Reasons why I love autumn

October 24, 2015

Wielokrotnie powtarzałam, że kocham porę roku, jaką jest lato, ale teraz jednak zmieniłam decyzję. Moją jakże miłością, co do pór roku jest jesień. Piękna polska złota jesień to, to co da się zaobserwować w ostatnim czasie. Liście na moich oczach przybierają kolorów i chowają się pod stopami tworząc widomą ścieżkę, a nad moją głową spadają z drzew kasztany, które jeszcze bardziej dopełniają ten jesienny krajobraz. 

* * *
Skoro jakże poetycznie zaczęłam opis jesieni, to chciałabym Wam przedstawić rzeczy, bez których nie obyłabym się w tej porze roku:
CIEPŁE SWETERKI mają miejsce u mnie w szafie od zawsze. Pierwsze co przymierzam na typowo jesiennych zakupach jest właśnie sweter. Szczególnie podobają mi się te długie, które nadają innego wyglądu całej stylizacji w czasie zimnych poranków. A te wielkie wyglądają mega słodko ze spódniczką!

KOLOROWE LIŚCIE wypełniają widoczną drogę do domu. Czasami lubię porzucać liśćmi albo skoczyć w ich stos. Wtedy czuję się na prawdę, jak mała dziewczynka. 

ŚWIECZKI szczególnie te zapachowe nadają ciepłego klimatu w pokoju, pozwalają się odprężyć po ciężkim dniu. Może nie są potrzebne tak często jesienią, ale powoli można zapełniać nimi swój pokój. 

HERBATA to, to co uwielbiam gdy jest bardzo zimno. Najbardziej preferuję czarną, czasami z sokiem cytryny. Jest to ciekawa alternatywa dla innych niezdrowych napoi. 

BOTKI w tym roku robią wielką furorę. W bieżącym roku królują Timberlandy o przeróżnych kolorach. Osobiście podobają mi się one z wyglądu, co raz bardziej się do nich przekonuję, ale nie mogę wybrać, bo jest dużo ciekawych modeli butów i nie ma jak się zdecydować na ten najlepszy.

CIEPŁE RĘKAWICZKI, SZALIKI, CZAPKI świetnie otulają, szczególnie te ciepłe szale, wyglądające niczym koce. Krótko mówiąc kocyk 2 w 1!
Zamierzam nagrać dla Was Q&A na mój kanał więc, jeżeli macie pytania to zadawajcie je tu klik !
Za co kochacie jesień?

You Might Also Like

83 komentarze

  1. Ja też kocham jesień, przede wszystkim za te piękne kolory! Uwielbiam spacerować po dywanie różnokolorowych, szeleszczących liści. Uwielbiam również mode jesienną, czyli te wszystkie ciepłe sweterki, rękawiczki, kapelusze... :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    ReplyDelete
  2. Ja własnie nie przepadam za jesienią bo ta pogoda deszczowa zniechęca mnie do życia, ale jesień jest bardzo piękna wokoło liście czerwone, żółte. Chodź zdecydowanie wolę wiosnę. Mój blog

    ReplyDelete
  3. jesien jest najmniej lubiana przeze mnie pora roku. Po prostu nienawidze deszczu, zimna.. jednak zawsze staram sie dostrzec pozytywy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja kocham jesień przede wszystkim za cały ten klimat <3 oprócz tego co napisałaś dodałabym jeszcze wieczorne oglądanie seriali i czytanie książek *-*
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  5. ja za wszystko kocham jesień, moja ulubiona pora roku wraz z zimną :) chociaż największe plusy dla mnie to wieczory i herbatą pod kocem i deszczowa pogoda ;)
    introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja jaśnień kocham za te wieczory spędzone pod kocem z kubkiem gorącej czekolady!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  7. Wymieniłaś wszystkie moje niezbędniki na jesień! Jeszcze dodałabym tu książkę i film :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się z twoim postem! Uwielbiam dokładnie to samo! Właśnie chcaialam kupić botki, ponieważ podobają mi się, ale tylko na takim obcasie, a do mnie takie buty nie pasują.
    Mój blog - klik♥

    ReplyDelete
  9. Ja w jesieni kocham ta cudna atmosfere , nie jest juz cieplo ( ja ciepla nie lubie ! ) No i halloween !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Ja jesień uwielbiam za te magiczne kolory, długie spacery, ciepłe sweterki, świeczki i miłe wieczory spędzone pod kocem z książką i herbatą :) Cudowne zdjęcia!

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  11. Świeczki i herbata w jesień to najlepsze co moze byc :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam jesień - tak jak ty, za zapachowe świeczki, mm.
    U mnie też powstał taki post, kilka dni temu.
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    ReplyDelete
  13. uwielbiam pić herbatę jesienią <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jesień może nie jest moją ulubioną porą roku ale zawsze staram się znaleźć jakieś plusy. Też kocham świeczki, palą się u mnie cały czas. Nie potrafie wyobrazić sobie jesieni bez ciepłej herbaty i dobrych książek


    http://viicziii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jesień uwielbiam za klimat ! Bo trzeba przyznać że jest on na prawdę wyjątkowy :D

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  16. Jesień jest spoko, może nie ma dużo fanów, ale da się przeżyć. Sposób w jakim przedstawiłaś notkę, jest świetny! :)

    all-pastel-world.blogspot.com ○klik○

    ReplyDelete
  17. Ja też kocham jesień <3 Świeczki, grube swetry i herbata są moimi ulubieńcami w tym okresie :)
    julkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ja jednak nie lubię jesieni, ani zimy. Jestem bardziej letnią i wiosenną dziewczyną :)

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ciepłe sweterek, gorąca herbata lub czekolada, świeczki i koce <3

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  20. Osobiście nie przepadam za jesienią, jestem zdecydowanie zwolenniczką lata, ale kiedy już wymieniłaś te wszystkie zalety... to zacznę się zastanawiać, czy rzeczywiście się nie przestawić. :D
    Sweterki, oj tak, uwielbiam! Ostatnio sama nawet chodziłam w uroczym, wielgachnym bordo swetrze i w spódniczce i wyglądało to niesamowicie słodko:)
    Botków na jesień nigdy nie kupowałam, bo mi się nieszczególnie podobają, a te małe, chrzęszczące liście pod moimi nogami czasem przyprawiają mnie o szał... Za to świeczki i wypijanie litrów herbaty jak najbardziej się zalicza do mojej codziennej rutyny podczas jesieni. :D
    jestebatmane.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja też za to kocham jesień,a najbardziej za ślicznie pachnące świeczki

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  22. Lubię taką jesień jaką na początku opisałaś :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  23. Jejku uwielbiam twój blog (: Tez lubię za ter rzeczy jesień!
    Zapraszam do siebie http://mysmallrevolution.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja od zawsze kochałam jesień, a czemu to mogłabym dużo wymieniać, ale między innymi za to, że picie herbatki i zapalone świeczki sprawiają więcej radości niż w lato :)

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Od zawsze kochałam jesień,niedługo idę na jesienną sesję i mam nadzieję, że będzie cudna, już nie mogę się jej doczekać :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Za kolory i zmianę czasu <3
    jullifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie lubiłam jesieni, ale w tym roku zaczęłam dostrzegać jej pozytywy, wokół mnóstwo kolorów i to jest najpiękniejsze ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  28. Ja jesień kocham głównie za to, jak pięknie ozdabia nasz świat <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja jesieni nie znoszę, nie mam siły na nic i żyć mi się nie chce. Już czekam na święta. :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja jesieni nienawidzę, szybko ciemno, ciągle pada, jakoś nie dostrzegam w niej plusów.. Jedynie cieszę się bo w tej porze roku są moje urodziny :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  31. ja jednak mimo wszystko nie przepadam za jesienią, ale bardzo spodobał mi się post ;)
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam jesień! Jedna z ulubionych pór roku :)
    |BLOG|

    ReplyDelete
  33. Również uwielbiam jesień właśnie przez te swetry i herbatki haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. też kocham jesień za cudne świeczki i ciepłe sweterki <3
    MÓJ BLOG: KLIK

    ReplyDelete
  35. W gruncie rzeczy Jesień jest naprawdę piękną porą roku, może troszkę dobija, ale to zależy od nas samych i naszego podejścia, jest wiele plusów! Ojj tak sweterki i kocyk! haha ! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  36. Ja uwielbiam patrzeć na kolorowe liście, lubię też jesienne spacery !
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Szczerze, bardzo nie lubię jesieni, ale kiedy patrzę na "kupę" liści to mam ochotę się w nie rzucić, a sweterki i ciepła herbata, to rzecz na którą czekam cały rok, wtedy dopiero jest klimatycznie :)
    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Nie przepadam za jesienią, zdecydowanie wolę zimę <333
    Aczkolwiek patrząc na barwy jesieni mogę powiedzieć, że tylko za to kocham jesień!

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Masz cudnego bloga ! *O*


    Zapraszam----> http://milenaqxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. swietny post,ja nie lubie ani zimy ani jesieni aczkolwiek nareszcie mozna sie pokazac w nieco innej, rownie szykownej stylizacji i to mi sie podoba ;) nie lubie tylko swetrow.. ale z reszta czyli botki itd to sie zgadzam 100 % :* pieknie opisalas wszystko :*

    Nowy wpis! Cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja nie przepadam za jesienią, a głównie za pogodą, która dobija i zdecydowanie wole założyć na siebie jedną warstwę przewiewnych ubrań jak w lecie, niż tonę swetrów, bo ciągle mi zimno haha :)

    ReplyDelete
  42. Świetnie zapraszam do mnie!
    http://daffash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Mi jesień bardzo odpowiada, szczególnie jej kolory :)

    ReplyDelete
  44. kocham jesień :) jak większość tutaj, widzę :D
    pozdrawiam, tusiap.

    ReplyDelete
  45. otaczające nas kolory drzew to coś, co uwielbiam! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  46. ja nie za bardzo lubię jesień ma swoje wady, ale też i zalety

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja uwielbiam jesień za wszystko! Zmienia nasz krajobraz nadając mu nieco tajemniczości... :)
    Świetny post! <3
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja również kocham jesień, ale tylko tą kolorową, nie szarą i deszczową :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Wolę te cieplejsze pory roku, ale jesień też ma swoje plusy. :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  50. ja kocham jesień :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. nie przepadam za jesienią, mam często jesienną handrę która doprowadza mnie do szału, aczkolwiek musze przyznac że jesienne wieczory spędzone z herbatką i dobrym filmem lub książką są bardzo przyjemne :)
    buziaki, Monia

    ReplyDelete
  52. ja lubię jesień za to że wieczorkami mogę się położyć pod ciepłym kocykiem z herbatką i książka <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  53. Kocham jesień za to, że można wieczorkiem posiedzieć pod kocykiem, w sweterku i obejrzeć ulubiony serial, pijąc pyszną, ciepła herbatę. Ahh

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Osobiście niezbyt przepadam za jesienią, ale z całą pewnością wolę już ją, niż zimę. Jedyny plus jesieni, jak dla mnie, to to, że jest prześlicznie na dworze, póki nie spadnie deszcz. :(
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja nie lubiłam jesieni, ale z roku na rok zaczynam zauważać w niej "to coś".
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  56. Od tego roku pokochałam jesień, dzięki fotografii. To ona mi uświadomiła piękno tej pory roku.
    Kocham ją za liście, piękne plenery do zdjęć i za to, że chcę pić herbatę :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  57. Ja kocham jesień przede wszystkim za ten klimat.Te piękne widoki, które można idealnie ująć na fotografii, za zimne wieczory spędzone w samotności z laptopem i ciepłym kakaem ♥
    BLOG

    ReplyDelete
  58. Widzę że lubimy podobne rzeczy! Jednak moim numerem jeden są zdecydowanie sweterki :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  59. Ja jesień lubię przede wszystkim za kolorowe liście :)
    Martha Blog

    ReplyDelete
  60. Akurat tydzień temu napisałam posta "Fall Must Have", zapraszam do czytania ;) U mnie królują sweterki i gorące napoje <3
    Mój blog!

    ReplyDelete
  61. Właśnie opublikowałam post, na ten sam temat.
    Super zrobiony, widać Twoją kreatywność i widzę też, że blog się rozwija, więc gratulacje!

    ReplyDelete
  62. Jesień ładnie wygląda za oknem jak na drzewach są kolorowe liście. Tak poza tym to jesień jest fu, jest zimno, mokro i samopoczucie robi się gorsze. ;)
    Pozdrawiam ;)
    moniccbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Kocham jesień, a bardziej możliwość robienia ślicznych zdjęć ;)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Kocham jesień za wszystko co wyżej wymieniłaś :)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  65. Ostatnio zaopatrzyłam się w taki szalikoo-koc i jestem bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  66. Jak tu ślicznie, bardzo podoba mi się design bloga! :)
    Zajrzyjcie do mnie: http://mlnlmalistic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Jesień pokochałam jakoś dwa lata temu i praktycznie za wszystko, jesienną garderobę, świece, płaszcze, czy szale. Lubię ją także za zapachowe świece, które są palone bardzo często, długie spacery do parku i dużo szklanek herbaty które wypijam w ciągu dnia :)

    ReplyDelete
  68. Ciepłe rzeczy!
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Ja sama przymierzam się do kupna opisanego przez ciebie swetra i koca w jednym! Co do botek to zdecydowanie moje ulubione buty na jesień, jednak nie koniecznie typowe timberland'y, lubię botki na platformie ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  70. Mam tak samo jak Ty, najbardziej chyba za cieple herbaty z kocem w lozku :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  71. ja lubię jesien za swieczki i piekne widoki za oknem :)/K

    ReplyDelete
  72. Tak! Jesień w tym roku jest niesamowicie piękna :3

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  73. Ja jesieni nie lubię, bo jestem ciepłolubem. Jedyny plus jesieni jest to, że mogę nosić grubaśne, kolorowe swetry, które uwielbiam. Bo herbatkę kocham i nawet w upał pije po kilka szklanek, a zapachowe świeczuszki palą się u mnie praktycznie co wieczór.:)

    ReplyDelete
  74. Ten obrazek jest przesłodki <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Świetny post <3 zapraszam też do mnie queen-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Interesująco piszesz, podoba mi się twój blog ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/10/hello.html Zapraszam na mojego ;) Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    ReplyDelete
  77. http://myiblog99.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Like us on Facebook