Coś nowego- Canon EF 50mm f/1.8 | fotografia

August 18, 2015

Wreszcie dostałam to, o czym marzyłam od dawien dawna, a mianowicie... NOWY OBIEKTYW! Jestem z niego niesamowicie zadowolona. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii i są całkowicie trafne. Pasją, jaką jest fotografia ciągle się rozwija, brnie do przodu. Gdy zaczynałam z fotografią nie miałam pojęcia, że to stanie się moją największą pasją, zaraz po blogowaniu, który uplasuje się na miejscu razem z fotografią i rysowaniem. Nad jego kupnem myślałam już od początków fotografii, jednak postanowiłam, że podszkolę trochę swoje umiejętności zanim będę mieć w swoich rękach ten obiektyw. Teraz cieszę się, jak małe dziecko, które trzyma ulubioną zabawkę- dosłownie! Te małe cudeńko z pewnością będzie towarzyszyć mi na sesjach zdjęciowych, ważnych wydarzeniach.

Korzystając z pobytu na wsi u babci, postanowiłam zrobić sesję zdjęciową nie sobie, lecz naturze, kwiatom, tego wszystkiego co mnie otacza. Od razu mówię, że nie jestem wielkim specem od fotografii, więc ciągle się uczę. Oczekujcie zdjęć wykonanym tym cudeńkiem, bo myślę, że było warto zaoszczędzić trochę pieniążków, choć było to dla mnie nie lada wyzwaniem, bo zazwyczaj wydaję kasę na niepotrzebne rzeczy, które i tak później lądują do kosza. Nie tym razem!
Jakie były lub są wasze początki fotografii? Jak podobają Wam się zdjęcia?

You Might Also Like

103 komentarze

  1. No zdjęcia świetne pati, superr. <3

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Co do zbierania mam tak samo! Teraz właśnie zbieram na nowy aparat :)

      Delete
  3. Gratuluję nowego zakupu! Obiektyw jest na prawdę świetny, bo sama go mam, więc w 100 % polecam! Zdjecia są cudowne!

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są piękne. Ja postanowiłam, że w październiku postaram się o nowy obiektyw. :) ♥

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  5. zdjęcia są rewelacyjne♥

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia są piękne. Ja postanowiłam, że w październiku postaram się o nowy obiektyw. :) ♥

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia! :)
    Ten obiektyw tylko z Nikona jest moim kolejnym celem fotograficznym, tylko trzeba pierwsze na niego uzbierać :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  8. Też myśle nad kupnem tego obiektywu ;) Super post!
    Jeśli możesz, to zerknij --> ikracodziennosci.blogspot.com
    Dziękuję ♥

    ReplyDelete
  9. Cudowne są te zdjęcia! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. marzę o tym obiektywie, jest świetny do portretów :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  11. Wow! Wszystkie zdjęcia wyszły cudownie. ♥

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj. Moim marzeniem jest dobić do 400 obserwatorów. *-*

    ReplyDelete
  12. Oooo, prześliczne zdjęcie goździków! *o*
    Gratuluję nowego obiektywu.
    Zapraszam na nowy post ^^...
    Pozdrawiam. =)

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia! Ja bardzo chciałabym mieć nowy aparat i oszczędzam na niego :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny jest ten obiektyw :)
    Piękne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. to zdjęcie kwiatów w wiaderku i płota kojarzy mi się bardzo z tumblr'em :)
    piękne zdjęcia ;)
    introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są cudowne, czekam więcej wyników pracy z tym obiektywem! :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super zdjęcia, już od dawna czaję się na ten obiektyw <3 http://maja-kaszyca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Oooo! Właśnie jestem w trakcie zbierania pieniędzy na to cudeńko! *o*
    Śliczne zdjęcia :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  20. Jakie śliczne zdjęcia, artystyczne :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są cudne :)
    Cieszę się, że w końcu mogłaś spełnić jedno ze swoich marzeń :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. gratuluje nowego biektywu robi wspaniałe zdjęcia ;) !
    mam nadzieję że wpadniesz do mnie ;)
    http://xhellofridayx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia są przecudowne. Gratuluję.
    Zpraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/08/black-shorts-wishlist.html

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia wychodzą świetne :) Gratuluję! Czy mogłabyś poklikać w linki pod najnowszym postem: Mój Blog - klik! Będę bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  25. Widzę, że świetnie sprawuję sie ten obiektyw :)
    buziaczki, Monia

    ReplyDelete
  26. Dobrze wydane pieniądze - masz ode mnie gratulacje ! Ja sama planuje kupno nowego obiektywu jednakże chyba tak jak ty podszkolę się jeszcze trochę i dopiero wtedy będę o tym myśleć.
    Ja również ostatnio robię zdjęcia naturze ale twoje to naprawdę rewelacja !
    Pozdrawiam serdecznie <3
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Prześliczne Pati! Moja lustrzanka Sony jest do niczego. :(

    Krakowski Rynek w MIĘTOWYM ZESZYCIE

    ReplyDelete
  28. Mi też marzy się nowy obiektyw, ale muszę jeszcze uzbierać trochę pieniążków :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  29. widzę,że obiektyw jest cudowny! Świetne zdjęcia wyszly :)
    ZAPRASZAM NA MOIM BLOGU ROZDANIE

    ReplyDelete
  30. Naprawdę cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  31. Gratuluję nowego obiektywu!
    Zdjęcia są przepiękne.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. zdjęcia są przecudowne!
    masz wielki talent, chociaż obiektyw też robi swoje haha.
    buziaki:*

    luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia^^. Ja ciągle zbieram na aparat, ale obiecuję sobie, że wytrwam :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  34. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia! Ja dziś zamówiłam nowy obiektyw tylko,że 50mm f/1.8 STM nie mogę się doczekać,aż przyjdzie:)

    http://tyneczkapisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Przepiękne zdjęcia! Ja właśnie jakiś miesiąc tamu kupiłam nowy obiektyw, też 50mm f/1.8 tyle, że do Nikona. Świetnie się sprawuje!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  37. Ja swoją 50mm 1.8 dostałam od rodziców w październiku 2014 i do tej pory nie potrafię się nacieszyć, jest super :-)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Super że w końcu go masz, zdjęcia sa piękne :) ja teraz zbieram na nowy aparat :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  39. ładne zdjęcia, fajnie, że udało Ci się go kupić ;)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Mam bardzo podobny obiektyw rzycze sukcesow w fotografii! <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Pamiętam jak byłam mała i pierwszy raz sięgnęłam po aparat cyfrowy by zrobić moim lalkom ''sesje ślubną'' haha :D
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne! *o*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Piękne te zdjęcia *.* naprawde bardzo dobry sprzet! Zazdroszczę! Jestem już tu drugi raz i mi się spodobałas ;) obserwuje!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  43. ładne zdjęcia ;)

    http://true-less.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Czyli twoje zdjęcia będą teraz jeszcze lepsze! Śliczne!
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  45. Cudowne zdjęcia, chyba sama pomyślę nad zakupem jakiegoś obiektywu :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  46. Ja akurat swoją przygodę z fotografią rozpoczynałam właśnie tym obiektywem, który jest u mnie stałym jeśli chodzi o używanie, naprawdę nie chce się wierzyć w tą śmieszną cenę, a taką jakość :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia, ja już od dawna planuje zakup nowego obiektywu tez 50/1.8

    Hdshua.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Zdjęcia są rewelacyjne, masz talent! O jejku, nie umiem wyrazić jak te zdjęcia i się podobają!! *-* Wygląd bloga jest cudowny, obserwuję!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cie też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Masz ładne fotki i potencjał ale musisz jeszcze wiele się nauczyć w nie których zdjęciach bardzo inne rzeczy które nie sa na pierwszy planie przeszkadzają jak te z drzewem jeśli chodzi o kwiaty niestety zabrakło im ostrości , pisze ci to jako osoba która siedzi w fotografii :) Powodzenia :)

    Zapraszam do mojego pierwszego postu :)
    http://pauliney94.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak pisałam, nie jestem wielką znawczynią fotografii, więc się ciągle uczę i proszę o wyrozumiałość. Jednakże dziękuję za cenne rady, chętnie się do nich zastosuję. :)

      Delete
  50. Ten obiektyw jest świetny, ale wole jeszcze trochę się podszkolić w fotografii :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/idz-do-przodu-wishlist.html

    ReplyDelete
  51. Bardzo piękne zdjęcia, obiektyw pierwszej klasy :)

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Robisz naprawdę przecudowne zdjęcia! Skąd jesteś?

    leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Moim skromnym zdaniem twoje zdjecia sa fajne, podobaja mi sie. Oczywiscie bywaja lepsze zdjecia, ale tez jest lepszy zdjec wiec nie wymagajmy za duzo :)

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    ReplyDelete
  54. Bardzo mi się podobają zdjęcia!:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life- klik♡

    ReplyDelete
  55. ładne zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Mam cyba ten sam obiektyw ale do nikona :D zdjecia robi cudowne!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Jak na początkującą zgrabne zdjęcia. :D Ja tam obiektywy używane kupuję, mogę mieć ich więcej za mniejszą cenę, a jakość zazwyczaj jest ta sama co w nowych. :D

    ReplyDelete
  58. Również jestem posiadaczką tego obiektywu i jest on naprawdę genialny! Zrobiłaś nim przecudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  59. Piękne zdjęcia ! :)
    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Też kiedyś marzyłam o 50mm, ale w końcu zdecydowałam się na 85mm i troszkę jaśniejszy bo 1,4 i nie żałuję. Sztos :D ale 50 można naprawdę cuda wyczarować. Powodzenia w użytkowaniu i pięknych zdjęć! :)

    agataosinska9.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ostatnie zdjęcie świetne! Ja jak na razie marzę o nowym aparacie ;)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  62. świetne zdjęcia robi :)

    proszę o klikanie w linki na blogu :)

    sushi-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. ja aktualnie zbieram na lustrzankę, bo z kompaktem za dużo się nie pobawię:')
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post, a w nim mini konkurs!

    ReplyDelete
  64. Piękne zdjęcia, nowy obiektyw zawsze przydatny xd
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  65. Fantastyczne zdjecia, bardzo podobają mi sie takie osoby jaką jesteś ty :) dużo kreatywności, oby tak dalej :*
    Zapraszam do nas:
    http://coupleefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Kurcze widać,że sprzęt profesjonalny został użyty! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ < ---mogłabyś pomóc i poklikać? czeka tam konkurs!

    ReplyDelete
  67. widzę, że nowy obiektyw się sprawdza! Śliczne zdjęcia:))

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Świetne zdjęcia.
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Jeśli chodzi o fotografię to ja ciągle się uczę :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  70. Piękne zdjęcia, najładniejsze to przedostatnie, masz talent ;*. Super, że masz nowy obiektyw, warto inwestować w pasję :D.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    ReplyDelete
  71. Piękne zdjęcia, najładniejsze to przedostatnie, masz talent ;*. Super, że masz nowy obiektyw, warto inwestować w pasję :D.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    ReplyDelete
  72. Szkoda, że obiektywy są takie drogie! :( Masz talent do robienia zdjęć, wyszły super ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Pozazdrościć obiektywu! Również zbieram na 50-tkę i z Canona mogłabym go już kupić, lecz potrzebuję nikkora, a do niego muszę trochę więcej dozbierać ;) Mam nadzieję, że mi się uda :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  74. Zdjęcia są super, widać, że dużo pracy wkładasz w tego bloga :)

    http://dailx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Genialne zdjęcia, też mam ten obiektyw :)

    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog będzie mi przeogromnie miło jak zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Genialny blog i świetny post! ;)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  77. Świetne zdjęcia! Ja póki co zbieram na lustrzankę, a kiedyś może pomyślę i o obiektywie :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  78. cudowne są te zdjęcia! obserwuje! :)
    http://vnatalieblog.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  79. Ja jak na razie nie mam lustrzanki, więc obiektywu też nie mogę zmienić. ;/
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Ja bardzo niedawno chciałam bardzo nowy obiektyw do mojego nikona, ale na razie inwestuje w inną pasję- jeździectwo. Jednak mam zamiar kupić sobie w końcu Nikkora 50mm ;)
    Maya-Blog wpadnij do mnie na posta o książkach!

    ReplyDelete
  81. Prowadzisz super bloga :) !
    niesmialavicki.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Sama od niedawna jestem posiadaczką takiego obiektywu i jestem z niego mega zadowolona :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Przepiękne zdjęcia! <3 Masz talent i dobrze, że go rozwijasz.
    Ja też interesuje się rysowaniem i właśnie chciałabym zacząć przygodę z fotografowaniem. Twoje zdjęcia inspirują mnie od działania. :)

    ReplyDelete
  84. Ty top zawsze robisz cudowne zdjecia <3 Ja to jeszcze jestem początkująca haha :d

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Zdjęcia jak zwykle cudowne :]
    Ja jeszcze nawet nie mam porządnego aparatu... :/

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Przymierzam się dzisiaj do kupna tego obiektywu! Mam nadzieję, że nie pożałuję :) :*

    http://persevering.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook