Przepis na.... efektowne mieszkanie

August 24, 2014

❥ Jako bazę warto wybrać biel lub - jeśli wydaje się ona komuś zbyt "szpitalna" - jej wersje złamane odcieniami beżu, szarości. To zapewni wnętrzom jednorodność i szlachetność. To także najprostszy sposób na uniknięcie aranżacyjnych wpadek. Biel ścian nadaje rytm, spokój, relaks, wyciszenie.


Zamiast kupować gotowe komplety mebli, lepiej "poszperać" w swoich starociach albo wziąć te, które mieliśmy w poprzednim mieszkaniu (jeśli mieliśmy inne mieszkanie. 

❥ Warto, aby każdy z nas miał swój azyl (może to być choćby niewielki kącik), gdzie można się schować, gdy mamy na to ochotę. To ma być nasze mieszkanie, powinniśmy wyrazić w nim siebie.

Nadchodzi następna pora roku, a tobie znudziła się aranżacja mieszkania? Nic trudnego! To jest świetny sposób, aby dom tętnił życiem, a jego aranżacja na pewno nie znudzi się domownikom. Można "pododawać" jakieś dekoracje wykonane własnoręcznie, lub zakupione w sklepie.



A teraz czas na trochę inspiracji...








Lubicie takie wnętrza? O czym chcielibyście kolejny post? Piszcie w komentarzach...



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Uwielbiam biało/szaro/czarne wnętrza!

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Te wnętrza są fajne aczkolwiek ja jestem zwolenniczką bardziej żywych kolorów ;D ale i tak bardzo interesujący post ^.^
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post :)
    zapraszam na mojego bloga http://mylifeestyleblog.blogspot.com//

    ReplyDelete
  5. Sliczne wystroje ;)
    Ja uwielbiam ciemne sciany w tonach czerni i szarosci, lub biel zlamana micniejszym odcieniem ;) kolorowe sciany, jak.zielen.i czerwien kompletnie do mnie nie trafiaja.
    Super pomysl na post ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze zrobisz jakis tag? Np. Anti-boyfriend tag ? ;)

      Delete
    2. Już był jeden tag a dokładnie common white girl tag, ale myślę, że jutro może pojawić się taka notka, aczkolwiek planuję na jutro napisać notkę w innym temacie. :)

      Delete
  6. Bardzo przydatny post! Piękne inspirację. Ja w przyszłości chyba będę miała nie mały problem z urządzeniem swojej nowej przestrzeni ;-)
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co powiesz o wspólnej obserwacji? Jak tak, daj mi znać u mnie na blogu i zaobserwuj, a ja zaraz się odwdzięczę ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. totalnie mój styl :D


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja lubie kiedy pokoje są urządzone praktycznie ale przytulnie:)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu,obserwuję i liczę na rewanż;*
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. takie wnętrza są genialne. *,*
    może zrobisz room tour? :)
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook