GUIDE TO EASY TRAVELS - TRAVEL TIPS & ESSENTIALS

March 11, 2017

Podróżowanie w jakikolwiek zakątek świata to niesamowite przeżycie. Poznaję nowych ludzi, nieznaną mi dotąd kulturę i życie codzienne mieszkańców. Nie wyobrażam sobie przez całe życie stać w miejscu i nie znaleźć się gdzieś indziej, poza miejscem zamieszkania. Moje życie byłoby wtedy monotonne i każdego dnia takie same, a tego jak najbardziej nie chciałabym. Wszelkie wyjazdy wymagają jednak zaangażowania w przygotowanie się do nich. Co zabrać? O czym należy pamiętać?


BEZPRZEWODOWE SŁUCHAWKI 


Poplątane słuchawki, których nie da się w ogóle rozdzielić? Skądś to znam. Zdarza mi się to bardzo często. Technologia idzie jednak tak do przodu, że wymyślono słuchawki bezprzewodowe. Swoje mam od Sudio. Są komfortowe dla ucha i przede wszystkim nie plątają się jak zwykłe słuchawki. Mają wysoką jakość dźwięku i działają nawet do 8 godzin przy pełnym naładowaniu, więc jeżeli jedziesz gdzieś dalej, koniecznie zabierz ze sobą ładowarkę do nich.

15% ZNIŻKI NA WSZYSTKIE PRODUKTY SUDIO SWEDEN NA KOD: PIANKAOFSTYLE15 



ŻEL ANTYBAKTERYJNY DO RĄK

Higiena podczas podróży jest szczególnie ważna. Kieszonkowy żel antybakteryjny to idealny produkt, który pomoże wyeliminować większość bakterii, nawet w sytuacji gdy dostęp do wody jest utrudniony. Zawiera naturalne składniki. Szybko się wchłania. Formuła żelu została dodatkowo wzbogacona mleczkiem z palmy Tahiti przez co posiada on dodatkowo właściwości delikatnie nawilżające. Dodam jeszcze, że ma przepiękny zapach malin i płatków różowych piwonii. 






APARAT FOTOGRAFICZNY

Nigdzie nie ruszam się oczywiście bez swojego sprzętu fotograficznego. Dzięki zdjęciom mogę uchwycić każdą, ważną dla mnie chwilę, a w czasie wyjazdów jest ich naprawdę dużo!



NAJLEPSZY PRZEWODNIK PO NIEZNANYM TERENIE


Czyli niezastąpiony telefon. Potrafi pomóc nawet, gdy się zgubię w wielkim mieście (chyba, że nie mam dostępu do internetu to wtedy mam przechlapane). Jeszcze ładna obudowa od Sudio i mogę bezpiecznie dojść do wyznaczonego celu (czytaj: włączam mapy Google i próbuję nie wejść w ślepą uliczkę).

Oczywiście to nie wszystkie rzeczy, które zabieram zawsze, gdy gdzieś wyjeżdżam. W moim nieodłącznym ekwipunku znajduje się jeszcze powerbank, ładowarka, portfel oraz notes i długopis.

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Uwielbiam jak wymyślasz cos innego ! Bardzo ciekawy post :D Sprawdze te słuchawki:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam jak wymyślasz cos innego ! Bardzo ciekawy post :D Sprawdze te słuchawki:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Ciekawe wskazówki i pomocne rady. te słuchawki brzmią intrygująco :)
    Zaczytanego!

    ReplyDelete
  4. Myślę, że bardzo mi się to przyda, za rok w maju mam lecieć do Niemiec. No i w przyszłości planuję dużo podróżować. Bardzo przydatne rady ;)

    ReplyDelete
  5. boże Twoje zdjęcia D: czemu nie ma ich więcej!! guide fajny - ale można by go było znacznie bardziej rozszerzyć :) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  6. Świetny post! Uwielbiam podróże, małe i duże :D

    Pozdrawiam,
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O tak, słuchawki i aparat - bez tego nie mogłabym się obejść!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Odkąd mam aparat to też staram się go brać wszędzie, bo zdjęcia wychodzą niesamowite!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  9. Super wskazówki! Słuchawki mają piękny design, a i gratuluję już 1000 obserwatorów, zasłużyłaś!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  10. Słuchawki to mój must have wszędzie<3 Jednak bezprzewodowych nie mam.
    http://xartday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. aparat idealny wszędzie!
    pięknie prowadzony blog, będę tu stałą bywalczynią :))

    __________

    BUNNY

    www.mysweetlittlebunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja uwielbiam podróżować *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam podróże, ale niestety już dawno nigdzie nie byłam :( Super post, świetny pomysł z tymi słuchawkami! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja również, gdy podróżuję zawsze zabieram ze sobą aparat. Jak wspomniałaś podczas takich wyjazdów jest na prawdę dużo ważnych chwil :)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny post , super słuchawki ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. zawsze, gdy gdzieś wyjeżdżam nie mogę zapomnieć o słuchawkach!
    nataliagozdur.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale świetne słuchawki, na pewno sprawię sobie takie!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wow, nigdy nie słyszałam o tych słuchawkach :o Ale chyba wolę pozostać przy tych zwykłych, haha :D Super post!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Superancki post :)

    Będzie mi bardzo milusio, jeśli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mam te same słuchawki i case ♥ Sa genialne!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo przydatny post. Te rzeczy są najważniejsze!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zdecydowanie najważniejsze rzeczy :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam podróże <3 Bardzo przydatny post ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. świetne są te słuchawki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  25. Zasada "pij dużo wody" chyba dotyczy się całego życia, a nie tylko podróży haha :D
    Pozdrawiam
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To taka bardziej ogólna zasada. Nie tyczy się ona tylko podróży. :D

      Delete
  26. Fajne etui, a te słuchawki to świetna sprawa ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Te słuchawki to super rozwiązanie :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  28. Przepiękny post, przyjemnie się patrzy na zdjęcia :) Mam te same słuchawki i muszę przyznać, że są najlepsze jakie miałam okazję dotychczas używać!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  29. Akurat niedługo wyjeżdżam.Bardzo przydatny poradnik. 😘😍

    ReplyDelete
  30. Super poradnik, bardzo przejrzysty i przyjemnie się go czyta :)


    irrytacja.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja akurat za kilka tygodni wybieram się do Londynu, więc w samą porę trafiłam na Twój post ;) Słuchawki Sudio również mam i uwielbiam! Dzięki za porady!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajne rady, a te słuchawki wydają się być super!

    - mój blog -

    ReplyDelete
  33. Ciekawe wskazówki :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Przydatny wpis :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam podróżować i zawsze mam przy sobie żele antybakteryjne, czasem ratują życie haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  36. Powerbank, słuchawki, aparat, telefon - moja podstawa :)
    Kocham podróżować ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  37. Mój pakiet niezbędnych rzeczy w podróży zawiera wszystkie wymienione przez Ciebie propozycje! :) Również nie wyobrażam sobie spędzenia całego życia w jednym miejscu.
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    ReplyDelete
  38. Same niezbędniki! Także uwielbiam podróże, chyba nie ma dla mnie nic piękniejszego:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    ReplyDelete
  39. dzieki za porady, skorzystam podczas podrózy do Bulgarii w tym roku <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Myślę, że przy mojej najbliższej podróży z pewnością skorzystam z porad. Bardzo podoba mi się pomysł na to, że post jest minimalistyczny i zwięzły. Od razu widzimy porady i nie musimy gubić się w tonie tekstu.
    karicja.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Unlock extraordinary stays! Our accommodation search promises a seamless experience. Find your perfect retreat, book now, and immerse yourself in comfort and unforgettable moments. https://www.findbookingdeals.com/en/it-italy/

    ReplyDelete

Like us on Facebook