#schoolpiankaofstyle- Plecaki

August 22, 2014


Hej!

Z racji tego, że rok szkolny tuż tuż postanowiłam zrobić serię #schoolpiankaofstyle, czyli back to school z moją własną nazwą. Na pierwszy ogień pójdą plecaki, a dokładnie ich przegląd z trzech sieciówek - Cropp'a, House'a oraz Sinsay'a. Przeglądnęłam cały ich asortyment w sklepach online, w House'ie i Cropp'ie byłam również popatrzeć na żywo. Rok temu z jednym z tych sieciówek, Cropp'ie zakupiłam czarny skórzany plecak, i jestem z niego bardzo zadowolona. Starałam się wam wybrać bardziej ciemne/pstrokate, ponieważ w szkole podłogi czystością nie świecą, więc jeśli rzuci się taki jasny plecaczek na ziemię obok ławki to po jednym czy kilku dniach nie będzie już taki jasny. Więc taki jest z tego wniosek, że trzeba wybierać ciemne plecaki, bo te się nie pobrudzą i będą wyglądać ciągle jak nowe.

1/2/3/4

1/2/3/4

1/2/3/4

A wy wybraliście już jakiś plecak?



You Might Also Like

7 komentarze

  1. w pierwszym rzędzie ostatni jest cudny. *,*
    ja mam taki w formacie hmm... gazetowym :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja będę miała albo mój plecak z gimnazjum (pierwsza liceum w tym roku), albo czarną kostkę, z naszywkami i moimi ozdóbkami, oczywiście. ;) Nie przepadam za takimi "supermodnymi" plecakami. Mam swój własny styl i się go trzymam.

    http://aoiakuma-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja jakoś w tym roku nie mogę znaleźć żadnego plecaka, który by mi się podobał. Mam bardzo trudny wybór, ale chyba już znalazłam ten, który kupię :)



    ✿Pozdrawiam~Ola✿

    ReplyDelete
  4. Ja planuję kupić sobie torebkę zamiast plecaka, bo mam i tak kawałeczek do szkoły, a poza tym mam mało lekcji także nie będzie mi plecak potrzebny. Jednak podoba mi się kilka z tych, które podałaś :)


    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super post obserwuje c;
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny post :)
    Podoba mi się kilka plecaków.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga
    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook