✕ ✕ ✕

June 17, 2017

Cieszę się, że tak dobrze przyjęliście zmianę mojego koloru włosów. To potwierdza, że zmiany są potrzebne i są początkiem zupełnie nowego rozdziału w życiu. W komentarzach znalazło się kilka pytań odnośnie nich. Postaram się Wam wszystko wyjaśnić, co do tego jak utrwalam makijaż i róż na włosach oraz jakie ciekawe osoby odkryłam w internecie! 
Spray do utrwalania makijażu z Bielendy poleciła mi Julka Brzezińska, którą na pewno znacie, a jeśli nie to zobaczcie jakie inne triki jeszcze przedstawiła na swoim blogu. Wracając do tego cuda, naprawdę świetnie utrwala makijaż. Po spryskaniu, na twarzy tworzy się ochronna warstwa, która szybko zasycha i w ten sposób makijaż, który normalnie trzymał się mi maksymalnie 5 godzin, teraz ten czas wydłużył się do 8 godzin. Pamiętajcie jednak by przed użyciem go nie nakładać maskary, bo nie chcemy chyba wyglądać potem jak mała panda z odbitymi rzęsami.
Maska zakwaszająca do włosów z Acid Balance to kompletny must have dla farbowanych włosów. Wpadła w moje ręce zbyt późno, ponieważ rok temu farba, która miała się trzymać bardzo długo, swój żywot skończyła po 2 tygodniach. Wtedy nie dbałam o to czy kolor będzie taki sam, jak po wyjściu od fryzjera. Miesiąc temu, tuż po koloryzacji zdecydowałam się na tą maskę i jestem z niej zadowolona. Jej działanie polega na tym, że dzięki zakwaszaniu, łuska zamyka się, a kolor wtapia się w strukturę włosa, co skutkuje tym, że po regularnym stosowaniu kolor utrzymuje się nawet ponad miesiąc. Uwielbiam ją za to, że po spłukaniu jej włosy są aksamitne i mięciusie, dosłownie!
Brokat do twarzy i ciała z Bershki to, to co zawsze chciałam mieć. Z pewnością przyda mi się na sesje zdjęciowe do wymyślnych makijaży oraz na przeróżne festiwale. Wybrałam złoty, co chyba nikogo nie zdziwi, bo uwielbiam ten kolor!


Ta piosenka ma dla mnie szczególne znaczenie. Przypomina mi o tych wszystkich wydarzeniach, które ostatnio mają miejsce na świecie. Ariana Grande to silna kobieta, która mimo przeciwności losu, staje na scenie i chce być z fanami, widzieć ich uśmiechy i radość. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się być na jej koncercie i zamienić z nią kilka słów. Wierzę w to! 
Postanowiłam, że na miano kanału miesiąca maja najbardziej zasługuje Vroobelek, a dokładnie Weronika Szymańska. Jeżeli nie znacie jej jeszcze, to musicie ją poznać! Tematy, które porusza niby są powszechne, ale mało kto o nich mówi, a jednak, jak widać ktoś o nich mówi. Iść na studia czy nie? Czy human po skończeniu liceum zawsze trafia do McDonalda? Jak zminimalizować stres? Dowiecie się tego, oglądając jej filmiki. Zobaczcie koniecznie!
Na blog miesiąca wybrałam JUST EMSi, na którym możecie zobaczyć oryginalne stylizacje i zainspirować się nimi. Emilia, bo tak nazywa się autorka bloga, w swoich stylizacjach stawia na klimat grunge z domieszką elegancji i błysku. Chcecie sięgnąć po więcej inspiracji? Jeżeli tak, to wchodźcie na jej bloga

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam Weronikę, zachęciłaś mnie do odwiedzenia bloga Emilii. :)

    Nasz blog *KLIK*



    ReplyDelete
  2. Kanał Weroniki jest świetny! Jej osoba i sposób, w jaki się wypowiada naprawdę przyciągają :)

    ReplyDelete
  3. Świetni ulubieńcy. Ja skuszę się na ten fixer!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  4. Muszę wypróbować ten spray utrwalający! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete

  5. Dużo osób poleca ten spray utrwalający, ja jednak nadal jestem w trakcie testowanie tego z Freedom ^_^


    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  6. O nie słyszałam o tej blogerce, ale ma super bloga *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kurcze, szkoda że dopiero teraz dodajesz ten pościk - bo chociaż mam niezłe produkty i normalnie mi się trzyma makijaż, to i tak na wszelki wypadek kupiłam fixera, ale... z nyxa, za 35zł, a tu nasza polska bielenda ma coś fajnego! aż mnie portfel zabolał *chlip* ja masek do moich różowych włosów używać nie mogę - obciążają - ale jak coś to u siebie też nieco wspomniałam jak mój kolorek utrzymuje *mini reklama a tak naprawdę to jest friendly advice* // skydancing.pl

    ReplyDelete
  8. Ślicznie Ci w tym kolorze włosów! Również bardzo lubię Arianę i podziwiam ją za siłę, którą ma w sobie po tych strasznych wydarzeniach ♥

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  9. Piękny wpis
    http://izabelin1.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam blog Emilii. Znalazłam go dosyć dawno, a jestem zakochana w zdjęciach! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    ReplyDelete
  11. W wakacje będę farbować włosy, więc z twoim poleceniem zacznę używać tą maskę, mam nadzieję, ze u mnie też się sprawdzi.

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajni ulubieńcy, kurcze jestem ciekawa tych kosmetyków.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mam tą mgieolkę utrwalająca i równiez ja bardzo lubię!
    ONLYDREAMS

    ReplyDelete
  14. Kocham produkty Bielendy <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajni ulubieńcy!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nigdy nie korzystałam z kosmetyków Bielendy, ale widzę że u Ciebie się sprawdzają :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zainteresował mnie ten spray, być może go kupię. Tym bardziej teraz-na lato.
    A bloga tej dziewczyny już obserwuję, haha :D

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam bloga Emilki ma śliczne zdjęcia i świetne stylizacje!<3
    wiki (klik)

    ReplyDelete

Like us on Facebook