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Nie zawsze.
16.Jakie są twoje oceny w szkole?
Są okej, nie są złe zależy to od przedmiotu.
17.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Czasami robię wysokiego kucyka, a czasami zepnę grzywkę.
18.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nie! Gdy mam wolny dzień, a nigdzie nie wychodzę potrafię przechodzić cały dzień w piżamie! 



W komentarzu podsuwajcie mi kolejne pomysły na posty. 
INFO: Na moim kanale pojawił się nowy filmik, zapraszam: [KLIK]

You Might Also Like

4 komentarze

  1. świetne odpowiedzi. :)
    sorbet *,*
    narobiłaś mi apetytu ♥ muszę iść sobie kupić hahaha :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mniam sorbet <3 świetne odp ja też nie mam starbucks'a w mieście ;)

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ten sorbet :D


    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. pyszny sorbet!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    ReplyDelete

Like us on Facebook