Inspirations | Minimalism in pictures

July 14, 2015

Brak pomysłu. Bezczynność. I oczywiście brak natchnienia. Inspiracja to sposób, który pomoże przełamać bezczynność i brak pomysłu na cokolwiek. Uwielbiam się inspirować zdjęciami, stylem, książkami, cytatami, myślami, muzyką. Gdyby jej nie było człowiek nie miałby idei na styl ubierania, bo czasami warto się zainspirować czyimś ubiorem, aby znaleźć swój styl, który może spodobać się innym i zaczną się na nim wzorować.  Tak na prawdę wszystko może nas inspirować, nawet życie, które pokazuje jaki piękny jest świat. W dzisiejszych inspiracjach stawiam na minimalizm. Takiego typu posty będą się pojawiały raz na jakiś czas i będą dość krótkie, ale ważną rolę odgrywają w nich zdjęcia znalezione w internecie, które myślę, że każdego zainspirują.
Podobają Wam się takiego typu posty? Czym Wy się inspirujecie?

You Might Also Like

60 komentarze

  1. Ja uwielbiam inspiracje! :)
    U mnie też niedawno pojawił się post z inspiracjami.
    Śliczne są, bardzo inspirują!
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Inspirują nas te same rzeczy. Takie posty mogą się pojawiać częściej. ;)

    ReplyDelete
  3. Inspirujące inspiracje <3
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
  4. Świetnie inspiracje :)
    Wszędzie szukałam takich okularów słonecznych ale nigdzie nie umiem znaleźć.
    http://tvsiaa.blogspot.com/ Zapraszam :)

    ReplyDelete
  5. świetne inspiracje! :)
    http://wilczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Minimalistyczne inspiracje to jedyne zdjęcia, które mnie inspirują. Wstawiaj takie posty częściej :)

    geek-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mnie najbardziej inspiruje życie codzienne :) Fajne wybrałaś zdjęcia, pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja inspiruję sie chyba najbardziej cytatami różnych stron i książek! Ciekawy mix inspiracji!: ))

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    ReplyDelete
  9. Ja często się inspiruje właśnie takimi zdjęciami ! Są śliczne :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  10. inspiracje, ktore nie sa tzw postem na odwal, a dobrze dobranymi i spojnymi zdjeciami, jeszcze przedstawione w ciekawy sposob bardzo lubie i doceniam, ile pracy ktos wlozyl w utworzenie takiego kolazu :) jak dla mnie na ogromny plus, a minimalizm uwielbiam

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam minimalizm i tego typu posty :)
    Najlepszą inspiracją według mnie są zdjęcia!

    Zostałaś nominowana do LBA - szczegóły u mnie na blogu
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. świetne inspiracje <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super inspiracje. Ja je czerpię najczęściej ze stron internetowych oraz patrząc na to jak ludzie się ubierają i co jest modne ;)
    Pozdrawiam ---> liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak ja kocham takie czarno-białe zdjęcia ! <3

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Inspiracje można czerpać ze wszystkiego co się dzieje na świecie :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne jest to zdjęcie z kaktusem :-)
    Ja zawsze szukam inspiracji na pinterest i przy okazji wymyślam wiele innych rzeczy!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia! Moją główną inspiracją są inne blogerki oraz fotografie z tumblr! Jest ich tam mnóstwo i są naprawdę piękne! :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajne inspiracje!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły w najnowszym poście.
    http://ruciakowa.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam, Ruciakowa.

    ReplyDelete
  19. Ja inspiruję się wspomnieniami i blogami modowymi (głównie tymi z Ameryki).
    Shit Paulina >klik<

    ReplyDelete
  20. Ja uwielbiam inspiracje na tumblr.com :)

    zapraszam na konkurs!
    KONKURS. DRESSLINK

    ReplyDelete
  21. Świetne inspiracje! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ale piękne inspiracje! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowne inspiracje! Staram się inspirować wszystkim. Często wystarczy nawet jedno słowo, a już w mojej głowie rodzi się pomysł na nowy post :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  24. świetna piosenka!

    justdarcyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. zawsze, gdy mam pustkę w głowie szukam inspiracji przeglądając zdjęcia :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  26. Świetne inspiracje, mogłabym całymi dniami przeglądac zszywka.pl :P
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    ReplyDelete
  27. No te inspiracje naprawdę inspirują :o Te zdjęcie tej dziewczyny co dodałaś, pierwsze myślałam, że to ty :')))
    Zapraszam, na świeżutki post! :) http://berrythere.blogspot.com/2015/07/moj-sposob-na-nude-to-nie-ksiazka.html

    ReplyDelete
  28. Świetne inspiracje, one są zawsze potrzebne! ;)
    Poklikasz u mnie w linki?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny pomysł z tymi inspiracjami ♡☆
    Lubie się inspirować książkami lub cytatami :)
    Oby takie posty były częściej. Masz tutaj bardzo ładnie.. będę tu częściej wpadać ♡♡
    Gdybyś miała ochotę to zapraszam do mnie:
    vicia-viciaa.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię gorąco :*

    ReplyDelete
  30. Cudowne inspiracje! W ogóle blog jest estetyczny i zadbany :)

    ✖NicolaL✖

    ReplyDelete
  31. Bardzo lubię takie inspirujące zdjęcia! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  32. Super są te zdjecia, bardzo lubię takie posty:)

    http://martt-blog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  33. Podobają mi się tak urządzone wnętrza, te minimalistyczne dodatki, jednak nie wiem czy chciałabym żeby tak było urządzone moje mieszkanie :) Ja inspiruję się wszystkim, co dookoła mnie :)

    ReplyDelete
  34. Ale śliczne inspiracje *o* Ja nie mam jakiś konkretnych rzeczy, które mi inspirują :D

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  35. te zdjęcia są idealne, ja często szukam inpirujących zdjęć na tumblr czy weheartit

    zapraszam do siebie-klik

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam tego typu inspiracje. :))
    Nowy post, zapraszam -› Klik ♥
    POZDRAWIAM! ;))

    ReplyDelete
  37. Jeju, jakie genialne te zdjęcia! :) Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Świetny post! Również uwielbiam minimalizm ale styl boho na maksa mnie inspiruje!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Uwielbiam inspirować się takimi zdjęciami, szczególnie z tumblr'a. Zawsze mam wiele pomysłów po takim przeglądaniu!

    flawless-space

    ReplyDelete
  40. Super, bardzo lubię oglądać takie idealne zdjęcia na tumblerze :) Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  41. Z tymi inspiracjami to super pomysł
    Każdy kiedyś miał/ma/będzie mieć gorsze dni i brak weny
    to na pewno się przyda takim osobom
    szarpana.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Lubie posty z inspiracjami szczególnie w takiej tonacji kolorów!

    zapraszam na mój pierwszy post z Pekinu i dużo zdjęć:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam minimalizm :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  44. Uwielbiam inspiracje, wszelkiego rodzaju. Najbardziej inspirują mnie zdjęcia i otaczający świat, również kocham inspirujące książki! :)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  45. Takie posty są świetne, nieprzesadzone, nie zbyt krótkie,idealne. Ja czerpię inspirację z różnych blogów, na których mogę znaleźć różne ciekawe osoby. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    http://what-suprosie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Gdzie moge znalezc takie zdjecia? Znasz jakiegos tumblera?

    ReplyDelete

Like us on Facebook