Przydatne aplikacje godne polecenia

July 29, 2015

O swoich ulubionych aplikacjach pisałam dawno, bo rok temu. W przeciągu tego czasu moje upodobania do aplikacji się zmieniły. Większość, które dziś przedstawię to te, które robią wielką furorę wśród portali społecznościowych i takie typowo do nauki języków obcych, ale nie zabraknie też coś co jest miłe dla uszu, czyli muzyki.

INSTAGRAM to fotograficzny serwis społecznościowy, który umożliwia użytkownikom robienie zdjęć i filmów, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych. Charakterystyczną jego cechą jest to, że nadaje zdjęciom kwadratowy kształt, podobne jak aparaty do fotografii błyskawicznej firmy Polaroid. To prosta aplikacja na dzielenie się swoimi momentami życia. Swoje konto na instagramie traktuję jako zdjęciowy pamiętnik, który przypomina mi najważniejsze i te mniej ważniejsze chwile.

SHAZAM jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie, aby rozpoznawać muzykę, poznawać teksty utworów, a teraz także dowiadywać się, jaką muzykę odkrywają sami artyści.

SNAPCHAT to szybka aplikacja do komunikacji mobilnej! Tym, co odróżnia Snapchat od tradycyjnych komunikatorów to automatyczne kasowanie treści, którymi wymieniają się użytkownicy. Aplikacja ta jest jedną z moich ulubionych. Po prostu uwielbiam dzielić się z innymi tym co robię, gdzie jestem. 

SPOTIFY to darmowa aplikacja, pozwalająca na odtwarzanie ulubionej muzyki udostępnianej online. Bez wątpienia jedną z największych zalet programu Spotify jest liczba dostępnych dla użytkownika materiałów muzycznych oraz prosta i intuicyjna obsługa samej aplikacji. Za jego pośrednictwem możliwe staje się odtwarzanie w wybranym momencie dowolnego utworu, jak również słuchanie rozgłośni internetowych odgrywających muzykę we wskazanym przez nas gatunku.

DUOLINGO to aplikacja do nauki języków obcych. Obecnie dostępne są anglojęzyczne kursy do nauki: hiszpańskiego, francuskiego, niemieckiego,włoskiego, portugalskiego, szwedzkiego, holenderskiego, duńskiego, irlandzkiego, tureckiego, ukraińskiego, esperanto i norweskiego. Uczyć się przez Duolingo można przez komputery oraz aplikacje na systemy Android, iOS i Windows Phone. Ideą Duolingo jest „przetłumaczenie całego Internetu”. W języku polskim dostępny jest kurs do nauki angielskiego. Aplikacja ta z pewnością pomaga opanować podstawy języków.

NO CROP to dająca się łatwo personalizować aplikacja do edycji zdjęć, zawierająca przyjazny interfejs, a także edytor zdjęć z różnymi efektami oraz funkcje edycji wideo, aby zdjęcia, które publikujesz na Instagramie były jeszcze bardziej wyjątkowe.


Macie swoje ulubione, ale przydatne aplikacje na telefon? Korzystacie z tych, które wymieniłam? 

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Korzystam ze snapchata i doulingo ;)
    Moją ulubioną jest także "snapseed" - aplikacja do obróbki zdjęć na telefonie :)

    Zapraszam do siebie: carrieblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo kocham nie które z tych powyżej wymienionych aplikacji,
    są niezbędne w moim życiu :)
    Bardzo fajny post :)
    Zapraszam : http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moja ulubioną apką jest zdecydowanie instagram ♥ Ja także swoje konto traktuje jak pamiętnik. A co do tej aplikacji NO CROP to z chęcią ją przetestuje.
    Mój Blog (klik)

    ReplyDelete
  4. Moją ulubioną aplikacją jest snapchat i facebook. Taka podstawa można powiedzieć :) ]
    http://aleksandraaa6.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. :) musze wyprobowac , do tej pory znajomy byl mi insta,
    fajny post!

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Korzystam praktycznie ze wszystkich wymienionych, szkoda, że nie mogę posiadać snapchata! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  7. instagram i snapchat, inne średnio kojażę :) Świetnię to sformułowałaś! U mnke na blogu chyba się też coś takiego pojawi ;)

    ReplyDelete
  8. Ja korzystam tylko z instagrama ;). Fajne aplikacje :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  9. Snaaaaap najlepszy <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Z tych co wymieniłaś korzystam z Instagrama i Snapchata. Kiedyś miałam również Spotify, ale miałam z nim trochę problemów, więc teraz ściągam piosenki z teledyski.info
    Moje ulubione aplikacje to ww. Instagram, Snapchat oraz Wattpad, Twitter, Do It Tomorrow, Kapsel Tymbarka, Retrica, VSCO Cam.

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Snap i Insta moje ulubione hehe :-) Buziaki!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    ReplyDelete
  12. muszę zobaczyć tą no crop, bo jeszcze o niej nie słyszałam :)

    |BLOG|

    ReplyDelete
  13. Z kilku tych aplikacji korzystam :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja korzystam z instagrama, snapchata (oczywiście z tych co wymieniłaś) :).
    U mnie na blogu właśnie wczoraj zrobiłam podobną notkę :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  15. Instagram w moim przypadku jest najważniejszy. :) poza tym, często razem z chłopakiem używamy Spotify, zwłaszcza podczas grania w planszówki, wtedy najczęściej puszczamy z niego muzykę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam instagram :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mam podobnych ulubieńców. Uwielbiam snapa i instagrama, no crop to idealny dodatek do insta. Lubię też endomondo, vsco cam :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Korzystam ze wszystkich wymienionych przez Ciebie aplikacji oprócz tej ostatniej. Są świetne!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  19. Korzystam ze wszystkich oprócz tej do nauki języków obcych. Również uwielbiam Snapchat'a, jednak do moich ulubionych należy jeszcze VSCO CAM, która służy do nadawania filtrów. Jest cudowna! *.*

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  20. Korzystam ze wszystkich aplikacji, shazam jest naprawdę bardo pomocny!
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Kiedyś miałam Duolingo, ale ma tak banalne zadania że to skasowałam. Niczego się nie nauczyłam, a jak chciałam dodać drugi język to ustawił mi się tylko ten drugi, i wszystko co przeszłam w angielskim przepadło. Skasowałam to, nie polecam. :p
    Miłych wakacji :)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Endomondo, ale nie używam za często :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. korzystam ze wszystkich wymienionych tutaj aplikacji, oprocz tej do nauki jezykow! nie mialam pojecia, ze jest cos tak fajnego :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  24. piekne zdjecia sa cudowne :*
    powodzenia w blogowaniu <3
    super bloggg :)

    ReplyDelete
  25. uwielbiam te aplikacje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam instagrama <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny post! Bardzo przydatny :) Wszystkie aplikacje, któe wymieniłaś posiadam ;D

    Zapraszam do siebie na nowy post!
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetne aplikacje, większość znam i używam
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super są te aplikacje! ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja korzystam z Instagrama, snapchata i spotify. Bardzo lubię Shazam, ale niestety zacinało mi telefon ;/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Wszystkie aplikacje znam i z nich korzystam !

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    ReplyDelete
  32. Ja znam tylko instagram i snapchat, który założyłam wczoraj :D

    ReplyDelete
  33. Ja obecnie korzystam tylko z Instagrama, bo mam troszkę słaby telefon :D

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    ReplyDelete
  34. Instagram używam, uwielbiam ;) Snapa za o w ogóle nie używam. A DuoLingo sobie zainstaluje :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo lubię wchodzic na instagrama, uważam tez, że Shazam, to bardzo przydatna aplikacja, często z niej korzystam! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajny i przydatny post! Wykorzystałam dwie aplikacje! dzięki xx marta-martaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. korzystam z instagram & spotify, zastanawiam się nad zaintalowaniem na iphone shazam, bo często słyszę dobrą muzykę w radio a nie znam tytułu :) ależ podoba mi się twój blog!

    www.AneciaBlog.pl

    ReplyDelete
  38. Polecam aplikacje shazam.
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a napewno na niego zajrze.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Z większości aplikacji korzystam :D Szkoda, że snap zżera tyle baterii, internetu i naszego czasu hahah

    ReplyDelete
  40. moja ulubiona aplikacja jest zdecydowanie snapchat!

    ReplyDelete
  41. Z tych co wymieniłaś, to korzystam tylko z instagrama i snapchata :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  42. Większość tych aplikacji używam i bardzo lubię :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  43. Duolingo jest fajne, ja mam PixlrEditor na telefon, ma bardzo rozbudowany interfejs, ale wszystko łatwo znaleźć, polecam :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
  44. Korzystam z większości, tylko nie mam do edycji zdjęć, a shazam kiedyś miałam, ale go wykasowałam
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  45. Połowę z nich mam, ale polecam jeszcze FatSecret oblicza kalorie i ma wiele wbudowanych ćwiczeń i endomodo - też przydatne . Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  46. Niektórych nie znałam, więc kto wie,może je pobiorę . Fajne się zdają,szczególnie NO CROP :)
    Miłego dnia !

    ReplyDelete
  47. faktycznie nie znałam kilku z nich, ale są fajne! :D szkoda że nie ma duolingo na apple :(
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nie znałam niektórych aplikacji! :) Super post!

    Zapraszam na konkurs! Warunki banalnie proste a wygrywa aż 6 osób! :D moszovska-blog.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  49. Mam wszystkie te apki na telefonie i tablecie i są super :) Bardzo fajny post <3

    Pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam do siebie, poklikasz w linki? (klik)

    ReplyDelete
  50. Dobrze, że napisałaś o tym shazam, bo za Chiny nie mogłam tego znaleźć :) Tez mam insta i snapa :)
    Zapraszam. Mam nadzieję, że jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwujesz :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Dobrze, że napisałaś o tym shazam, bo za Chiny nie mogłam tego znaleźć :) Tez mam insta i snapa :)
    Zapraszam. Mam nadzieję, że jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwujesz :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Dobrze, że napisałaś o tym shazam, bo za Chiny nie mogłam tego znaleźć :) Tez mam insta i snapa :)
    Zapraszam. Mam nadzieję, że jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwujesz :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny post ;))
    Mam praktycznie wszystkie aplikacje, a na pewno każdą z nich miałam :)) Od Instagrama to jestem uzależniona haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja korzystam z większości aplikacji, które wymieniałaś :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Kiedyś miałam Duolingo i pamiętam, że lubiłam tę aplikacje. Ja uwielbiam aplikacje 'We heart it'! Jest świetna :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. mam takie same na swoim telefonie oprócz jednej ;)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  57. Z tych aplikacji, które wymieniłaś korzystam z insta i snapa :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  58. Ja korzystam najczęściej z instagrama i snapchata. Polecam również CandyCamera - robi przepiękne zdjęcia, oraz InstaSquareMaker - dodając zdjęcia na instagrama często te kwadraciki brzydko usuwają, a ta aplikacja bardzo pomaga :) Muszę spróbować NO CROP

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  59. shazam to teraz moja ulubiona aplikacja,jest bardzo przydatna,od razu mi się spodobała ! :)
    Pozdrawiam - Kimberly♥
    kimberly-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Korzystam ze wszystkich poza Spofity i No Crop :D Tyle, że Duolingo na laptopie i jest na prawdę świetne! ♥ Wszystkie aplikacje, które wymieniłaś uwielbiam :D
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  61. Gdy mialam androida to dużo z tych apków mialam na nim :)

    ReplyDelete
  62. zapraszam na mój pierwszy blog http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0 i będę wdzięczna jeśli roześlesz go dalej i za obserwujesz!

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam instagrama <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    ReplyDelete
  64. Przyznam szczerze, że nie korzystałam z żadnej z aplikacji. Zainteresował mnie jednak Shazam, muszę wypróbować.
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Używam niektórych aplikacji z tych ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete

Like us on Facebook