Spring Room Decor | Co u mnie?

March 14, 2015

Wielkimi krokami zbliża się wiosna. Pojawiają się i rozkwitają pączki nowo powstałych kwiatów. Robi się co raz cieplej, jednak nie czuję jeszcze tej wiosennej atmosfery, jeżeli chodzi o ten tydzień, ponieważ było momentami zimno. Ale nie zaszkodzi przecież wprowadzenie wiosny w domu. Wiosna przede wszystkim kojarzy mi się z pięknymi kwiatami. Tęskniłam tak za nimi, że wybrałam się do Pepco, gdzie tam kupiłam sztuczne, białe kwiaty z fioletowymi elementami. Dlaczego sztuczne? Bo te zostaną na dłużej, i jak to ja, nie zdarzy mi się zapomnieć je podlać, dlatego sztuczne kwiaty tego nie wymagają. Z pewnością wtapiają się one we wnętrze mojego pokoju. Zwykły wazonik przypominający butelkę dodaje lepszego efektu estetycznego. Powoli zaczynam też dokupywać albo tworzyć dalsze elementy wiosenne. 

Dawno, a nawet nigdy nie mówiłam: Co u mnie? Dlatego co jakiś czas będę opowiadała Wam co u mnie się dzieje, czyli to co robię zwykle lub co przydarzyło mi się ciekawego, żeby opisać to na blogu. Więc pierwsze co mam do powiedzenia to, to że mam dużo nauki. Nauczyciele nie dają za wygraną. W ciągu tego tygodnia zmieniłam nastawienie co do szkoły. Stałam się bardziej pozytywnie nastawiona do rzeczy, które dają mi radość. Nawet najmniejszy gest uszczęśliwia człowieka na cały dzień. W szkole mam również projekt klasowy, który decyduje o przejściu do następnej klasy, i teraz solidnie się do tego przyłożę. Nie ominie mnie też wykonanie prac plastycznych na konkursy. Zapisałam się też na przedstawienie ze scenkami, które są na prawdę ciekawe, z tego co pani organizująca te przedstawienie mówiła. 

A co z designami bloga? Wielu osobom pomogłam w odnowieniu wyglądu bloga. Przez tamten okres czasu nazbierało mi się tyle zamówień, że myślałam, że nie dam rady. Dotrzymałam słowa. Zamówione designy wykonane. Ale zdecydowanie mam za mało energii, żeby robić wszystko na raz. I wiedziałam, że to nadejdzie. Będę robić designy blogów co jakiś czas. Niektórym przyjmę zamówienie, a niektórym nie. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Jest też wyjątek. Konkurs, który ogłosiłam we wtorek nadal aktualny, więc chciałam Was uprzedzić, że wygrane designy będą wykonane, dlatego możecie być o to spokojni. Oczywiście nie kończę z robieniem designów, bo to mi daje radość, ale raz na jakiś czas muszę od nich odpocząć, bo mam teraz ogrom nauki i muszę polepszyć też moje oceny, bo koniec roku szkolnego tuż, tuż. Jeszcze niecałe 3 miesiące i wakacje! I to jest ten czas. Powinnam też zadbać o własnego bloga, ponieważ te posty, które piszę nie są perfekcyjne, ale ciągle dążę do tego, aby takie były. 
Przypominam o konkursie (klik!), w którym są do wygrania design, promowanie i post promujący!

Wprowadziliście wiosnę do swoich domów? Co tam u Was?

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ja już kupiłam kwiaty, które zaczęły kwitnąć więc coś tam wiosny jest :)
    jestemfolta.blogspot.com poklikasz w linki? ♥

    ReplyDelete
  2. U mnie niesety przesilenie wiosenne i brak energii :(

    ReplyDelete
  3. Haha... u mnie też kwiatki sztuczne już są :D
    Pogoda ostatnio jest bardzo zmienna. Raz jest ciepło, a raz zimno, dlatego też jeszcze jest nam trudno poczuć tą wiosenną atmosferę. Jednakże mam nadzieję, że długo na nią nie będzie trzeba czekać ;)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wygląd blogów super zmieniasz :) :*

    ReplyDelete
  5. Bardzo Ładnie kochana! :):
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Przepiękne kwiaty :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. U mnie też zawitały sztuczne kwiaty :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. a mi się nawet lampek nie chcę ściągać :C
    jvsiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nie zdawałam sobie sprawy że już za 3 miesiące wakacje ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. U mnie w domu wiosna jeszcze nie zagościła :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja też mam ostatnio dużo nauki niestety :/
    Śliczne kwiatki :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeszcze nie wprowadziłam do siebie wiosny, aczkolwiek jakieś sztuczne kwiatki u mnie stoją:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja jeszcze nie wprowadziłam wiosny do mojego domu, ale już niedługo postaram się to zmienić :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  14. U mnie w pokoju praktycznie cały czas jest wiosna :D Kwiatki królują, haha :D
    Fajnie, że masz takie nastawienie do szkoły! :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. 5 days until spring!! Ahh I cant wait. This look soo lovely :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    ReplyDelete
  16. wiosna coraz bliżej :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Takie małe rzeczy, a jak wiele mogą zmienić w wystroju.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    ReplyDelete
  18. Przepiękne kwiaty <3 właśnie mnie olśniłaś tym postem, że muszę jakieś kupić! :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  19. Ja niedługo staram się zrobić jakieś dekoracje wiosenne,żeby właśnie wprowadzic tą porę roku do swego domu!
    Fajnie,ze pomagasz w designach!
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  20. great photos!
    follow each other?

    ReplyDelete
  21. śliczne te kwiatki !

    POKLIKASZ W LINKI Z CHOIES?
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. ale ładnie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wygląda to bardzo fajnie!!!!
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. bardzo fajny blog :3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com/2015/03/stereotypowa-polska.html

    ReplyDelete
  25. Niestety jeszcze nie znalazłam miejsca na położenie w pokoju wazonu kwiatów. Nie mam nawet czasu pamiętać o nich. Co u mnie? Zdecydowanie wszystko dzieje się za szybko. :/


    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Dobry patent z tymi sztucznymi kwiatkami :) w dodatku bardzo ładnie wyglądają :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia! ^^

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook