FAVOURITES LAST MONTH

November 21, 2015

Ostatnio, jakby to powiedzieć, zaniedbałam serię ulubieńców, ponieważ nic mnie nie zaciekawiło w danym miesiącu. Zazwyczaj były to rzeczy, które pokazywałam Wam we wcześniejszych wpisach z tej serii. Jednak znalazło się parę ulubieńców sprzed kilku ubiegłych miesięcy i postanowiłam przedstawić je w jednym poście.
Krem BB to pierwszy mój kosmetyczny zakup. Z reguły podkreślam sobie rzęsy tuszem do rzęs, ale w pewnej chwili potrzebowałam czegoś, co zakryje moje niedoskonałości na skórze twarzy. Z tego względu, że w przeszłości moja mama używała kosmetyków z firmy Under Twenty, ja też postanowiłam wypróbować i zobaczyć na własne oko, jak sprawuje się ten kosmetyk. Z pewnością, jak nazwa wskazuje, krem matuje bardzo dobrze. Gdy wychodzę gdzieś na dłużej, a ten krem mam nałożony, to nie czuję wcale, że mam go na twarzy, co jest wielkim plusem. Pozostawia także efekt naturalności, nie jest ciężki.

Od dawna szukałam idealnego naszyjnika, który by się wpasował do większości stylizacji i wreszcie znalazłam! Ten, który widzicie powyżej na zdjęciu jest moim skromnym zdaniem prześliczny. Mam taki drugi, tyle, że jest cały pozłacany i również jest potrójny. Kiedyś do tego typu biżuterii się nie przekonywałam, ale teraz mogłabym mieć całą kolekcję naszyjników!

Oficjalnie ogłaszam, że to moja wielka słodyczowa (tak, Pianka wprowadza nowe słownictwo) miłość! Herbatniki są niesamowicie pyszne. A ta polewa to delicje. Na dodatek firma Schär oferuje bezglutenowe słodycze, dla osób nie tolerujących glutenu, więc myślę, że warto raz na jakiś czas zjeść coś smakowitego. Dobra, nie będę tak marzyć, bo się rozmarzę o planecie słodyczy. Wtedy to by było, haha!

You Might Also Like

90 komentarze

  1. Ciekawi ulubieńcy i fajnie, że znalazłaś słodycze idealne dla Ciebie! :D Mam ten krem bb, ale szczerze muszę się przyznać, że jeszcze go na twarzy nie wypróbowałam, bo jak stoi tak stał, haha.

    Pozdrawiam xx
    atramka.pl

    ReplyDelete
  2. Ciekawi ulubieńcy i fajnie, że znalazłaś słodycze idealne dla Ciebie! :D Mam ten krem bb, ale szczerze muszę się przyznać, że jeszcze go na twarzy nie wypróbowałam, bo jak stoi tak stał, haha.

    Pozdrawiam xx
    atramka.pl

    ReplyDelete
  3. Świetny naszyjnik, ja za firmą Under Twenty nie za bardzo przepadam, ale wiadomo, każdy lubi coś innego :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Używałam kiedyś kosmetyków z Under Twenty i były całkiem niezłe, ale teraz przerzuciłam się na Garniera i inne firmy. Herbatniczki wyglądają przepysznie.

    ReplyDelete
  5. ale bym zjadla takie herbatniki ale przez aparat nie moge na razie gryzc:((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Herbatniki wyglądają bardzo smakowicie :) wielbiam probukty under 20 a naszynik jest cudowny ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Krem BB akurat mi się totalnie nie sprawdził, ale inne kosmetyki są bardzo fajne. Naszyjnik śliczny :) A o tej firmie nigdy nie słyszałam, muszę poszukać tych herbatników :)
    ANSSBAE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Piękny naszyjnik :-) kremu jeszcze nie miałam okazji stosowac ;-)

    ReplyDelete
  9. Polecam nakładanie tego kremu bb beauty blenderem, a przed aplikacją lekko namoczyć gąbkę . Odkąd ja nakładam go w taki sposób dłużej się utrzymuje i lepiej kryje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za radę, z pewnością mi się przyda, bo jak na razie jestem amatorką robienia makijażu. :D

      Delete
  10. Ja wlasnie koncze ta pierwsza wersje kremu BB i na pewno kupie teraz ta :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jejku! :) ten naszyjnik jest świetny! :) bardzo podoba mi się sposób, w jaki zrobiłaś zdjęcia :)

    pozdrawiam serdecznie, uwielbiam tutaj wpadać do Ciebie ;)
    moje dwa blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  12. Ale śliczny naszyjnik!!! :)
    pozdrawiam
    berrythere.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ooo te herbatniki... Pyyycha... Co do kremu bb to myślę, że warto byłoby go wypróbować. Trzymaj się cieplusio!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Awww *,* Ten naszyjnik jest cudowny :)
    Pianka, robisz piękne zdjęcia ♥

    Buziaki ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  15. pyszne herbatniki *-* podoba mi się ten naszyjnik :)
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  16. Śliczny ten naszyjnik ;) a co do tego kremu to zamierzam go kupić ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/11/jesien.html

    ReplyDelete
  17. Używałam tej starszej wersji kremu BB i byłam z niego zadowolona więc myślę, że z tego również bym była. Herbatniki z czekoladą to najlepsze słodkości ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super ulubieńcy. Też używam kosmetyków z Under 20

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  19. Muszę wypróbować ten krem BB. Śliczny naszyjnik! :)
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/2015/11/mae-zmiany.html

    ReplyDelete
  20. Ja też mam ten krem BB i jest świetny.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. może wypróbuję ten krem bb jak skończy się mój, którego i tak mało używam :P
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  22. Też posiadam ten krem bb. Muszę spróbować tych herbatników. :)
    Świetni ulubieńcy!
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam!

    ReplyDelete
  23. też uzywam tego kremu bb :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  24. Awww...narobiłaś mi smaka na te herbatniki! :)
    Prześliczny naszyjnik
    Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam matujące fluidy i kremy ! :) Piękny naszyjnik :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ostatnio dieta bezglutenowa jest bardzo w modzie, też się jej stosuje. Idę po poszukiwanie do sklepu!
    marysia-k

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam kosmetyki Under Twenty! Świetny jest ten naszyjnik :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  28. Nice post, have a good weekend

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Też mam ten krem bb tylko jakaś odmiana ;p inny składnik i czymś tam się różni. I niestety nie przypadł mi do gustu ;/
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  30. Chyba muszę zaopatrzyć się w ten krem BB

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam BB <3
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. zrobilas mi straszną ochotę na te herbatniki! a w domu tylko popcorn na ktorego ostatnio nie moge patrzec jak doszlo do mnie ile w nim soli..

    ReplyDelete
  33. Bardzo ciekawy post :) Świetne rzeczy ;)

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Fajne rzeczy :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. naszyjnik super xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  36. Ten naszyjnik jest piękny *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. przepiękny naszyjnik! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ten krem wydaję mi się bardzo fajny. :) Naszyjnik jak k bezglutenowe ciastka także super. :) Powinno być więcej takowych produktów!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  39. Też mam ten krem z Under Twenty i sprawuje mi się bardzo dobrze! Śliczny naszyjnik *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  40. Ciekawi ulubieńcy!
    Świętuj rok bloga razem ze mną na DZIEWCZĘCO.PL!

    ReplyDelete
  41. Super jest ten naszyjnik! Ciastka wyglądają smakowicie. Gdzie można je kupić i ile kosztują ? :)
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  42. Naszyjnik śliczny! A co do słodyczy, ja już je ograniczam do minimum, właściwie nawet to do zera haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Naszyjnik badzo piękny, ciekawa jestem tego kremu bb :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  44. Właśnie zastanawiałam się nad zakupem kremu matującego bb, dobrze, że napisałaś, że nie jest 'ciężki', bo takiego efektu na twarzy nie lubię, jak chyba każdy ;)
    ps Jaki szablon masz na swoim blogu? Domyślam się, że jest to szablon niestandardowy, pobrany, mogłabyś napisać mi jego nazwę? :) Z góry dziękuję! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten szablon zrobiłam całkowicie sama, nie jest pobrany. ;)

      Delete
  45. pamietam jk tez kiedys uzywałam BB kremu :) super jest :)
    buziaki, Monia

    ReplyDelete
  46. Strasznie kusi mnie ten podkład matujący. Zwłaszcza, że moja cera ma tendencję do świecenia się..
    |BE-MY-STRENGTH|

    ReplyDelete
  47. Jaki śliczny naszyjnik <3
    Mam ochotę na ten krem BB muszę wypróbować ;)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  48. ja mam swój ulubiony podkład z synergen, ale szukam czegoś nowego jaśniejszego

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Kremu nigdy nie używałam, naszyjnik jest bardzo ładny, a ciastka wyglądają przepysznie :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Śliczny naszyjnik,a ciastka domyślam się, że przepyszne! :D

    Zapraszam do mnie na nowego posta!
    MÓJ BLOG - klik

    ReplyDelete
  51. Jestem bardzo ciekawa tego kremu BB. Do tej pory używałam krem kryjący antybakteryjny z Ziai, ale ten mi się już kończy. Niestety, nie kryje moich niedoskonałości dobrze, a na tym najbardziej mi zależy. Mam nadzieję, że Under twenty sprosta moim wymaganiom ;)
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    ReplyDelete
  52. Muszę koniecznie wypróbować ten krem BB. A te ciasteczka wyglądają tak apetycznie...!
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Osobiście mam niestety tłustą cerę, więc z chęcią wypróbuje taki matujący krem:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Moim zdaniem kremy BB są lepszą opcją niż podkłady:)
    wiktoorkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. naszyjnik cudny! mam nadzieję, że do świąt też znajdę jakiś odpowiedni dla siebie :D
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  56. Świetni ulubieńcy, będę musiała spróbować tych herbatników!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Piękny naszyjnik, a herbatników muszę jak najszybciej wypróbować :3
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. ten krem bb jest super!
    http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Super! Zapraszam do mnie. Coś cię może zainteresuje:)
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. łał, świetne!
    zapraszamy do nas: http://www.blondbrunettes.pl/

    ReplyDelete
  61. Krem BB od dawna za mną chodzi :)

    Emily-kalinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ja ostatnio postanowiłam spróbować podkładu zamiast kremu bb, gdyż nie zakrywały one dobrze niedoskonałości, a niestety ja mam z tym spory problem. Śliczny naszyjnik, a ciasteczek jeszcze nie miałam okazji spróbować. :) ♥
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  63. te ciasteczka chętnie byśmy zjadły, hehe! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  64. Hej, świetny post! <3
    Uzywam też kremu BB, jest to jednocześnie fluid i krem zapobiegawczy trądzikowi, z którym ostatnio się zmagam, ehhh :D Ja się już wyleczyłam z naszyjników, nosze jedynie łańcuszek od mojego chłopaka z wisiorkiem nieskończoności i to wszystko. Przestałam nosić nawet kolczyki, sama nie wiem czemu :D A ciasteczka - jestem w szkole, a narobiłaś mi smaka ! :D Buziaki!!:*
    paulacierpiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetna jakość zdjęć, super post!
    http://karciaxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Jejku ten naszyjnik jest przepiękny *.*

    ReplyDelete
  67. Używam tego samego kremu BB i jest świetny :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Uwielbiam kosmetyki z U20 <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. kosmetyki z under twenty są super :)
    naszyjnik piękny *.*
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Śliczny naszyjnik, muszę kiedyś wypróbować ten krem BB! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  71. Ostatnio kupiłem ten sam krem BB i tez jestem zadowolona :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Nie miałyśmy jeszcze szansy wypróbować under twenty :)
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook