Konkurs: wygraj post promujący, design i promowanie

March 10, 2015

Cześć! Dawno nie organizowałam konkursu, dlatego wchodząc na pocztę mailową dostrzegłam propozycję wspólnej organizacji konkursu. Oczywiście zgodziłam się, i oto tym sposobem mam dzisiaj dla was konkurs, w którym do wygrania jest post promujący, design i promowanie. Jest 5 miejsc, dlatego każda osoba ma szansę na wygraną. Konkurs organizuje z Julią z bloga http://julia-and-fashion.blogspot.com.

NAGRODY
1 miejsce: Post promujący, design i promowanie (linkowanie w postach) bloga przez miesiąc u Julii
2 miejsce: Post promujący, design i promowanie (linkowanie w postach) bloga przez miesiąc u mnie
3 miejsce: Design i promowanie bloga przez miesiąc u Julii
4 miejsce: Design i promowanie bloga przez miesiąc u mnie
5 miejsce: Promowanie bloga przez miesiąc u nas obu i obserwacja od nas


DODATKOWE ZASADY
-obs. naszych instagramów (+1 los)
-polubienie fanpage'ów na fb (+1 los)
-dodanie blogów do blogrolla (listy ulubionych) (+1 los)
-dodanie podlinkowanego banneru na bloga (+2 losy)
-subskrybcja obu kanałów na YouTubie (+1 los)

WZÓR ZGŁOSZENIA
Obserwuję blogi jako :
Subskrybuję kanały jako :
Obserwuję instagramy jako :
Lubię fanpage jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :
Dodałem podlinkowany banner na bloga : (link do bloga)
Dodałem bloga do blogrolla : (link do bloga)
E-mail:



Kanał Julii (klik!)
Mój kanał (klik!)
Instagram Julii (klik!)
Mój instagram (klik!)

REGULAMIN
1. Organizatorkami konkursu są właścicielki blogów http://piankaofstyle.blogspot.com/ i http://julia-and-fashion.blogspot.com/
2. Czas trwania konkursu to 10.03.2015 - 24.03.2015
3. Zwycięzcy zostaną wybrani losowo.
4. Jeśli po zakończeniu konkursu przestaniesz obserwować nasze blogi, instagramy itd. (to dotyczy też innych warunków), nie będziesz mógł/mogła brać udziału w kolejnych konkursach organizowanych przez organizatorki.
5. Jeśli napiszesz, że spełniłeś dany warunek, a tak na prawdę go nie spełniłeś, zostaniesz zdyskwalifikowany.
6. Biorąc udział w konkursie akceptujesz ten oto regulamin.

*banery do wstawienia, do wyboru*















Życzę wszystkim powodzenia!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Powodzenia Wszystkim,buzka! ;-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie biorę udziału ale trzymam kciuki za pozostałe osóbki :*

    Www.sandina.pl

    ReplyDelete
  3. Obserwuje blogi jako : Wiktoria Witos
    Subskrybuje kanały jako : Wiktoria Witos
    Obserwuje instagramy jako : w_i_z_i_a
    Lubie fanpage jako : Wiktoria W
    Dodałem podlinkowany banner na bloga : palosdela.blogspot.com
    E-mail : wizia133@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Obserwuje ;)
    teleportowalam sie z bloga Julii, tam wszystko juz naskrobalam... :)
    Pozdrowienia!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Powodzonka! <3

    sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny konkurs ;) Powodzenia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Życzę wszystkim powodzenia. :*

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, jak wpadniesz chociaż na minutkę. :*
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny konkurs. Powodzenia bioracym udział. Zycie-jest-1.blogspot.com. Zapraszam

    ReplyDelete
  9. ~ Obserwuję blogi jako: Natalia Blog
    ~ Subskrybuję kanały jako: Natalia Blog
    ~ Obserwuję instagramy jako: natt.alia
    ~ Lubię fanpage jako: Natalia Groborz
    ~ Dodałam baner na bloga talliablog.blogspot.com
    ~ Dodałam blogi do blogrolla: tak
    ~ E-mail: zaczarowany.ziemniak@gmail.com


    Pozdrawiam i powodzenia wszytskim! :)

    ReplyDelete
  10. Nie biorę udziału w konkursie, jednak życzę wszystkim powodzenia :)
    ☕ Pozdrawiam i zapraszam do siebie - klik

    ReplyDelete
  11. Powodzenia wszystkim !
    Pozdrawiam cieplutko ! :) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Obserwuję blogi jako : Klaudia W
    Subskrybuję kanały jako : Klaudia W
    Obserwuję instagramy jako : cherry15.01
    Lubię fanpage jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Klaudia W
    Dodałem podlinkowany banner na bloga : (link do bloga) cherryandclaudia.blogspot.com
    Dodałem bloga do blogrolla : (link do bloga) nie
    E-mail: gummyber@interia.pl

    ReplyDelete
  13. Obserwuję blogi jako : Gabriela Hołod
    Subskrybuję kanały jako : Gabriela Hołod
    Obserwuję instagramy jako : gabrielaholod
    Lubię fanpage jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Gabriela H.
    Dodałem podlinkowany banner na bloga : (www.ghabj.blogspot.com)
    Dodałem bloga do blogrolla : (www.ghabj.blogspot.com)
    E-mail: ghabj@op.pl

    ReplyDelete
  14. Obserwuję blogi jako : Karolina Działowska
    Subskrybuję kanały jako : Karolina Działowska
    Obserwuję instagramy jako : dzialovska
    Lubię fanpage jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Karolina Dz
    E-mail: dzialowska00@gmail.pl

    ReplyDelete
  15. Obserwuję blogi jako: Mery (czasem wyświetla się Only Mery)
    Obserwuję instagramy jako: lamorozec55
    Dodałem podlinkowany banner na bloga : Kliknij
    E-mail: kinga.fig@onet.pl

    ReplyDelete

Like us on Facebook