Co mi wpadło w oko: ulubieńcy miesiąca lipiec

August 11, 2015

Tym oto postem rozpoczynam serię ulubieńców, które za każdym razem będą inne. W lipcu w oko wpadło mi wiele rzeczy, niektóre używam od dawna, a inne dopiero co, jakby to powiedzieć, przetestowałam. Postaram się, aby ulubieńcy miesiąca pojawiały się co miesiąc. Jeżeli jednak taki post za miesiąc lub dwa się nie pojawi, to znaczy, że jak na razie nic nie zadowoliło mnie w danym miesiącu. 

Na pomadki polowałam dość dawno. Szukałam szczególnie tych, które nadadzą ustom intensywnego koloru. Ta z firmy Lovely sprawdza się świetnie! Także polecam ją, bo jest na prawdę świetna, może nie do codziennego makijażu, ale okazjonalnie będzie w sam raz!
Uwielbiam nosić naszyjniki, najczęściej te lekkie i dodające całej stylizacji uroku. Ostatnio zaopatrzyłam się w ten piękny naszyjnik z kryształkami, który mogliście zobaczyć w stylizacji z białym sweterkiem i kremową spódnicą.
Ten zegarek dostałam jako prezent na I Komunię Świętą i do tego czasu kurzyła się w szafie wraz z innymi pamiątkami z tego wydarzenia. Wcześniej jakoś nie zwracałam na niego uwagi, ale teraz uważam, że jest przepiękny, chociażby ze względu na śliczny biały pasek i pozłacane elementy. Po prostu to najlepszy zegarek jaki miałam!
Okulary przeciwsłoneczne to niezbędniki nr 1 na lato. Spodobały mi się takie w stylu policyjnym (tak na nie mówię, haha!).
Lubię urozmaicić outfit pasującą biżuterią, więc zdecydowałam się na urocze kolczyki. Uwiodły mnie swoim wspaniałym i lekkim wyglądem. 
Są to moje pierwsze vansy jakie kupiłam i mam zamiar kupić drugą parę, ponieważ te są zbyt ciepłe na obecną pogodę. Kiedyś nie byłam do nich przekonana, ale teraz są to moje ulubione buty!
W moje ręce trafiły 2 "Książki pod tytułem", z której jedną recenzowałam już we wcześniejszych postach. Tom 2 przypadł mi bardziej do gustu ze względu na ciekawsze zadania, porównując do niego tom 1.
Jacy są Wasi ulubieńcy lipca? 

You Might Also Like

100 komentarze

  1. Przecudowne zdjęcia Pianka *0* <3 Również uwielbiam vansy i książkę pod tytułem :D

    ReplyDelete
  2. też mam ta pomadkę z lovely tyle że inny kolor i jest świetna :)
    ostatnio zawiodłam się niestety na vansach:(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny naszyjnik! koniecznie muszę wypróbować tą pomadkę :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Moi ulubieńcy są na blogu, a u Ciebie spodobał mi się zegarek^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  5. Boziu uwielbiam zegarki i naszyjniki ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam książkę pod tytułem i jest genialna!!!
    Pozdrawiam
    ola-watala.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia, takie artystyczne ukazanie zwykłych przedmiotów. :) bardzo podobają mi się kolczyki, sama lubię nosić podobne. ;) i bardzo fajne okulary, chociaż do mojej twarzy akurat takie zupełnie nie pasują, niestety.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. okulary też są moimi ulubieńcami,bardzo ładnie przedstawiłaś to na zdjęciach
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  9. Najbardziej rzucił mi się w oczy naszyjnik, a zaraz po nim buty *.*.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetni ulubieńcy. Ten zegarek jest boski <3<3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. To dobrze, że zaczęłaś tą serię. Uwielbiam takie posty! :)
    Śliczny zegarek i kolczyki. :)
    Będzie mi miło jak zajrzysz, kilk! :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne buciki:)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Książka pod tytułem 2 to najlepsza rzecz. :))
    M Ó J ♥ B L O G zapraszam.
    Pozdrawiam. =)

    ReplyDelete
  14. Mi też bardzo podobają się takie okularki! Mój kuzyn ma takie i zawsze mu je podkradam xD
    Cudny zegarek! Ja też dostałam taki prezent na Komunię tyle, że z jasnofioletowym paskiem.
    Przy okazji wspomnę że jak zobaczyłam ten post to pierwsze "wow" było kiedy spojrzałam na zdjęcia. Bardzo mi się podobają *-*

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Biały zegarek jest przepiękny, zresztą sama mam taki;D
    Szczególnie podoba mi się naszyjnik, idealny do białej sukienki!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  16. Ciekawie wygląda ta szminka, szukam jakiejś dobrej, więc może wypróbuję ;) Śliczny zegarek!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  17. Ten zegarek jest prześliczny! Ostatnio znalazłam przepiękną bransoletkę z komunii, nigdy jej na oczy nie widziałam, a zakochalam się w niej i już nie zdejmuje jej :) Również planuje kupić sobie Vansy!

    Nowy post na moim blogu, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    ReplyDelete
  18. Bardzo lubię te pomadki z Lovely. Faktycznie mają intensywny kolor ;)
    Co do książki to nie kojarzę. W wolnej chwili może się za nią zabiorę
    Pozdrawiam i mam też ogromną prośbę. Dzisiaj zaczęłam swoją pierwszą współpracę z Dresslink. Mogłabyś poklikać w linki? :)
    Zapraszam

    ReplyDelete
  19. Zastanawiam się nad tą pomadką...mogłabyś powiedzieć coś więcej na jej temat? :)
    Ciekawi ulubieńcy :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ja szukam jakiś pomadek z różowym akcentem, bo takie najlepiej do mnie pasują

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zakochałam się w naszyjniku, a pomadka wygląda na godną polecenia!
    Zapraszam do siebie na nowego posta!
    http://julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Właśnie zastanawiam się nad kupnem vansów :) Uwielbiam tą serię.
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. hmm, ja nie mam jakichś swoich ulubieńców:/
    ale Twój naszyjnik jest cudowny!
    buziaki:*

    luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Miałam niedawno podróbkę Vasnów i uważam, że zakup "prawdziwych" byłby dla mnie świetnym wyjściem, więc narazie się powstrzymam ;]
    Świetni ulubieńcy, a zegarek naprawdę ma coś w sobie ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowny zegarek. :)
    http://i-wanna-fly-away-with-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cudne zdjęcia. Najbardziej mi się podobają kolczyki :)

    ReplyDelete
  27. Ja właśnie przymierzam się do zakupu czarnych vans'ów. Kiedyś byłam typową fanką converse, ale teraz dostrzegam także plusy tej pierwszej firmy :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  28. Genialny zegarek! :*
    W wolnej chwili zapraszamy do nas:
    Staying Strong[KLIK]

    ReplyDelete
  29. O co ja widzę, książka pod tytułem, najlepsza jaką mogłam mieć! ;)

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem ,,Książki pod tytułem", śliczny naszyjnik!

    ReplyDelete
  31. Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem tej szminki, ale jednak się na nią nie skusiłam. A co do vansów to nigdy ich nie miałam, ale może sprezentuje je sobie. :D
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  32. zegarek najlepszy z całego zestawienia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Masz bardzo fajny styl. Taki oryginalny i lekki. Wyróżniasz się spośród wielu blogerek, podoba mi się to jak wyróżniasz się chociażby takimi vans'ami spośród convers'ów i superstar'ów.

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  34. zegarek jest piękny. w życiu bym nie pomyślała, że jest komunijnym prezentem :D

    |BLOG|

    ReplyDelete
  35. Naszyjnik i okulary są świetne!:)

    ReplyDelete
  36. Naszyjnik, zegarek i książka są super!!
    Zapraszam. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Naszyjnik, zegarek i książka są super!!
    Zapraszam. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Naszyjnik jest bardzo ładny, ciekawie zrobiony post.
    Twój blog ma wsobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybiej odwdzięczę się tym samym. :)
    POKLIKASZ W ZDJĘCIA? DAJ ZNAĆ, JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ!

    ReplyDelete
  39. Śliczne vansy ja już od dłuższego czasu planuje je sobie kupić
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Mam te same pomadki z Lovely :) Tak mi się spodobały, że goszczą u mnie w dwóch odcieniach :)

    leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładny kolor vansów. Śliczny naszyjnik. :D
    Pozdrawiam. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  42. piękny zegarek!

    justdarcyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. zegarek i naszyjnik chętnie bym przygarnęła:)))
    Sandicious

    ReplyDelete
  44. These are really gorgeous accessories! Well done! :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  45. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! :)

    ReplyDelete
  46. Świetne rzeczy! Bardzo spodobały mi się te vansy! Nigdy wcześniej nie widziałam takiego modelu ;)
    Cudowny jest ten zegarek! Musiałabym zainwestować jakiś nowy na przyszły rok szkolny, by móc czymś odliczać czas do dzwonka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  47. Śliczna ta pomadka! A ten zegarek! Oh, uwielbiam go :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Naszyjnik cudowny ♥♥♥ Fajne są takie posty :)
    Zapraszam na nowy post
    igablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Naszyjnik cudowny ♥♥♥ Fajne są takie posty :)
    Zapraszam na nowy post
    igablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Naszyjnik cudowny ♥♥♥ Fajne są takie posty :)
    Zapraszam na nowy post
    igablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Niby zwykli ulubieńcy, a zdjęciami jeszcze bardziej mnie zaciekawiłaś. Świetnie wyszły :) Ja nadal szukam swojego ulubionego zegarka.

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. mam jedną taką pomadkę w kredce i sprawdza się świetnie :D
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    ReplyDelete
  53. Również uwielbiam vansy ♥ A o książce pod tytułem dużo się słyszy, ale jakoś nie ciągnie mnie do niej ;)
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    ReplyDelete
  54. Prześliczny zegarek! Uwielbiam ta serie

    izzy-bblog.blogspot.com
    (Mogłabyś poklikac w ostatnim poście ? :) )

    ReplyDelete
  55. Wszystko wygląda świetnie, robisz piękne zdjęcia, musiałam zaobserwować :)

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    ReplyDelete
  56. Ulubieńcy ciekawi, ale podobają mi się strasznie zdjęcia. Takie inne :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  57. Kolczyki i buty podobają mi się najbardziej! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    ReplyDelete
  58. świetni ulubieńcy :*
    Moim ulubieńcem na lipiec jest chyba woda mineralna xD
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  59. Zegarek jest prześliczny! Ja też muszę sobie jakiś sprawić :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  60. Fajni ulubieńcy. Moim lipcowym ulubieńcem są lody - śmietankowe i rurki z kremem:-)
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  61. śliczne zdjęcia i świetny post :)
    szukam prawdziwych czytelników, zostaniesz jednym z nich? :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  62. Mnie tez bardziej sie podoba tm 2 Książki Pod Tytulem! ;) piekny bialy zegarek!

    ReplyDelete
  63. świetna notka !
    zapraszam na mojego bloga blooondyna.blogspot.com
    zapraszam też do obserwowania :)

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia są naprawdę fajne.
    Zegarek wpadł mi w oko :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zegarek, kolczyki i naszyjnik - śliczne ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Zdjecia mega i rzeczy też super <3 Super post , zakochałam sie w twoim blogu po przyjacielsku , zaobserwuje twojego bloga , bo jest mega .W wolnej chwili wpadnij na moej blogi , moze zaobserwujesz http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/ .mam prośbe , bo robie na tym 1 blogu co ci dałąm linka Tag pytania czytelników , jak będziesz miałą czas to zadaj mi pytanie pod najnowszym postem , oczywiście to od ciebie zależy co zrobisz , ale była bym ci barzdo ,a le to bardzo wdzięczna

    ReplyDelete
  67. również lubię urozmaicać biżuterią :) mam jej bardzooooooooooo duzo :) Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    ReplyDelete
  68. świetni ulubieńcy! bardzo podoba mi się ten naszyjnik <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  69. Jak dla mnie naszyjnik jest przepiękny :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Bardzo ładny zegarek ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Zegarek jest bardzo ładny :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ja nie mam żadnych ulubieńców :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Zegarek masz piękny!
    xiyavalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Cudowne kolczki oraz zegarek :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Świetni ulubieńcy, ja mam teraz faze na pomadki :D
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    ReplyDelete
  76. Świetne zdjęcia! cudny zegarek.

    Zapraszam do obejrzenia mojego filmiku konkursowego Coca Cola i dziękuję za każdą opinię.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/2015/08/konkurs-coca-cola.html

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  77. super ulubiency! swietnie prowadzisz bloga, bardzo estetycznie i pomysłowo!:)
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  78. Prześliczny zegarek i naszyjnik! Super ulubieńcy! :)

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Najbardziej spodobał mi się biały zegarek, jest przepiękny!
    Zapraszam do słoiczka z miętą KLIK

    ReplyDelete
  80. świetne zdjęcia :) A ten biały zegarek zdecydowanie najlepszy :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://messmarii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Bardzo mnie ciekawi ta pomadka z Lovely. Pewnie nie kosztuje dużo, więc możliwe, że w najbliższym czasie ją zakupie.
    Buziaki, WM.

    ReplyDelete
  82. Ciekawie wykonane zdjęcia! :) Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam na wczorajszy post. Fotorelacja z Portugalii - konieczne zobacz! :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. jakie staranne i super zdjecia wow <3
    Pozdrawiam:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Śliczne zdjęcia! Ja również mam tą pomadkę i gorąco polecam :) A w wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  85. zegarek jest przepiękny <3
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/ - Mój blog

    ReplyDelete
  86. świetne rzeczy! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Zegarek prześliczny! Sama takiego szukam :D
    A co do vansów, miałam ten sam model tylko że w innym kolorze, u mnie się nie sprawdziły :( Po 3 miesiacach zaczęły się rozklejać a później wyblakły :(
    Zapraszam do siebie
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Też kupiłam tą pomadkę. Jest naprawdę świetna. Zwłaszcza jej konsystensja.

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook