Próbujemy dążyć do ideału...

February 07, 2015

Blondynki są puste. Osoby słuchający rapu to dresiarze. Ten, kto się dobrze uczy jest kujonem. Każdy metalowiec jest satanistą. Nie cierpię stereotypów. I w tej chwili trzeba przystopować. Powiedzieć: Stop stereotypom! Tak, to właśnie nimi ludzie są otaczani. My jesteśmy nimi otaczani. Bo przecież nie każda blondynka jest pusta. Nie każda osoba słuchająca rapu to dresiarz. Nie każdy, kto się dobrze uczy jest kujonem. Nie każdy metalowiec jest satanistą. Takie poglądy utrudniają kontakty z ludźmi. Przekonanie do stereotypów w stosunku do wyglądu uświadamia, że to wygląd jest najważniejszy. Musimy być tolerancyjni. 
Powyższe stereotypy nie są prawdziwe. Są one wykreowane przez społeczeństwo. Bo wygląd nie ma takiego ogromnego znaczenia, jakby się wydawało. Liczy się, to co ma się w środku. Charakter. Osobowość. Bycie sobą i nie posługiwanie się stereotypami. Nie każdy jest idealny. Nie istnieje żaden ideał na świecie. Próbujemy dążyć do ideału, który nie jest idealny. Każdy jest inny. Ma inny kolor skóry. Inaczej się zachowuje. I to jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że wśród nas są bliscy, którzy pomagają nam zrozumieć, że bycie inną jest najwspanialszą rzeczą na ziemi. Bo nie ma takiej samej osoby na świecie. Jestem jedyna wyglądem i osobowością. 
Zapraszam również na blog mojej koleżanki: http://kolorowalala8.blogspot.com.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Hej. Ja też wystartowałam w Blog Roku, ale w innej kategorii. Chcesz wymienić się sms? Tylko musiałabyś zrobić screena jeżeli zagłosujesz, ja zrobię tak samo. Podasz kod? Mój do B11521 :)

    ReplyDelete
  2. Masz rację, powinniśmy przełamać stereotypy i poznać innych ludzi, zanim będziemy ich oceniać. A stereotypy już dawno powinny zostać wyeliminowane, lecz dla wielu osób jest to zbyt "trudne".

    Pozdrawiam! :)
    Only Mery ♥ KLIK

    ReplyDelete
  3. Racja, każdy jest wyjątkowy i piękny, właśnie dzięki swojej "inności" :) nigdy nie należy bać się być sobą

    W wolnej chwili zapraszam na nowy wpis:BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Stereotypy to zło !

    ReplyDelete
  5. Każdy chce być najlepszą wersją samego siebie i nie uważam tego za złe. Wartko tylko znać swoją wartość i nie popadać w depresję :)
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  6. "nie ma drugiej takiej osoby na świecie" najlepsze!
    mój blog<--kliknij

    ReplyDelete
  7. Stereotypy istniały, istnieją i będą istnieć, jednak nie powinno się oceniać ludzi z ich perspektywy.
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. stereotypy to totalna masakra! :(
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Stereotypy są i niestety tego nie zmienimy. Jednak takie ocenianie jest nic nie warte.
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  10. Ja na takich ludzi nie zwracam zbytnio uwagi bo wiem że nie warto wdawać się z nimi w dyskusję :) pozdrawiam http://the-hearty.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też nienawidzę stereotypów. :)
    Piszesz ciekawie i poruszasz odpowiednie tematy!
    Obserwuję! ;)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jesteś bardzo śliczna naturalna przede wszystkim :) no i bardzo mądra :)

    ReplyDelete
  13. Jesteś śliczna, bardzo ładną masz cere :3


    PS. Jak chcesz jakiś ładny design to pisz do mnie na blogu. Jestem gotowa zrobić. :)
    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja nienawidzę stereotypów..

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga <3 Z chęcią go zaobserwowałam, bo mnie zaciekawiłaś i będę z pewnością wpadać częściej =) <3
    Czy mogłabym liczyć na rewanżyk z Twojej strony? Byłabym bardzo wdzięczna, bardzo mi na tym zależy <3
    http://luxwell.blogspot.com/2015/02/day-without-desire.html

    ReplyDelete
  16. Nie lubię stereotypów i szkoda, że tak mało osób jest tolerancyjnych. Bardzo fajny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Nie lubię stereotypów.
    Wiele ludzi przez nie uprzedza się do drugiego człowieka :/

    justlife-jurka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ładne oczy :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uważam, że stereotypy nas ograniczają :/
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się! :) Nie wolno oceniać innych po wyglądzie, tym, czego słucha i innych stereotypach!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook