Black & white

August 06, 2015

Dziś post ze stylizacją. Może niecałą, ale chciałam tutaj nawiązać do czarno-białej fotografii. Zawsze chciałam chociaż raz takie zdjęcia Wam pokazać. Takie fotografie, pomimo, że nie zawierają kolorów, to wyglądają efektownie. Chciałabym również wyjaśnić mianowicie, to, dlaczego posty są takie krótkie. Oczywiście wiem, że ostatnio treść wpisu nie zajmuje dużo, ale już powracam do regularnego pisania. Posty będą pojawiały się co 4-5 dni lub ewentualnie wtedy, kiedy nabierze mnie jakaś wena. Zmiany- zamierzam je znowu wprowadzić. Tym razem w postach, które będą jeszcze inne. Myślę, że ciekawsze. Nie mogę również uwierzyć, że minęła już połowa wakacji. Przyznam się, że ten czas przesiedziałam w domu. Jednak drugą połowę wakacji nie zmarnuję i będę wykorzystywała je najlepiej jak potrafię. 

Dziękuję Wam też za ponad 500 obserwatorów. To mój mały sukces. Pół tysiąca, nie wierzę. Na prawdę Wam dziękuję! W tej chwili grono czytelników mojego bloga się powiększa i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że będzie Was przybywać więcej! 
Niedawno również statystyka bloga przekroczyła 50000 i za to też dziękuję! Wiem, że obserwatorzy i statystyka to tylko liczba, ale to świadczy o tym, że mój blog Wam się podoba. Na widok tych liczb pojawia mi się uśmiech na twarzy! 

You Might Also Like

62 komentarze

  1. Ja bym trochę pogłębiła i podciągnęła kontrast, wtedy Twoje zdjęcia byłby jeszcze lepsze :) Ale są świetne! :)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia. I masz rację, wyglądają bardzo efektownie. Mnie najbardziej się podobają zdje ia czarno-białe, ale ciemniejsze i coś na wzór jak żyło się dawniej. Bardzo zagłębiam się w naszą historię, a takie zdjęcia po prostu mnie wzruszaja. Zyciedlapasji.blogspot.com będzie mi bardzo miło Cię gościć:*

    ReplyDelete
  3. szare, ponure zdjęcia też mają w sobie "to coś" :)
    gratuluję tylu czytelników!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  4. Fotografie faktycznie wyglądają bardzo ładnie jako czarno-białe ! Gratuluje rozwijającego się bloga !
    Miłej reszty wakacji !
    Zapraszam Cię do mnie http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  5. Gratuluję tyle wyświetleń

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  6. Zawsze lubiłam czarno-białe zdjęcia. Nawet nieudane są ładne! Ja też nie wierzę, że połowa wakacji za nami. Sierpień wykorzystam jak najlepiej! Gratuluję sukcesów!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Czarno-białe zdjęcia są moimi ulubionymi :) Cudowny design bloga ;)

    Paradise-dreamer

    ReplyDelete
  8. piękna
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    ReplyDelete
  9. ja też cały lipiec przesiedziałem niestety, ale teraz moje wakacje stają się dużo aktywniejsze :) gratuluję ci takiej dużej liczby to wielkie osiągnięcie jak na rok blogowania ;)
    http://polynaeces.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :*

    Zapraszam do mnie na rozdanie jak i na inne posty:
    http://www.matiaga.blogspot.com/2015/07/swimwears-znu-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Zaszczytem było dla mnie zostać pięćsetnym obserwatorem. Wiesz jak Cię wielbię Pianka <3

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie Pianka!!! <3 Gratuluję statystyk <3<3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też lubię taką fotografię :). Gratuluję statystyk :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  14. gratuluje aż tylu odsłon :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię czarno-białe zdjęcia! Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń i życzę kolejnych sukcesów :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia, bardzo ci gratuluję 500 obserwatorów, przejrzałam twojego bloga i uważam, że zasłużyłaś!
    Obserwuję i liczę na to samo zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjecia- tez lubię czarno-biale ;)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo lubię czarno białe zdjęcia! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    ReplyDelete
  19. Czarno-białe zdjęcia mają w sobie to coś!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i czekam na opinie! http://teenzoom.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Czarno-białe zdjęcia mają klimat - i zwykle lepiej się na nich wychodzi :) pozdrawiam i zapraszam na http://www.monashe.pl/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia bardzo ładne, gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń oraz życzę drugie tyle, ponieważ zasługujesz na to :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Drugie zdjęcie jest cudowne :) Gratuluję wysokich statystyk :)

    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo często czarno-biała fotografia wprawia Nas w taki tajemniczy klimat. Ja osobiście uwielbiam takie zdjęcia. Te twoje są piękne. ♥
    Gratuluję 500 obserwatorów oraz 50000 wyświetleń bloga! Należy Ci się! :D
    Pozdrawiam. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Najnowszy post i konkurs - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  25. Ja bardzo lubię czarno-białe zdjęcia :) Statystyki to tylko liczba, ale doskonale cię rozumiem, ponieważ sama cieszę się kiedy one rosną, a czytelników przybywa :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  26. Ja uwielbiam zdjęcia czarno-białe. Mam obsesję na ich punkcie :D
    Śliczne zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo lubię czarno-białe zdjęcia, mają swój klimat :)
    Blonparia

    ReplyDelete
  28. Kiedyś uwielbiałam czarno-białe zdjęcia, teraz je po prostu lubie :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. AAAA you are so pretty! I am in love with your sweater and your hair<3 you have a beautiful blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ReplyDelete
  30. Ja też nie wierzę, że minęła już połowa wakacji. ;)

    designchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. gratuluję tylu wyświetleń! :)
    piękne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mi również podobają się fotografie czarno-białe ;3
    live-honestly.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Gratuluje tylu czytelników:* Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam czarno białe zdjęcia.Gratulacje
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  35. Zdjęcia rzeczywiście wyszły efektownie. Bardzo mi się podobają :)
    Ja też w większości przesiedziałam lipiec w domu, ale mam nadzieję, że teraz to się zmieni!
    Gratuluję tak dużej ilości czytelników i życzę podwojenia tej liczby ♥

    ♥ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM♥

    ReplyDelete
  36. Fajny klimat mają takie czarno-białe zdjęcia :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. bo zawsze lepiej mieć większe statystyki, wtedy nawet radość z pisania jest większa! :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    ReplyDelete
  38. Slicznie Ci w takim looku :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcia :) Gratuluję tak wielu czytelników! Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  40. Prześliczne zdjęcia! Bardzo podobają mi się czarno - białe fotografie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  41. Wspaniały wynik. Gratuluję ;).
    Śliczne zdjęcia, ładna z Ciebie dziewczyna.
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gratuluję! I fakt, czarno-białe zdjęcia kryją w sobie pewien urok.
    Zapraszam do słoiczka z miętą KLIK

    ReplyDelete
  43. Piękne zdjęcia! :) Pozdrawiam <3
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Gratuluję :* Śliczne fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ReplyDelete
  48. Cudowne fotografie, życzę miłego sierpnia ☺

    ReplyDelete
  49. Gratuluje tylu odsłon i obserwatorów :) czekam na zmiany ;D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Wyprane z koloru, a jakie piękne! :) Gratuluję tylu obserwatorów!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete

Like us on Facebook