Ulubieńcy stycznia 2015 // Głosowanie na Bloga Roku

February 04, 2015

Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem
O podobnym szamponie czytaliście w poście o pielęgnacji włosów i ciała. Postanowiłam wypróbować inny rodzaj hipoalergicznego szamponu, tym razem z naturalnym chlorofilem. Ten produkt świetnie się sprawdza przy mojej wrażliwej skórze. Dzięki nim moje włosy są puszyste, czego wcześniej nie było przy poprzednich szamponach do włosów.
Tasiemka materiałowa 
Zbliża się małymi krokami wiosna, dlatego w moje ręce trafiły taśmy ze wzorkami, które ostatnio polubiłam. 
Czarna torba / Cropp
Gdy zobaczyłam tą torbę od razu się w niej zakochałam! Noszę ją prawie codziennie. Czarny kolor to klasycyzm, czyli to co na prawdę lubię w akcesoriach i ubraniach. Złote szczegóły uwidaczniają piękno torby. Zdecydowanie to ulubiona rzecz w styczniu. 
Skarpetki / Soxo
Jestem typowym zmarźluchem, więc ciepłe skarpetki z firmy Soxo okazały się idealne. 
Dezodorant z atomizerem / Playboy
Do tego perfumu powróciłam na nowo, gdy poprzedni nie sprawdzał się na mojej skórze. Słodki zapach jest idealny dla dziewczyn, które w takich perfumach gustują.

Muzyka
Muzyka jest dla mnie wprost codziennością. Ale tylko kilka z nich słucham na okrągło i można by powiedzieć, że te piosenki oddają mój charakter. 




A jacy są wasi styczniowi ulubieńcy? 


Biorę również udział w Blogu Roku 2014 i 3 lutego zaczęło się głosowanie! Jeżeli uważasz, że zasługuję na ten tytuł, wyślij sms o podanej treści wyżej.
Koszt SMS-a wynosi 1,23 zł.
Pamiętaj, aby nie wstawiać w treści SMS-a spacji!
Dochód z SMS-ów zostanie przekazany Fundacji Dzieci Niczyje.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Skarpetki z soxo rewelacyjne!
    Jestem ciekawa szamponu białego jelenia, lubie ich mydło do rąk w płynie.

    ReplyDelete
  2. Moi ulubieńcy to białe mydło z Białego Jelenia, którym ostatnio myję włosy co drugi dzień i efekt jest świetny! :)
    SOME TULIPS

    ReplyDelete
  3. Nie miałam żadnej z tych rzeczy. Ale ostatnio miałam ochotę kupić ten perfum i chyba się zdecyduję! :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  4. Moim ulubieńcem jest znoszcz ten dziennik i baby lips :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Torebka *o* Szukałam jej w moim mieście, no ale niestety już nie ma :/

    http://m-artyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jaka ładna torba :) Polowałam dziś na podobną i akurat w sklepie była tylko jedna, ale niestety rozkompletowana :/ ehhh

    Blog-KLIK♥

    ReplyDelete
  7. Hej! Co powiesz na wymianę postami? Ty byś napisała posta u mnie ja u cb?
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  8. Nie przepadam za torbami, ale te MUSZĘ sobie kupić te skarpetki! I te perfumy... Przez cb powiększa mi się lista zakupów! ;P Jeśli chodzi o muzykę, uwielbiam ostatnie teledyski do piosenek Sii. Tańcząca w nich Maddie Ziegler do dla mnie absolutny strzał w dziesiątkę! Piosenki oczywiście też... xD
    Proszę, błagam i proszę! Zmień swój opis, żeby nie było "Zwykła czeternastoletnia... Bla, bla, bla.." Szablonowy tekst, a ty przecież zwykła nie jesteś! :)
    A, zagłosuję jak doładuję sb konto! To chwilkę potrwa, ale zagłosuję! ;D

    ReplyDelete
  9. Naprawdę świetni ulubieńcy. Trzymam kciuki za konkurs :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  10. Naprawdę świetni ulubieńcy. Trzymam kciuki za konkurs :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  11. świetni ulubieńcy, ta torebka- cudo *-* a co do konkursu Powodzenia, hehe my też bierzemy udział!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  12. Bardzo sympatyczny blog :) oby tak dalej

    http://www.agabierko.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetni ulubieńcy, najbardziej spodobała mi się torebka. Co do tych perfum z Playboya - zapach faktycznie bardzo ładny, jednak dla mnie nieco zbyt słodki. Powodzenia w konkursie :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie wyglądają te tasiemki :)
    Miałam kiedyś te perfumy, ale teraz gustuję w nieco innych zapachach.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    ReplyDelete
  15. Ja też bardzo lubię takie słodkie zapachy :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    ReplyDelete
  16. Bardzo podoba mi się Twój blog! I uwielbiam tę perfumę playboya!
    http://korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam te perfumy :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tasiemkach!
    Dopiero zaczynamy przygodę z blogspotem dlatego byłoby nam miło gdybyś zaobserwowała, oczywiście się odwdzięczymy! :)
    http://modadookola.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook