Za co kocham lato?

August 02, 2015

Uwielbiam lato. Odkąd pamiętam, zawsze w czerwcu wyczekiwałam na lipiec i sierpień, które są miesiącami wakacyjnymi. Zawsze narzekałam, że jest za gorąco, duszno i upał daje się we znaki. Zdałam sobie sprawę, że nie warto narzekać na to, i na to, bo żadna pora roku nikomu nie dogodzi. Trzeba się cieszyć z tego, co się ma. Kiedy byłam jeszcze mała wybierałam się z rodziną na rejsy statkami, co było dla mnie największą frajdą, bo nigdy nie próbowałam wybrać się na taką przejażdżkę. Lato ma wiele plusów, dlatego jest  to u mnie ulubiona pora roku. 

NOWE ZNAJOMOŚCI
Tak, jak pisałam wcześniej, lipiec i sierpień to miesiące, gdy trwają wakacje. Warto więc wyjść z domu i zapoznać kogoś nowego, a być może ta osoba zostanie twoim przyjacielem. Kto wie? 

SPACERY PO PLAŻY
Szum morza, zachodzące słońce, które chowa się powoli i woda odbijająca się jak w zwierciadle. Czy to nie jest idealny wieczorny klimat lata? Gdy sobie to wyobrażam, to czuję się spokojna, zrelaksowana i ciekawa tego pięknego widoku. 

WIĘCEJ WOLNEGO CZASU
Myślę, że to największa zaleta lata. Wreszcie mogę zrobić na spokojnie, to na co nie miałam czasu w czasie szkoły. Pomimo, że jestem wielkim leniem, to nie przesiaduję całych dni w domu przed komputerem, ale wychodząc na rolki, o których wspomniałam Wam kilka razy, ale to jedyna rzecz, której aktualnie się uczę. Poświęćmy również ten wolny czas na naukę nowych rzeczy. 

SPOTKANIA Z PRZYJACIÓŁMI
Spotkajcie się całą paczką w swoim ulubionym miejscu np. nad jeziorem, w restauracji i cieszcie się z czasu spędzonego razem. Takie spotkania pozwalają na lepsze poznanie osoby, pogadanie, o tym co się działo, gdy nie mieliście możliwości się spotkać. 

POZYTYWNA ENERGIA
Budzące się do życia zwierzęta, latające motyle, dużo kwiatów. Idealny krajobraz lata. Wszyscy są wypoczęci, a każdy następny dzień przynosi wiele przygód! Wszystko jest kolorowe, słońce świeci promieniami, które napełniają człowieka pozytywną energią i od razu ma się ochotę na zabawę.

BEZTROSKA
Nie muszę się o nic martwić. Tak na prawdę wakacje trzeba spędzić w pełni. Wykorzystajmy ten wolny czas na czytanie książek lub przejażdżki rowerem. Po prostu spędźmy je aktywnie i radośnie!
A Wy za co kochacie lato? 

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Ja, szczerze mówiąc wolę zimę od lata, ale lubię lato za ten czas wolny, w którym nie muszę nic robić :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  2. A ja lubię każdą pore roku za coś :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja również uwielbiam lato, szczególnie za nieograniczony czas wolny :) Cudowny nowy wygląd kochana! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. JA równiez uwielbiam lato, to,że cały czas świeci słońce, można się opalać, chodzić na basen i cieszyć się świetną pogodą! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    ReplyDelete
  5. o tak, lato jest świetne!
    Tyle urokliwych widoków, wypady z przyjaciółmi - ekstra!

    *u mnie nowy post, zajrzysz ? :)
    Mój blog-koniecznie wpadnij!

    ReplyDelete
  6. Ja kocham lato, za czas do odpoczynku i zregenerowania sił na rok szkolny!
    Za to, że wreszcie W PEŁNI mogę rozwijać moje zainteresowania.
    Ja także uwielbiałam pływać statkami i były to dla mnie wielką atrakcją, haha.
    Bardzo ładne zdjęcia. Szkoda, że tak mało, bo stylizacja bardzo fajna. A i włosy jakieś inne, czyż nie?
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedynie co zmieniłam w włosach to, to, że lekko je podkręciłam lokówką. ;)

      Delete
  7. Ja kocham lato za wszystko - słodki smak lodów, wypady z przyjaciółmi, morze, góry i za tą wakacyjną atmosferę:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  8. Ja kocham lato za to ze mam wiele czasu i moge nadrobic rozne rzeczy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  9. Również kocham lato ♥
    Piękne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lato nie jest moją ulubioną porą roku, raczej gustuje w jesieni i zimie, ale mimo to lato jest cudne szczególnie z to, iż nie usze się o nic martwić ! Pięknie wyglądasz !

    Zapraszam Cię do mnie ! ;) http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  12. Ja głównie kocham lato, za to że jest wolne :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja kocham je za ciepłe dni, za wolny czas i za tę beztroskę :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ojj tak, lato jest wspaniałe i również uwielbiam je z wielu powodów ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  15. ja uwielbiam lato za pogode, wakacje, wyjazdy, wspomnienia <3 dosłownie za wszystko http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja lato kocham za słońce, wakacje, podróże, odpoczynek, owoce i mogłabym wymieniać jeszcze więcej :D Najbardziej chyba lubię czerwiec i w sumie też lipiec, ponieważ w czerwcu mam urodziny i zaczyna wreszcie co raz cieplej się robić a lipiec bo zaczynają się już wyjazdy itp. :D
    Fajny post, cudowne zdjęcia *-*
    swiatoczamijuliett.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia :)
    Ja nie przepadam za latem ale nie jest najgorzej ;)
    https://flowerofnightmoths.wordpress.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny post ;) Ja także kocham lato i spacery po plaży to zdecydowanie najlepsze zajęcie♥ :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  19. Można powiedzieć, że lato zawsze inspiruje mnie do zmian. Wakacje, wolny czas, spotkania z przyjaciółmi, wczasy, cudowna pogoda i przede wszystkim brak zmartwień o to, czy na jutro odrobiłam wszystkie lekcje powodują, że za to właśnie kocham lato!
    Ładne zdjęcia!

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  20. Lato jest super wolę sto razy bardziej od zimy :D

    stylkoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ale cudownie wyglądasz! <3 Ja również kocham lato. W te wakacje cieszę się najbardziej, gdyż poznałam osoby takie jak Ty <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam lato! To naprawdę najlepsza pora roku. Najbardziej cieszy mnie fakt, że wówczas są wakacje i mamy ogrom wolnego czasu na rozwijanie swoich pasji. Możemy cieszyć się słońcem, spędzać czas z przyjaciółmi i odpoczywać :) Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  23. jesteś prześliczna, jejku jak ja bym chciała być taka w wieku 14 lat! wielka droga przed Toba jak trochę podrośniesz daj znać pójdziemy na jakieś zdjęcia! :)
    ja tam uwielbiam lato najbardziej dzieki cudownej pogodzie i słońcu które towarzyszy nam do 22 :)
    słoik dżemu - klik!

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajny post! Trzeba jak najlepiej nacieszyć się słońcem i wolnym czasem bo niestety czas za szybko mija

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja zdecydowanie wolę Wiosnę, bo wtedy wszystko budzi się do życia, ale Lato również lubię, może tegoroczne niezbyt jest przeze mnie lubiane, ale mimo to cenię je za tak dużo wolnego czasu :D
    Świetne zdjęcia :*

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  26. Polak narzeka, nie ważne czy to zima i zimno na dworze, czy lato i upały za oknem! Polakowi nie doradzisz! Haha. :D Lato to również moja ulubiona pora roku! ♥ Mam wtedy najwięcej czasu wolnego, żeby, np. spotkać się z przyjaciółmi czy pójść na zdjęcia. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  27. Kocham spacery po plaży!
    Zdjęcia z dzisiejszego wpisu są wyjątkowo urocze :)

    ReplyDelete
  28. Ja też uwielbiam lato! <3 Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Lato najukochańsza pora roku <3


    Pozdrawiam,
    www.xagathelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Też uwiebiam lato <3
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Lato najlepsze <3

    http://nieleniesie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. kocham lato, aczkolwiek staram się cieszyć z każdej pory roku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam spotkania z przyjaciółmi, ale nikogo z nas nigdy nie ma w naszym mieście :/

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja uwielbiam lato za nowe znajomosci, możliwość zobaczenia nowych miejsc, beztroskę...lato zawsze jest dla mnie pełne zmian, decyduje sie na rzeczy, na które normalnie bym sie nie zdecydowała. Czuje sie taka wolna.:)
    Masz mega bloga, pozdrawiam. kamilalazar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia ! Niesamowity blog! Widać że wkładasz w niego dużo pracy ;) Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  36. Ja rowniez uwielbiam lato <333
    Sherwoot blog
    Jestes sliczna <333

    ReplyDelete
  37. Ja kocham lato przede wszystkim za piękną pogodę i dużo wolnego czasu :) Śliczne zdjęcia! :*

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  38. Fajny post! Zazdroszczę wszystkim ,którzy mieszkają nad morzem - takie spacery po plaży to musi być coś, a sama byłam w trój mieście raz w życiu, dodatkowo jako dziecko (małe dziecko :D ) więc niewiele pamiętam :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  39. Kocham lato za to, że są wakacje -mnóstwo wolnego czasu, możliwość spotykania się ze znajomymi, spędzania czasu tak, jak się chce!

    flawless-space

    ReplyDelete
  40. Ja uwielbiam lato głównie za piękną pogodę, spotkania z przyjaciółmi i za znacznie większą ilość wolnego czasu! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  41. Lato jest moją ulubioną porą roku - lubię ją za to, co wymieniłaś :)


    http://monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja niestety nie lubię tego lata bo jest zbyt gorąco
    Buziak

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. mnie przede wszystkim podoba się fakt poznania nowych twarzy:D no i oczywiście masa wolnego czasu!

    ReplyDelete
  44. Też uwielbiam lato, można odpocząć i w tym samym czasie zrobić wszystko, na co nie ma się czasu w roku szkolnym :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ja nie kocham lata :c haha wolę dużo bardziej zimę, nie lubię takiego gorrąca, jedynym plusem są wakacje :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
  46. Śliczna jesteś :* Bardzo ładna bluzka.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja za to, ze mogę dużo czasu spędzać ze znajomymi i nigdy nie przeszkodzi nam pogoda. Oraz za wyjazdy na wakacje <3


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  48. Ja też uwielbiam lato! ;) Najcudowniejsza pora roku!

    ReplyDelete
  49. Piękne zdjęcia <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja uwielbiam lato, za słoneczne poranki i dużo czasu poza domem.
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  51. Ja uwielbiam lato i wakacje za spotkania ze znajomymi i rodziną przy wieczornym płomieniu ogniska ;3
    NOWY POST NA ALLY BLOOG

    ReplyDelete
  52. lato to cudowny czas, przede wszystkim cieplutko i wakacje!<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    ReplyDelete
  53. Ja lato kocham za to, że mogę się wysypiać, spotykać z przyjaciółmi i chodzić nad wodę :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    ReplyDelete
  54. cudowne zdjęcia, jesteś bardzo kreatywna :)
    Liczę że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja uwielbiam lato za brak zimowych ubrań, brak obowiązków szkolnych.
    Poklikasz w banery po prawej stronie? To dla mnie bardzo ważne.
    http://tropical-fruiits.blogspot.com/2015/08/inspirations.html

    ReplyDelete
  56. Bardzo lubię lato i to właśnie za podobne rzeczy, które wymienilaś :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  57. Powody, które opisałaś są naprawdę przekonujące i jak tak teraz myślę, to również jestem zadowolona, że mam czas na odpoczynek i spotkania z przyjaciółmi, chociaż lato nigdy nie zostanie moją ulubioną porą roku. Jednak niechęć do upałów przebija wszystko, a na prowadzenie w 'rankingu pór roku' wysuwają się wiosna i jesień.
    Ale, w sumie, grzech narzekać na piękne słońce. Może coś w tym lecie jest...

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  58. Jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę scenerii.

    ReplyDelete
  59. Bardzo fajny blog, ładny wygląd bloga i ciekawa treść. W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Kocham lato, za ciepłe wieczory, cudowną przyrodę, która żyje i tworzy cudowne krajobrazy! za wakacje, piękny czas...buziaki
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ja kocham lato głównie za ciepłe wieczory, podczas których na zdjęciach można uchwycić fenomenalne krajobrazy *-*

    http://written-by-oliwia.blogspot.com/ <- zapraszam również do mnie :)

    ReplyDelete
  62. Wow ! Pięny blog i cudowne zdjęcia ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwowania :)
    Mój blog[KLIK]

    ReplyDelete

Like us on Facebook