Już rok w blogosferze! | Wielki konkurs urodzinowy

July 04, 2015

Rok w blogosferze już za mną! Nie sądziłam, że to tak szybko minie. Pamiętam, jak dokładnie rok temu, przy zakładaniu bloga marzyłam o tym, aby mój blog się rozwinął, że będzie mi przybywać czytelników. Teraz te marzenia się spełniły. Chciałabym Wam z całego serduszka podziękować za ten rok. Były też wzloty i upadki, ale postanowiłam, że nie będę się poddawać. Były też hejty, które były bezpodstawne. Im też nie uległam. Teraz kiedy przypominam te wszystkie wydarzenia związane z blogowaniem, zauważam, że gdybym nie założyła bloga, nie miałabym tylu wspaniałych czytelników. Nie sądziłam, że nauczę się robić designy, zapamiętywać te wszystkie kody css i html. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że założenie bloga było najlepszą decyzją w moim życiu. Mam nadzieję, że przetrwam następny rok w blogosferze. 
Podsumowując, w ciągu całego roku zdobyłam 347 obserwatorów, napisano 1925 komentarzy, napisałam 76 postów, a blog wyświetlono ponad 41 000 razy! Jeszcze raz dziękuję Wam za to wszystko! 


Nie obyłoby się również bez konkursu urodzinowego! Wraz ze Steffy z bloga pisanepasja.blogspot.com i Julią z bloga julia-and-fashion.blogspot.com przygotowaliśmy dla Was wielki konkurs urodzinowy. 

Co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział?
-zaobserwować publicznie mój blog, Steffy (klik) i Julii (klik
-polubić fanpage mój (klik), Steffy (klik) i Julii (klik) (jeśli nie masz Facebooka omiń ten krok)
-wstawić podlinkowany baner na bloga
*dodatkowe (zwiększa szanse): zaobserwować mnie (klik), Steffy (klik) i Julię (klik) na instagramie 

A co można wygrać? 
1 miejsce: design od Julii, promowanie bloga + zestaw chokerów (naszyjnik, bransoletka, pierścionek) oraz gumka invisibobble i lakiery do paznokci 
2 miejsce: design ode mnie i post promujący u mnie
3 miejsce: reklama bloga (oddzielny post) na blogu Steffy + dodatkowo każda z nas wybierze czytelnika roku i zareklamuje jego bloga!

1 i 2 miejsce zostanie wybrane losowo, 3 miejsce zajmie osoba wybrana przez Steffy (najlepszy blog ze zgłoszonych).

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję blogi jako :
2. Lubię fanpage jako :
3. Wstawiłam baner na bloga : (link do bloga) 
4 .Obserwuję instagramy jako :
5. Mój adres e-mail:

Czas trwania konkursu od dziś do 18 lipca! 
Pamiętajcie, że po zakończeniu konkursu nie wolno odchodzić od obserwatorów blogów, instagramów i cofać polubień na fanpage'ach! Jeśli to zrobicie, złamiecie regulamin, co oznacza, że nie będziecie mogli nigdy więcej brać udziału w konkursach organizowanych przeze mnie, Steffy i Julię.
Życzymy wszystkim powodzenia! 

You Might Also Like

50 komentarze

  1. 1. Obserwuję blogi jako : Natalqa Blog (Google)
    2. Lubię fanpage jako : Natalia Natalka
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://natalqablog.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : natalia_natalqa
    5. Mój adres e-mail: n.strojnowska@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Zacznę może od tego, że gratuluję i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Prześliczne zdjęcia.

    1. Obserwuję blogi jako: Zoe
    2. Lubię fanpage jako: Wiktoria Kochanek
    3. Wstawiłam baner na bloga: http://create-thoughts.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako: Nie używam instagrama
    5. Mój adres e-mail: hipsars@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Zmieniłam adres bloga (przepraszam za zamieszanie): http://impressence.blogspot.com/

      Delete
  3. Biorę udział w konkursie :
    1. Obserwuję blogi jako : Natalia Łempicka
    2. Lubię Fanpage jako : Natalia Łempicka
    3. Wstawiłam baner na bloga : Tutaj [klik]
    4. Obserwuję instagramy jako : Cuqqierkowa
    5. Mój adres e-mail : natalialempicka.pl@wp.pl

    ☼☼ Pozdrawiam ☼☼
    All Pastel World [ klik ]

    ReplyDelete
  4. Ech... Nie mam bloga. ;C
    Gratuluję cierpliwość, wytrwałości itd.. Mam nadzieję, że jeszcze długo podpiszesz na blogu, bo bardzo przyjemnie się to czyta. :)
    Aaa... I zdjęcia są przepiękne. Pozdrów fotografa. <3

    ReplyDelete
  5. 1. Obserwuję blogi jako Natalia Blog (wszystkie obserwuje już dawno, z powodu innych konkursów :)).
    2. Lubię fanpage jako Natalia Groborz (ta sama sytuacja co z obserwacjami, oprócz Martyny).
    3. Wstawiłam baner na xnatg.blogspot.com
    4. Obserwuję instagramy jako xxnatg.
    5. Mój adres email zaczarowany.ziemniak@gmail.com
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego Wam wszystkim z okazji roku w blogsferze! :)

    ReplyDelete
  6. 1. Obserwuję blogi jako : Nataofkors ;D
    2. Lubię fanpage jako : Natalia Felsztyńska
    3. Wstawiłam baner na bloga : (link do bloga) mój blog -> klik
    4 .Obserwuję instagramy jako : nataofkors
    5. Mój adres e-mail: nataofkors@wp.pl

    ReplyDelete
  7. Gratulacje, ja nie spotkałam sie jeszcze z takim bardzo bezpodstawnym (jedynie bardzo czepialskim) hejtem. Pewnie znając mnie zaprzestalabym pisania, chociaż na chwile. Podziwiam, ze przez ten rok udało Ci się zdobyć tylu obserwatorów, komentarzy, ze nie tracisz zapału. Życzę kolejnych miesięcy, lat! Lat wytężonej pracy i dużych efektów ;)
    Ładnie wyglądasz tak swoją droga i powodzenia innym w konkursie
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gratuluje ci tego roku z calego serduszka! ja swoj roczek obchodzilam w maju i tez kompletnie nie odczuwalam, ze to juz tyle dni!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  9. Gratuluję roku bloga! Jest naprawdę śwetny i sie mega rozwinełaś! Przy okazji biorę udział w konkursie! :)
    1. Obserwuję blogi jako: Wio Lka
    2. Lubię fanpage jako: Wioletta Prządka
    3. Wstawiłam baner na bloga: http://violaandkasia.blogspot.com/
    4. Obserwuję instagramy jako: niestety nie używam ;c
    5. Mój adres e-mail: ludmi713@interia.pl

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję! :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluje wytrwałości przez ten cały rok! mój blog ma 3 lata, oby Twój pociągnął jeszcze dłużej :D
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
  11. 1. Obserwuję blogi jako : Justyna Paszko
    2. Lubię fanpage jako : Justyna Paszko
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://jusiii-blog.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : justynpiii
    5. Mój adres e-mail: spadajtato0@gmail.com

    gratuluje roku bloga <3 wytrwałości w dalszym blogowaniu kochana! śliczna jesteś *.*

    ReplyDelete
  12. 1. Obserwuję blogi jako : Jagoda Beksiak
    2. Lubię fanpage jako : Jagoda Beksiak
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://berrythere.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : mrs_whitee
    5. Mój adres e-mail: jagodabeksiak@gmail.com
    Wow! Twój blog ma rok i tyle "sukcesów", obs itp.!!! :)

    ReplyDelete
  13. Gratuluję! Życze kolejnych sukcesów :)
    1. Obserwuję blogi jako : Rilseee
    2. Lubię fanpage jako : Milena Ł.
    3. Wstawiłam baner na bloga : rilseee.blogspot.com
    4 .Obserwuję instagramy jako : rilseee
    5. Mój adres e-mail: lukasiak6@gmail.com

    ReplyDelete
  14. napisałam Ci emaila, mogłabyś zerknąć? :)

    ReplyDelete
  15. Tak na wstępie chciałabym wszystkim życzyć Powodzenia :)
    1. Obserwuję blogi jako : talcia_xd
    2. Lubię fanpage jako : Natalia Drózd
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://natka02.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : _nanatala
    5. Mój adres e-mail : wariatka0987@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Zycze wszystkim powodzenia! Gratulacje, ze wytrzymalas az rok! w listopadzie tez bede miala rok^^ ale obserwatorow malo... hm... nie wiem sama dlaczego :/
    1. Obserwuje blog jako : Say Victory
    2. Lubie fanpage jako : nie mam facebooka:(
    3. Wstawilam banner na bloga : rozpisujesiewiktoriaa.blogspot.com
    4. Obserwuje instagramy jako : sayvictory
    5. Moj adres e-mail : sweetseusages@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia! Gratuluję tego roku w blogsferze!! :)
    Świetny pomysł na konkurs, zgłosiłam się już u Julii :)

    ZAPRASZAM NA WACYJNY KONKURS!! (klik)

    ReplyDelete
  18. Powodzenia wszystkim. Świetnie wyglądasz. ;_)

    ReplyDelete
  19. Życzę wszystkim powodzenia! :) A także gratuluję pierwszego roku prowadzenia bloga, oby jak najdłużej!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    ReplyDelete
  20. 1. Obserwuję blogi jako : Laru Art
    2. Lubię fanpage jako : Laru Art
    3. Wstawiłam banner na bloga : Laru Art Blog
    4. Obserwuję instagramy jako : Laru Art
    5. Mój adres email : laruartblog@gmail.com

    ReplyDelete
  21. 1. Obserwuję blogi jako : Malwina Nowak
    2. Lubię fanpage jako : la Petite World (strona na fb)
    3. Wstawiłam baner na bloga : www.la-petite-world.blogspot.com
    4 .Obserwuję instagramy jako : classy_pineapple
    5. Mój adres e-mail: malwina.nowak97@gmail.com

    ReplyDelete
  22. 1. Obserwuję blogi jako : Martyna Jamroży
    2. Lubię fanpage jako : Martyna Mati Jamroży
    3. Wstawiłam banner na bloga : Mój blog <>
    4. Obserwuję instagramy jako : martyna_jamrozy
    5. Mój adres email : martyna.jamrozy07@gmail.com

    ReplyDelete
  23. 1. Obserwuję blogi jako : By Mia
    2. Lubię fanpage jako : Maja Ryba Sum
    3. Wstawiłam baner na bloga : gitara-maja.blogspot.com
    4 .Obserwuję instagramy jako : _ryba
    5. Mój adres e-mail: gitaramaja@gmail.com

    ReplyDelete
  24. 1. Obserwuję blogi jako : Aleksandra Q
    2. Lubię fanpage jako : Aleksandra Pełkowska
    3. Wstawiłam baner na bloga : AleksandraQ-klik
    4 .Obserwuję instagramy jako : _olaa00
    5. Mój adres e-mail: olaq724@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Wszystkiego co najlepsze z okazji pierwszych urodzin bloga :) Świetne zdjęcia! Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  26. obserwuję wszystkie blogi jako sokreativ me
    wstawiłam baner - mój blog
    polubiłam na facebooku
    obserwuję instagramy
    sokreativme123@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Wydajesz się być niesamowicie sympatyczną osobą, bardzo fajny pomysł na konkurs!
    Bardzo podoba mi sie na Twoim blogu, zostaje tutaj na dłużej! Zapraszam do dołączenia do moich obserwatorów, szybko sie odwdzięczę ;)
    CHCĘ CIĘ MIEĆ W GRONIE OBSERWATORÓW - ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  28. Jeszcze informacje do konkursu
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    1. Obserwuję blogi jako: Kinga's Kingdom
    2. Lubię fanpage jako: pominęłam
    3. Wstawiłam banner na bloga: http://kingaskingdom.blogspot.com/
    4. Obserwuję instagramy jako: kingaskingdom
    5. Mój adres e-mail: kingaskingdom@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Obserwuję blogi jako: Aleksandra Brycka
    Lubię fanpage jako: Aleksandra Brycka
    Wstawiłam baner na bloga: aleksandra-brycka.blogspot.com
    Obserwuję Instagramy jako: happening27
    Mój adres e-mail: aleksandra-brycka@wp.pl

    ReplyDelete
  30. 1. Obserwuję blogi jako : Polinska
    2. Lubię fanpage jako : Polinska Paula
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://polinska.blogspot.com
    4 .Obserwuję instagramy jako : -
    5. Mój adres e-mail: perseveree@wp.pl

    ReplyDelete
  31. Gratuluję rocznicy! Życzę Ci kolejnych udanych lat i więcej sukcesów!
    Cudowne zdjęcia, pasuje ci ta opaska!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Gratuluję rocznicy i tak wielkich blogowych sukcesów!

    1. Obserwuję blogi jako : ♥ Sassy ♥
    2. Lubię fanpage jako : Sandra Białko
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://sasy-bloog.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : optymistkaaa
    5. Mój adres e-mail: sassy@onet.pl

    ReplyDelete
  33. Ja dopiero zaczynam ale mam nadzieję, że po roku będę mogła pochwalić się takimi osiągami :) Gratuluję i życzę wszystkim powodzenia w konkursie! :) :)

    sundily.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja nie będę brała udziału, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :) Piękne zdjęcia i gratuluje takich osiągnięć na blogu <3

    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM!(klik)

    ReplyDelete
  35. gratuluję tak wspaniałych wyników!
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    ReplyDelete
  36. gratulacje takich osiągnięć! należało Ci się ;) jesteś bardzo ładna :)
    https://anthuliwu.wordpress.com/

    ReplyDelete
  37. Zgłosiłam się już do konkursu u Julii :)
    Gratuluję wytrwania tego roku w blogosferze! Moja Fabryka Mięty za niecałe dwa tygodnie również skończy roczek :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  38. Życzę dalszych sukcesów! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. 1. Obserwuję blogi jako : Pati M
    2. Lubię fanpage jako : Pati Mielczarek
    3. Wstawiłam banner na bloga : 22-ffashion.blogspot.com
    4. Obserwuję instagramy jako : theluckyooone
    5. Mój adres email : patiffashion@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Świetny post i zdjęcia!
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/poradnik-optymisty.html

    ReplyDelete
  41. 1. Obserwuję blogi jako : Alicja Sosnowska
    2. Lubię fanpage jako : Alicja Sosnowska
    3. Wstawiłam baner na bloga : (link do bloga) http://crejzzzooll.blogspot.com/
    4 .Obserwuję instagramy jako : sosnowskay
    5. Mój adres e-mail: crejzzzooll@interia.pl

    ReplyDelete
  42. 1. Obserwuję blogi jako : Gabriela Hołod
    2. Lubię fanpage jako : Gabriela Hołod
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://ghabj.blogspot.com/p/konkursy.html
    4 .Obserwuję instagramy jako : @gabrielaholod
    5. Mój adres e-mail: gabcia4@op.pl

    ReplyDelete
  43. 1. Obserwuję blogi jako: Łucja Kiełbińska
    2. Lubię fanpage jako: Łucja Kiełbińska
    3. Wstawiłam baner na bloga jako: luczijka.blogspot.com
    4. Obserwuję instagramy jako: @luczijka_
    5. Mój adres e-mail to: tinylucy@op.pl

    Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga! buziaczki:*

    ReplyDelete
  44. Gratuluję wam dziewczyny za tak wspaniałe statystyki po roku blogu ! :)
    Mega blogi , które bardzo miło sie czyta :)
    Oczywiście biorę udział.
    1. Obserwuję blogi jako : Magda aa
    2. Lubię fanpage jako : Magda Aleksandra Lena
    3. Wstawiłam baner na bloga : http://littlecookes94.blogspot.com
    4 .Obserwuję instagramy jako : madziulka331
    5. Mój adres e-mail: magda234560@wp.pl

    Mój blog-littlecookes94

    ReplyDelete

Like us on Facebook