JUDGING PEOPLE IS SIMPLE

March 05, 2017

Łatwo jest szufladkować ludzi. Ale gdyby zebrać ich wszystkich w jedno miejsce, dowiedzielibyśmy się, że wszyscy są tacy sami. Są bogaci i ci, którzy zarabiają by przetrwać. Ci, którzy są tu od bardzo długiego czasu i młodzi. Tych, których darzymy zaufaniem i tych, którzy to zaufanie od nas nie zdobyli. Ludzie, którzy żyją wiejskim życiem i ci, którzy nie zobaczyli nigdy krowy. Religijni i pewni swoich racji. Ja, ty, wy, my - każdy jest człowiekiem bez względu na to czym się zajmuje, jaką ma orientację czy jaki ma stan majątku. Niektórzy stwarzają wokół własnej osoby pole, które na zewnątrz pokazuje ich w jak najlepszym świetle, a wewnątrz kryje wszelkie upadki, niepowodzenia z przeszłości czy wady, które w taki sposób stara się ukrywać.
Przy poznawaniu nowych osób pierwsze wrażenie jest najważniejsze, ale czy to ono ostatecznie decyduje o dalszej znajomości? A co jeśli na pierwszy rzut oka uważamy kogoś za niepasującego do naszej bratniej duszy? Może to wydawać się banalne to, co zaraz powiem, ale moje szesnastoletnie życie nauczyło mnie, że nie trzeba zrażać się do kogoś po jednym spotkaniu. Trzeba stopniowo poznawać jego cechy, aby dopiero go ocenić. 
BLUZKA - ZARA | SPODNIE - CROPP | KABARETKI - MARILYN | BUTY - RYŁKO

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Stylizacja świetna! Przesłanie w Twoich postach zawsze jest i skłania do refleksji ;)

    https://zuzaboba.blogspot.com/2017/03/list-of-best-sad-films.html

    ReplyDelete
  2. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, ale nie warto też oceniać ludzi po nim. Świetna stylizacja!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Chyba zbyt szybko szufladkujemy ludzi. Każdy wywołuje w nas jakieś "pierwsze wrażenie", ale żeby móc cokolwiek powiedzieć o człowieku z pewnością trzeba choć trochę z nim porozmawiać i czegoś się o nim dowiedzieć. Jak zwykle piękne zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Według mnie wiele ludzi teraz wrzuca do jednego worka wszystkich muzumanów, czyli wszyscy sa terrorystami :/ Przesłanie posta jest świetne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Łatwo jest szufladkować, trudniej samemu popatrzyć na siebie.
    Bardzo dobry post
    Ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  6. Ocenianie kogoś to najgorsze co możemy zrobić..
    Super wyglądasz!

    ReplyDelete
  7. Też staram się nie oceniać po pozorach :)

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem najpierw trzeba potrafić ocenić samego siebie, dopiero potem innych. Bardzo podobają mi się te zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie: fotmagstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jest to takie trochę stereotypowe stwierdzenie-"ludzie żyjący wiejskim życiem". Wsie wymierają, coraz więcej ludzi z miasta przenosi się na wieś, ale tylko po to by postawić sobie domki i mieć kawałek ogródka. Nie ma wiejskiego życia, ono wymiera! Już tylko gdzieniegdzie są jakieś zwierzęta hodowlane, ale to tylko niewielka część teraz wszystko robi się na masową skalę. Ludzie ze wsi to nie wieśniacy! Też mamy internet, komputery i smartfony, ubieramy się w sieciówkach, uczymy się w najlepszych szkołach i jeździmy na studia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam pełny szacunek do ludzi żyjących na wsi. Pracują ciężko, dbają o ziemię. Dzięki nim część świata jest wolna od zanieczyszczeń środowiska. Sama mam przyjaciółkę i rodziców, którzy mieszkali na wsi, więc wiem co stwierdzam.

      Delete
  10. Myślę, że każdy z nas ocenia po pierwszym wrażeniu, choć my sami nie chcemy być tak oceniani. W ludziach jest wiele sprzeczności. Jak zwykle post skłaniający do przemyśleń :)
    Śliczne zdjęcia!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  11. Śliczny zestaw, buty mnie urzekły! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  12. Nikt nie chce być oceniany, ale zawsze nawet my sami tak oceniamy i tego nigdy nie da się uniknąć :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    ReplyDelete
  13. Masz racje, że pierwsze wrażenie jest ważne, jednak tak naprawę nie da się ocenić całej osoby po jednym spotkaniu.
    Cudne zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Racja, pierwsze wrażenie często może być mylne. Zawsze warto dawać kilka szans ludziom, zobaczyć co tak naprawdę kryje ich wnętrze, a dopiero potem osądzać.

    Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Patrycja, Ty ślicznotko *.*

    rlseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bardzo dobrze ujęłaś to wszystko w słowa,świetnie się czyta Twoje posty!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    ReplyDelete
  17. Często ludzie oceniają niestosownie, że tak powiem... Osoba, którą zobaczyliśmy na pierwszy rzut oka, może okazać się zupełnie inną osobą :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się z tym co napisałaś, najważniejsze jest wnętrze. Nigdy nie wolno skreślać ludzi ze względu na to jak wyglądają albo jakiej są orientacji.

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  19. Ładne zdjęcia!
    Mądry post, nie warto oceniać ludzi, nie znając ich.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. niezłe stylizację, i super sesja zdjęciowa.

    ReplyDelete
  21. Dobrze napisane. Gdyby tylko ludzi mieli w sobie trochę więcej tolerancji...
    Jejku masz genialne spodnie!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia :)
    ja często łapię się na tym, że oceniam ludzi dopiero po jednym spotkaniu, czy po prostu kogoś na ulicy, czego nie powinno się robić, bo każdy zasługuje na szansę.. Może kiedyś, któraś z tych osób stanie się naszym przyjacielem.. Czasem całkiem przypadkiem poznajemy ludzi którzy staną się dla nas ważni. :)

    https://kars-and-kars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. super zdjęcia, no i stylizacja ;-)

    ReplyDelete
  24. Masz rację nie lubię kiedy ktoś wytyka komuś np to ze mieszka tu i tu a nie tam...
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  25. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, ale często tak jak piszesz przez to możemy źle kogoś ocenić.
    Zdjęcia udane, ślicznie wyglądasz!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. wiesz jaki jest gigantyczny minust Twojego bloga? że dodajesz tak mało zdjęć! ja bym je tak strasznie chciała pooglądać! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  27. Nie warto szufladkować ludzi, wszyscy jesteśmy różni i piękni na swój sposób, a pierwsze wrażenie oczywiście, że jest ważne, ale nie powinniśmy się tylko na nim opierać, warto poznać kogoś, a później nasze pierwsze wrażenie, może się okazać pomyłką :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  28. Bardzo mi się podoba ten zestaw , choć nie lubię żółtego, na tobie wygląda on świetnie

    ReplyDelete
  29. Twoje zdjęcia bardzo mi sie podobają!. Cały post jest super!

    Zaparszam serdecznie do odwiedzenia:

    http://welcome-mk.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nie warto szuflakowac ludzi jednak często oceniamy ich po tym jak widzimy.
    Gratuluje 1000 obserwatorów!
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zdarzało mi się kogoś oceniać po pozorach, a później okazywało się to błędem, staram się tego nie robić :)

    ReplyDelete
  32. Mimo wszystko to właśnie pierwsze wrażenie skreśla ludzi i często się zdarza, że jest ono prawidłowe ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Bardzo ciekawy temat wpisu, aż się zainspirowałam :D Jak zawsze genialne zdjęcia!
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Mam nawet koszulkę z napisem "Oceniaj mnie, kiedy sam staniesz się idealny" i tak jakoś słowa te przyszły mi do głowy po przeczytaniu Twojego wpisu. Nikt nie ma prawa nikogo oceniać, a każdy i tak to robi...
    Super zdjęcia!
    patiadamczewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ooo jak ja lubię takie wpisy. Wyglądasz pięknie, a stylizacja bardzo w moim stylu, naprawdę :)
    Jestem pod wrażeniem. A jeśli chodzi o wpis. To tak, tu jest racja. Oceniamy bardzo powierzchownie też, a tak być całkowicie nie powinno. Absolutnie. Ja nigdy nikogo nie oceniam, jeśli nie poznam tej osoby dość wystarczająco.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetny post. Cudowne zdjęcia :) Zgadzam się z Tobą w 100%, my ludzie oceniamy każdego powierzchownie. Zdarza się to też mi, ale staram się to ,,opanować'' :)

    Pozdrawiam,
    https://agrafka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Dojrzale wyglądasz :). Zgadzam się z tobą. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete

Like us on Facebook