I'm fifteen! + WYNIKI KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

December 03, 2015

Tak, wreszcie! 3 grudzień jest dla mnie wyjątkową datą, bo to w tym dniu, co roku świętuję swoje urodziny. Mam już piętnaście lat! Nigdy nie pisałam i nie dzieliłam się z Wami tym wydarzeniem, ale czuję, że liczba 15 jest dla mnie niezwykłą liczbą. Pamiętam, jak czekałam, aż będę miała te naście lat. Teraz mam wrażenie, że wszystko idzie do przodu. Czas leci nieubłaganie szybko. Niedługo kończę gimnazjum. Będę stała przed wyborem liceum, a później trzeba będzie się usamodzielnić. Urodziny to ten czas w roku, gdy można być chociaż raz szczęśliwym. Nie liczą się prezenty, ale liczy się to, abyśmy w ten nadzwyczajny dzień czuli się świetnie. Czasami mam świadomość, że ile razy spotykam i poznaję ludzi, tyle razy albo się na nich zawodze, albo zostaną ze mną choćby na dobre i na złe. Pamiętajcie, że najważniejsze to, to abyście byli sobą. Powtarzam to na okrągło, ale w niektórych sytuacjach zamykamy się w sobie i nie dajemy dojść drugiej osobie do słowa. Dajmy wtedy sobie pomóc. 

CO MNIE NAUCZYŁ TEN ROK? Uważam, że ten rok nauczył mnie wiele, począwszy od wartości w życiu po sytuacje, które napotkałam na swojej drodze. Zrozumiałam, że trzeba się cieszyć z małej cząstki swojego życia. Musimy dążyć do wyznaczonego celu. Każdy na ziemi ma tu swoją rolę. Musi ją odegrać, tak jak aktor w teatrze. Potrzeba tylko odrobiny czasu. Ważne też, aby się uśmiechać. Chcę być z Wami szczera, dlatego powiem Wam, że miałam takie chwile kiedy nic się dla mnie nie liczyło, straciłam zaufanie do ludzi. Trzeba być ostrożnym w ufaniu ludziom. Może się zdarzyć tak, że przyjaciel wsadzi Wam nóż w plecy i odwróci się od Was. Gdybym mogła cofnąć czas o co najmniej dwa lata, zmieniłabym wszystko. Pamiętam gdy byłam wyśmiewana, obgadywana. Kiedy wracałam do domu nie byłam w dobrym humorze, a do codziennych obowiązków podchodziłam z niechęcią. Nie jest to próba wyżalania się, ale ludzie mają takie stany, tylko starają się o tym nie mówić. Jest to temat prawie, że nieanalizowany przez internautów, a powinien być rozpowszechniany przez większą liczbę odbiorców. 

A teraz przyszedł czas na wyniki konkursu fotograficznego! Zdjęć było dużo i wszystkie były piękne. Niestety tylko te, które przypadły nam do gustu, zasłużyły na wyróżnienie:


I MIEJSCE: Marta - http://atramkablog.blogspot.com
(skontaktuj się ze mną: martula48@gmail.com)

II MIEJSCE: Zuzanna - http://queen-of-moon.blogspot.com
(skontaktuj się Julią: zuzannapiotrowiak@gmail.com)

(skontaktuj się z Laurą: hansa1@op.pl)

You Might Also Like

53 komentarze

  1. Zdjęcia naprawdę super wykonane! zasługują na wygraną te dziewczyny! :)

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności. :D Przede wszystkim skończenia gimnazjum ze satysfakcjonującym wynikiem i wybraniem jak najlepszego liceum. :D Jak najlepszego wyniku na gimnazjalnych. :* Sto lat!! <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego! Znów się nie udało, ale moze następnym razem. Gratuluje!

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego najlepszego! spełniania marzeń i zdrowia przede wszystkim :-)))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego co najlepsze! <3 Zdjęcia są na prawdę przepiękne :o
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia wszystkich marzeń! :*

    Zapraszam na odmieniony blog true-less.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. Aaaaa, nie wierzę, że zdobyłam drugie miejsce! Ogromnie się cieszę, dziękuję za wyróżnienie! :*
    Wszystkiego najlepszego Patrycjo! Jak ten czas szybko leci, zanim się nie obejrzysz, będziesz już miała osiemnastkę. :D

    http://queen-of-moon.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. najlepszego, świetne zdjęcia konkursowe :D
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  9. wszystkiego najlepszego :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Mój Blog (ZAOBSERWUJ!) - klik!

    ReplyDelete
  10. Spełnienia marzeń kochana :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego najlepszego ;)
    Wygrały bardzo ładne zdjęcia

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale cudowne zdjęcia! Wszystkiego dobrego :*
    |BE-MY-STRENGTH|

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego najlepszego Pianka! Oby kolejny rok był jeszcze lepszy..

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fantastyczne zdjęcia i gratulacje wygranym.
    A Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    ReplyDelete
  15. Widzę, że ten rok dużo zmienił i to na lepsze, więc życzę ci aby kolejny był jeszcze lepszy! Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ;)

    Gratuluję wygranym, zdjęcia są cudowne, zdecydowanie zasłużyły! *,*
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdj, gratuluje dziewczynom!
    Sto lat Pianka, no tak 15 lat to... ciekawy wiek, haha. :)
    Pozdrawiam!
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego najlepszego! Ja 15 lat kończę jutro, prawie się zgrałyśmy ;)

    ReplyDelete
  18. Wszystkiego najlepszego! :* zgadzam się, powinniśmy się cieszyć nawet z drobiazgów, śliczne zdjęcia :) gratuluję zwyciężczyniom!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wszystkiego najlepszego, ja mam 20.12 urodziny :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Hahaha, to dopiero 15 lat! Jeszcze masz tyle przed sobą :D Cóż, ja wiecznie pozostałabym przy wieku 16 lat, ale niestety jest on już za mną i teraz tylko leci coraz szybciej.
    +Oczywiście wszystkiego najlepszego! ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wszystkiego najlepszego ! życzę Ci jak najwięcej sukcesów w blogowaniu ;D

    Piękne zdjęcia, gratuluje wygranym :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    ReplyDelete
  22. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i samych sukcesów! A zwycięzcom serdecznie gratuluję :)

    ReplyDelete
  23. Sto lat ♥ ja też ostatnio miałam urodziny i to też 15, ten czas strasznie szybko leci ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  24. świetne posumowanie roku :)
    piękne zdjęcia gratuluję zwycięzcą
    naprawdę widać talent i pasję w tym zdjęciach :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Spełnienia Marzeń! <3
    Pozdrawiam!
    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. wszystkiego najlepszego! ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Wszystkiego co najlepsze! Dalszych zasług w blogowaniu!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  28. Trochę spóźnione, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, sukcesów w blogowaniu, tego abyś nigdy się nie poddawała i zawsze dożyła do celu... i spełnienia wszystkich marzeń! :)
    Śliczne zdjęcia.
    Uważam, że dziewczyny, które wygrały, w pełni na to zasłużyły.. zdjęcia są cudowne! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego! :)
    Gratulacje zwycięzcom:)
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jestem z twojego rocznika i chyba ten rok był dla mnie także przełomowy, nauczyłem się wiele i przede wszystkim zbudowałem swoją postawę względem społeczeństwa, wiem jaki jestem, znam swoje wartości, na co mnie stać. nauczyłem się bardzo dużo, chyba najwięcej przez całe moje krótkie życie :D Wszystkiego najlepszego i przede wszystkim spełnienia marzeń :) zdjęcia konkursowe są piękne :3
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wszystkiego najlepszego!
    Gratulacje dla dziewczyn :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  32. Trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego! Gratuluje zwycięzcom bo dziewczyny na prawde zrobiły prześliczne zdjęcia
    Może wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wow, jakie cudowne zdjęcia!
    Może ze spóźnieniem, ale życzę wszystkiego najlepszego! Nie przestawaj pisać, bądź dalej taką przyjazną i sympatyczną osobą jaką jesteś, kształć się i nie poddawaj nigdy w całym swoim życiu ♥

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  34. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Mam nadzieję, że kolejne 15 lat Twojego życia będzie jeszcze bardziej fajniejsze, niż te co już przeżyłaś, a także, ze będziesz miała jeszcze więcej obserwatorów na blogu ♥
    Niestety ludzie są osobami, którym nie można w 100% ufać, ponieważ można się przeliczyć i niestety spotkała mnie kilka lat taka sytuacja... Wygrały bardzo piękne zdjęcia :D

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. To dobrze, że ten rok tyle Cię nauczył i zyskałaś masę nowych wspomnień ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale liczą się chęci haha Zgodzę się, nie można za szybko ufać ludziom. Gratuluję dziewczynom, świetna robota!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. spóźnione wszystkiego najlepszego! i gratuluję zwycięzcom.

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  38. Spóźnione wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! Gratuluję zwycięzcom, przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia wyszły genialnie! Naprawdę, wielkie gratulacje dla dziewcząt! :-)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Och pamiętam jak sama cieszyłam się na 15 urodziny, chociaż chyba jeszcze bardziej na te 16... jakoś tak mi się milej kojarzyły z amerykańskimi filmami i tymi całmi ich imprezkami :) Ale! Na 18naste urodziny dopiero będzie szał: :P
    A zdjęcia są cudowne, gratulacje dla dziewczyn :D

    ReplyDelete
  41. szensastka to swietna liczba :3 spoznione najlepszego!:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Pisałam już na fb, ale teraz na blogu. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :*
    Pięknaa i taka dorosła :*
    Ja mam dzisiaj urodzinki ^^
    Gratuluję zwycięzcom :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wszystkiego najlepszego! Dużo uśmiechu i więcej zaufania do ludzi! Śliczna jesteś!
    a zdjęcia na wysokim poziomie!
    MELA BLOG

    ReplyDelete
  44. NAJ! ;*
    Napisałam o tobie♥ ---> http://todayistheend.blogspot.com/2015/12/moje-ulubione-blogerki-powrot.html#more

    ReplyDelete
  45. Przepiękne zdjęcia konkursowe. Jeszcze raz sto lat, misia ♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook