SELF CARE

June 10, 2017

Nigdy nie udawało mi się skoncentrować w 100% na sobie. Zawsze istniała rzecz, która była ważniejsza ode mnie. Może zabrzmiało to egoistycznie, ale człowiek potrzebuje chwili, w której to on będzie najważniejszy. Dbanie o potrzeby innych to wspaniała cecha, ale gdzie w tym wszystkim jesteśmy my? W dobie współczesnego pośpiechu ciągle mkniemy do przodu, nie zważając na swoje potrzeby. A gdyby znaleźć tak czas na ulubione zajęcia, które podnoszą nasz poziom szczęścia? Dbanie o siebie to życzliwość, akceptacja, uwaga, skupienie się na wzroście swoich umięjętności. 
Wiem, że gdzieś to zatraciłam. Jeżeli nie będę akceptowała siebie, to nie mogę wtedy mówić, że dbam o siebie. Powinnam to, w tym przypadku, naprawić. Zaczęłam od zmiany koloru włosów na nieco odważniejszy, który doda mi pewności siebie. I rzeczywiście tak jest. W różu czuję się najlepiej. To kolor, który przypomina mi słodkie dzieciństwo, gdzie nie martwiłam się o nic. Postanowiłam również, że zacznę dbać o swój uśmiech, który ciągle przeszkadzał mi w życiu codziennym. Od miesiąca noszę więc aparat ortodontyczny i bardzo się cieszę z tej decyzji. Wreszcie zrobiłam coś dla siebie. Wreszcie mogę powiedzieć, że mój poziom akceptacji znacznie wzrósł, co zauważam w relacjach międzyludzkich, które zawieram teraz o wiele łatwiej. Ktoś zapytał się mnie, czy nie stresuję się wykonując sesję zupełnie obcej mi osobie. Odpowiedź jest bardzo prosta. Do każdej nowej znajomości podchodzę z uśmiechem i staram się, aby osoba widząca mnie pierwszy raz, przekonała się do mnie, co się zdecydowanie mi udaje. Teraz czas na was! Pokażcie, że lubicie, to kim jesteście!

Fot. Julia Brzezińska

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Great post dear, really helpful! ♥♥♥

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    ReplyDelete
  2. U mnie zmiana koloru włosów była również bardzo dobrym krokiem w przód, bo czuję się w nich o wiele lepiej. Trzymam kciuki za to, żebyś z dnia na dzień coraz bardziej akceptowała siebie i tak jak piszesz-robiła coś dla siebie.
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Każdy potrzebuje chwili samotności, bo inaczej można zwariować. Czasem ciężko siebie polubić...

    ReplyDelete
  4. Ale fajnie to napisałaś! Racja racja, racja - akceptacja siebie jest bardzo ważna. Świetnie wyglądasz, super zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ważnym jest żeby się zaakceptować. Jednak niektórym nie przychodzi to tak łatwo. Niektórych rzeczy możemy nie być w stanie zmienić, np niektórych cech naszego charakteru bądź wyglądu. Warto jednak próbować. Pozdrawiam cieplutko ! Bardzo dojrzale piszesz.

    ReplyDelete
  6. Najważniejsza jest samorealizacja, ona daje niesamowitego kopa!
    Powiedz, włosy farbowałaś sama czy u fryzjera?
    PS. Obserwuję!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    ReplyDelete
  7. Wow, ja z kolei nie mogę napatrzeć się na zdjęcia :) Genialne masz włosy!

    http://nouw.com/roszakmagda

    ReplyDelete
  8. pięknie wyglądasz :) i racja- najważniejsze to lubić siebie <3

    ReplyDelete
  9. Bardzo dobry tekst! Sama miałam problemy z samoakceptacją i spełnianiem swoich potrzeb, ale po dłuższej pracy nad sobą mogę zdecydowanie powiedzieć, że kocham samą siebie :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam pytanie trochę z innej beczki. Czy włosy robiłaś Colorista? Pięknie wyglądają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, włosy robiłam farbą Goldwell Elumen o kolorze Pk@all. Dziękuję!

