Poznaj Aleksandrę Q // post promujący

July 26, 2015

Hej! Jestem Ola, mam przyjemność być gościem na blogu Patrycji, ponieważ jakiś czas temu zajęłam drugie miejsce w konkursie organizowanym przez dziewczyny. Nie ukrywam, że było to dla mnie duże zaskoczenie i jestem szczęśliwa, że mogę napisać gościnnie taki post.  Pewnie wiele osób mnie nie zna, bo bloga aleksandraq.blogspot.com prowadzę dopiero od grudnia 2014, czyli ponad pół roku. Przez ten okres bardzo zżyłam się z moim blogiem, nie wiem, jak wyglądałoby moje życie, gdybym nie dołączyła do blogosfery.
W tej notce chciałabym jak najlepiej przybliżyć wam moją osobę oraz zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. Najpierw zacznijmy od tej mniej ciekawej części. Tak jak wcześniej wspominałam, mam na imię Ola, w tym roku skończę piętnaście lat. Po wakacjach zaczynam trzeci rok nauki w gimnazjum, uczęszczam do szkoły sztuk pięknych, gdzie rozwijam swoje pasje tj. fotografia czy grafika komputerowa. Pochodzę z małej miejscowości, jednak w przyszłości chciałabym się wyprowadzić do większego miasta. Ogólnie mam duże ambicje, jednak lenistwo ogranicza mnie do zrobienia czegokolwiek w stronę realizacji wyznaczonych celów.
Jeśli chodzi o blog to jest on połączeniem moich dwóch pasji blogowania i fotografii. Znajdziecie na nim dużo amatorskich zdjęć mojego autorstwa. Nie brakuje tam też postów o tematyce lifestyle oraz urodowej, krótko mówiąc każdy znajdzie tam coś dla siebie. Ja jako autorka robię wszystko, żeby zadowolić nie tylko siebie, ale też moich stałych obserwatorów. Blog jest moim małym internetowym pamiętnikiem, staram się na nim wyrazić siebie i nie udawać kogoś innego. Z racji, że ja nie jestem perfekcyjna, on też nigdy taki nie będzie, bo perfekcja jest nudna. Mam nadzieję, że moja przygoda z blogowaniem będzie trwała jak najdłużej i zawsze będzie on moją odskocznią od codzienności.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Jestem ciekawa Twojego bloga, dlatego od razu go odwiedzam :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nigdy wcześniej nie byłam na twoim blogu, ale bardzo chętnie zajrzę :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  3. Fajny masz ten blog, obserwuje ;) świetniem piszesz ogolnie fajny post :)

    ReplyDelete
  4. Jejku jak pięknie! Gratuluje wygranej :D
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  5. Całkiem ciekawy post promujący :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oczywiście wejdę na twojego bloga bo wydaje mi się bardzo ciekawy :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Muszę zajrzec na tego bloga :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  8. już wchodzę na bloga :)
    jusiii-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zaraz obejrzę Twój blog :). Gratuluję wygranej :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  10. Gratuluję! Z chęcią poczytam twojego bloga :)
    Juliie-blog KLIK!

    ReplyDelete
  11. cudowne zdjecia :O :)
    sliczny blog i wpisy pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  12. Z chęcią zajrzę na Twojego bloga :**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Gratuluję zajęcia drugiego miejsca.
    Kojarzę Twojego bloga ale zaraz zajrzę do Ciebie.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, niebawem wpadnę i poczytam.
    ♡ jestebatmane ♡

    ReplyDelete
  15. Oo nie słyszałam o Twoim blogu ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Miło Cię poznać :)

    Zapraszam serdecznie do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. The photos are amazing, the one with the flower is stunning!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    ReplyDelete
  18. Super, że mogłaś tutaj dodać taki post ;)
    Świetne zdjęcia! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wakacje-nad-morzem-newdresscom.html

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia i to wspaniale że mogłaś dodać taki post ! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://dreaaammss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetnie, że mogłaś dodać tutaj taki post <3

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Kojarzę Cię ze spotkania w Warszawie z blogerkami :) Odwiedziłam Twój blog, jest naprawdę ciekawy i fajnie się go czyta. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny post ! ;) Super ! Wpadnę na bloga !

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  23. O, chętnie wpadnę na twojego bloga ;3
    live-honestly.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. świetny post, ciekawy pomysł, taka odmiana :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  25. Nie znałam, dlatego chętnie zajrzę na twojego bloga! :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  26. Ja też chciałabym w przyszłości przeprowadzić się do innego miasta. Z chęcią zajrzy na bloga Oli :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  27. Chyba kiedyś odwiedziłam Twojego bloga, chętnie jeszcze zaglądnę :D
    Świetne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Super zdjecia! Z chęcią odwiedzę Twojego bloga:)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. piękne zdjęcia !:)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia !:)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook