New in + konkurs

August 23, 2014

Hejka! Pogoda na zewnątrz przez ostatnie tygodnie jest kompletnie niewakacyjna, przez co już w ogóle nie czuć lata, a jedynie wczesną jesień. Nie ma sensu już zakładać krótkich szortów, czy bluzek na ramiączkach. Być może zawita do nas jeszcze lato, ale ja mam wrażenie, że lato się skończyło. Tymczasem przychodzę do Was z haul'em zakupowym. Nie jest tego za wiele, bo pokażę wam dzisiaj co kupiłam w dwóch popularnych sieciówkach: Cropp'ie i Sinsay'u. Po krótkim wstępie zapraszam do czytania.



Zacznę może od tego, że najpierw przejdziemy do ubrań z Cropp'a, a później z Sinsay'a. Kupiłam sweter, a swetrów w mojej szafie nie jest za wiele, więc dobrze, że natrafiłam na taką rzecz. Ten sweter od razu wpadł mi w oko! Podoba mi się w nim prostota, czarno- białe paski. Kosztował on 59,99 zł. W mojej "garderobie" zawitała koszula o kolorze różowym albo łososiowym z czarnymi serduszkami, która kosztowała 49,99 zł. Z pewnością będzie pasowała do wielu stylizacji. Zakupiłam również leginsy, mające wzór hipisowski (?). Kosztowały mnie one 19,99 zł z wyprzedaży, a w oryginalnej cenie 29,99 zł.



Następne ubrania są na typowo "luźne dni". Jak widać większość ubrań jest czarna. Nie znam dokładnie cen tych ubrań, bo wyrzuciłam już te metki.



I już teraz mamy spodnie z Sinsay'a oraz z Cropp'a, oraz biała bluzka też z firmy Cropp. Bordowe spodnie kosztują 39,99 zł, a te czarne 29,99 zł. Natomiast jeansy mają cenę 69,99 zł, a biała bluzka 24,99 zł. Na zimne, jesienne dni kupiłam czarną czapkę z takimi fajnymi "uszkami".



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz czas na konkurs! Organizuję go z okazji ponad 2 000 wyświetleń na blogu. Możecie wygrać post promujący swojego bloga oraz swój wymarzony design bloga. 3 osoby wygrają wymarzony design bloga, i jedna z nich post promujący na moim blogu.

Co trzeba zrobić?
1) być publicznym obserwatorem mojego bloga
2) dodać baner konkursu na swojego bloga z linkiem do mojego bloga ( nieobowiązkowe )
3) podać swojego maila + dopisek zgłaszam się + dopisek jak która/który obserwujesz
Wszystko BĘDZIE sprawdzane.


Osoba, która wygra konkurs zostanie wylosowana, poprzez stronę (KLIK).

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM POWODZENIA!








You Might Also Like

11 komentarze

  1. Fajna czapka mam podobną :D Tez musze sb kupić parę ciuchó na jesień bo mam wszytko letnie :)
    Zapraszam do mnie ( na komentowanie i obserwację ) :P
    moje-poczytajki.blogspot.com
    PS" Zdejmij weryfikację obrazkową. To bardzo męczące.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już zdjęłam weryfikację obrazkową, a odnośnie konkursu to JEŚLI CHCE KTOŚ SIĘ ZGŁOSIĆ TO PISZE ZGŁASZAM SIĘ!!!

      Delete
  2. great haul x
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. ja bym chciala tylko post promujacy XD
    zglaszm sie
    jako:
    Dorey
    email : sasanka_sasaanka1.blogspot.com@onet.pl
    u mnie rozdanie z oasap!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. widzę zakupy się udały :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogowanie :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga i miły komentarz.
    Świetna czapka w jakim sklepie kupiłaś? Zakupy widać że udane. Ja najbardziej lubię ubrania właśnie w dwóch podstawowych kolorach - czarno-białe ;)

    stupid-stuffs.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. też mam teraz konkurs na blogu z designem :D

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja też już w sumie nie czuję wakacji bo pada deszcz i robi się coraz zimniej :(

    http://lilyy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ZGŁASZAM SIĘ!
    mail: paul75i1@wp.pl
    Obserwuję jako: paul75i1
    Baner na blogu :http://blogrecenzjekosmetyczneporadydlanasto.blogspot.com/

    PS :Wczesniej to był zwykły komentarz do notki,a nie zgloszenie :)

    ReplyDelete
  9. ZGŁASZAM SIĘ!
    e-mail: martyna.czyli.muff@gmail.com
    Obserwuję jako: Komentatorka Obserwatorka
    Muff

    ReplyDelete

Like us on Facebook