      Delete
  11. Cudownie wyglądasz w tym kolorze! Ślicznie. A akceptacja siebie jest bardzo ważna. Mam takie dni, w których nie potrafię się akceptować, wtedy czuje się okropnie, ale więcej jest takich, w których dbam o siebie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Rzeczywiście zrobiłaś odważny krok z włosami, ale wyglądasz naprawdę ślicznie!
    Też mam aparat i wiem, że to wiele punktów dodatnich do pewności siebie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pianka mój mistrzu!! :) nie dość że piękny szablon (choć trochę nieintuicyjny widok postów - dla nowej osoby może być ciężko rozgryźć, co dalej) to przemądry post. też mam z tym problemy, i także jutro idę machać się na różowo - ciekawe co z tego wyjdzie ;) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  15. Wow, pięknie wyglądasz! Na pewno pomaga to w akceptacji siebie. Ciekawy post!
    Zaczytanego!

    ReplyDelete
  16. Super kolor włosów! :)
    Ciężko czasami z akceptacją samego siebie, ale kiedy się to osiągnie człowiekowi na pewno lepiej się żyje.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  17. Zakochałam się w tych włosach!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. śliczna koszula *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jestem zakochana w twoich "nowych" włosach. Cudownie wyszłaś na tych zdjęciach,wyglądasz tak bardzo wakacyjnie i promiennie,haha. Jak zwykle post jest idealnie dopracowany. Ubóstwiam!
    xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjecia i outfit :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  21. Ja powoli problemy z samoakceptacją mam za sobą. Bardzo dobry wpis! :*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja czasami kompletnie o sobie zapominam w pewnych sytuacjach. Stawianie siebie na ostatnim miejscu wcale nie jest dobre. Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wakacji nareszcie odnajdę w codziennym pośpiechu czas dla siebie. Na pewno go nie zmarnuję. Piękne zdjęcia!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jeden z lepszy postów u Ciebie Pianka! cudowne zdjęcia!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  24. Kobiety często zaczynają zmiany w głowie od zmian na głowie. Bardzo podoba mi się taka zmiana! :D

    Czasem pewna doza egoizmu jest potrzebna. Dobrze kochać siebie, myśleć o sobie i zrobić dla siebie coś dobrego :)

    ReplyDelete
  25. Poświęcenie trochę czasu swej osobie nie jest niczym złym :)
    Akceptacja jest ważna, jeżeli chcemy żyć szczęśliwie.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Włosy super wyglądają i mam nadzieję, że przy niej zostaniesz!

    ReplyDelete

  27. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ReplyDelete
  28. Od zawsze brakowało mi pewności siebie. Jednak zaczęłam nad tym pracować przez różnego rodzaju zmiany w życiu. I jak na razie wszystko wyszło mi na plus :)
    Róż naprawdę do Ciebie pasuje!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  29. Podobno wielkie zmiany kobiety zaczynają od włosów! Akceptacja siebie to bardzo ważna rzecz, cudowny kolor włosów.

    Magdalena z photodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ten kolorek Bardzoo Ci pasuje ! Wygladasz pieknie!
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  31. Bardzo dobry post!
    Trzeba zawsze najpierw dbać o siebie, by akceptować siebie :)
    Ślicznie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  32. tak naprawdę jeżeli nie akceptujemy siebie będzimy mieć problemy między ludzmi, ciężko będzie nam znalezć kogoś kto zaakceptuje nas a my jego :)
    gratuluję tak odważnego koloru na włosach, pasuje Ci :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. mi brakuje pewności siebie, ale staram się z tym walczyć ;) świetnie wyglądasz, super włoski ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  34. Mi również nigdy ni udało się być w 100% skoncentrowanej na sobie.
    Co do zmiany włosów, to był to strzał w dziesiątkę, ponieważ wyglądasz fantastycznie.
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/2017/06/warsaw-is-so-crazy-if-you-askin-me.html

    ReplyDelete
  35. pięknie napisane :) Śliczne zdjęcia i bluzka <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook