MAGIC OF CHRISTMAS ❄ christmas gift ideas

December 13, 2015


W telewizji pojawiła się już dawno świąteczna reklama Coca Coli, co oznacza, że zaczął się sezon świąteczny! Sklepowe półki są zapełnione dekoracjami z Mikołajami, reniferami, a domy są oświetlone ślicznymi kolorowymi światełkami. Jednym słowem, zostaliśmy wkręceni w wir świąt. Ale czy to nie za wcześnie? Tak właściwie z czym kojarzą nam się święta? Z dostawaniem prezentów, świątecznym jedzeniem? Mam wrażenie, że tylko na te rzeczy oczekujemy. A może by tak otworzyć się na ludzi i pomóc im? Pamiętajcie, że święta to również ten czas, aby pomóc dzieciom, dać im znak wsparcia, aby chociaż raz w roku poczuły się kochane i ważne. Świadczy to o nas, że mamy dobre serduszko. W ten sposób zobaczymy na twarzach dzieci szerokie uśmiechy, które nie są często spotykane.

Wraz z nadejściem świąt przygotowałam dla Was pomysły na prezenty świąteczne. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, więc są to uniwersalne prezenty, ale mają też pożyteczne zastosowanie.
1. Kubek w świąteczny wzorek wygląda cudownie, szczególnie gdy znajduje się w niej ciepła herbatka. Wtedy wygląda jeszcze piękniej! Czy to z napisami, czy ze świątecznym przesłaniem, zawsze będzie pamiątką od osoby, od której dostało się taki prezent.

2. Powerbanki są przydatne dla osób, u których telefony rozładowują się bardzo szybko. Jak wiadomo zaletą popularnych iPhone'ów jest to, że bateria nie wytrzymuje zbyt długo i potrzebują częstszego doładowywania,a powerbank można zabrać ze sobą wszędzie!

3. Świeczki zapachowe z Yankee Candle pachną wspaniale. Ich cena nie jest wcale tak niska, ale te świeczki są warte swojej ceny, bo starczą zapewne na długo. Nie dość, że zapachy będą unosić się po całym domu, to i mamy do wyboru nawet świąteczne zapachy, przypominające o miłej atmosferze.

4. Ogrzewacz do rąk przydaje się, gdy jesteście typowymi zmarźluchami, tak jak ja. Na dodatek taki termofor w sweterku będzie jeszcze bardziej cieplusi!

5. O case'ach na telefony mogłabym mówić wiele, bo sama zamierzam uzbierać ich ogromną kolekcję, bo jak na razie (no właśnie na razie!) mam jeden, a wreszcie mam możliwość większego wyboru case'ów na swój telefon, co bardzo mnie to cieszy. Jestem pewna, że prezent w postaci case'u zadowoli każdego.

6. Jeżeli ktoś z Was jest zwolenniczką tumblra to zadowoli go w pełni Instax Mini, czyli aparat, który wywołuje zdjęcia od razu po ich zrobieniu. Myślę, że z wywołanych zdjęć można stworzyć masę na prawdę pięknych wspomnień.

7. Lampiony to ozdoba, która dodaje ciepłego klimatu w pokoju, ociepla atmosferę. Białe lampiony wyglądają na prawdę prześlicznie, a kiedy światła w pokoju zgasną to już czuć inny klimat.

You Might Also Like

63 komentarze

  1. case to podstawa! Ogrzewacz by mi się przydał no ale w moim przypadku książki wygrywają ^^
    zaczytana_bella

    ReplyDelete
  2. Chyba tylko ja jeszcze nie udekorowałem swojego pokoju, ale i na to jeszcze przyjdzie czas :) prezenty dla rodziny na święta mam już kupione i to nawet jedna z twoich propozycji :) jak powiedziałem mamie, że przydałby mi się termofor do przytulanie wieczorami stwierdziła, że będę wyglądał jak stara babcia z bolącymi stawami, więc chyba mimo dużych wskazówek spodziewam się czegoś innego :D
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mam podobną listę życzeń :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Bardzo przydatny post:)
    Na pewno wykorzystam któryś z twoich pomysłów :)

    Pozdrawiam :)

    http://beliveeeinyourself.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Mega post
    zapraszam do mnie:)
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne pomysły na prezenty! Przydałby mi się taki ogrzewacz do rąk :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  7. Super pomysły na prezent, wszystkie chętnie bym przygarnęła :) Świetny case!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  8. Ja najbardziej ucieszyłabym się z case na telefon , lub świeczki a z niewymienionych to z książki.

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  9. takie uniwersalne prezenty i bardzo dobrze!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo uniwersalne prezenty, dla każdego coś dobrego :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne pomysły na prezenty, ucieszyłabym się ze wszystkich, szczególnie z instaxa :) Polecam również kubek, który sama mam i świetnie mi się sprawdza na chłodne wieczory.
    marysiawojcik.blogspot.com
    http://marysiawojcik.blogspot.com/2015/12/kosmetyczni-ulubien

    ReplyDelete
  12. Cuuda. Pomysły są rewelacyjne ;)

    ReplyDelete
  13. Niestety masz racje i szczery uśmiech jest co raz rzadziej spotykany. Fajne pomysły!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Instax to świetny prezent dla kogoś kto lubi robić zdjęcia haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Kubki, termofory, świeczki.. Ja bym dodała jeszcze ciepłe skarpety i byłoby idealnie <3

    ReplyDelete
  16. Numer 6 to moje małe marzenie <3 Sobie tak po cichu marzę o nim, ale zawsze mi szkoda pieniędzy na to, bo myślę, że i tak nie będę używać. Kurde, a teraz przez ciebie mam jeszcze wiekszą chęć sprawić sobie Instaxa <3
    A ta obudowa ze św Mikołajem cudo :D

    ReplyDelete
  17. Świetny, świąteczny wpis <3 ! Fajnym prezentem może również być karta podarunkowa ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. fajne pomysły na prezent :D

    sushi-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ale super prezenty! Ja kupiłam dla bliskich parę książek dla babć i mamie kosmetyki na razie tyle. :)

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  20. Świetne propozycje, uwielbiam święta i możliwość obdarowywania wszystkich prezentami. Te twoje świetne, bo utrzymane w takim fajnym, świątecznym klimacie:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  21. świetne przykłady prezentów, ucieszył by mnie chyba kazdy z nich, ale najbardziej polaroid :)
    easymerry (klik)

    ReplyDelete
  22. Ale cudowny case haha :D

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne rzeczy. Mi instax bardzo chętnie by się przydał. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. śliczne rzeczy, bardzo chciałabym świeczkę z yankee candle i lampion-świetnie wygląda w pokoju :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Szczerze mówiąc każda z tych rzeczy idealnie nadałaby się na prezent dla mnie hahaha
    Niestety moi bliscy mają bardziej skomplikowane gusta i muszę jeszcze trochę pogłówkować co im podarować :p

    Co do samego wstępu - zgadzam się całkowicie i uwielbiam włączać się w akcje typu Pomóż dzieciom przetrwać zimę jak tylko mogę :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  26. Również chciałabym dostać tą świeczkę i jakiegoś nowego case'a :)

    ✰ all-pastel-world.blogspot.com ✰ ❄KLIK❄

    ReplyDelete
  27. Bardzo bym chciała mieć instaxa^^.

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  28. Fajne pomysły na prezent. Na pewno skorzystam.
    Bonnie./klik

    ReplyDelete
  29. Świetny case! Przydał by mi się taki ogrzewacz, haha :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja na szczęście mam już prezenty :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetne pomysły na prezenty, na pewno z niektórych skorzystam, super case!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. świetne pomysły :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  33. Super pomysły, najbardziej podoba mi się świeczka i Instax na prezent :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne rady, ja za to mogę polecić fotoalbumy oraz kalendarze z naszymi zdjęciami z empikfoto, to przeurocze podarunki na święta.

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  35. Genialny post - z przyjemnością dostałabym każdą rzecz, tak więc trafiłaś w dziesiątkę! :) Piękny case! Wydaje mi się, że gdzieś go widziałam i również się nim zachwycałam haha.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    ReplyDelete
  36. Jeszcze tylko tydzień! Nie mogę się już doczekać! Wszędzie dekoracje, Mikołaje, ozdoby.
    Najbardziej podoba mi się Case :)

    Zapraszam i OBSERWUJE (jako: A. Młodzińska)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Reklama Coca Coli jest świetna, uwielbiam ją.
    Super case :)

    http://johannnka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Na pewno skorzystam z tych porad! ♥
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Obudowa mnie zachwyciła :)
    Pomysły na prezenty są super :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Fajne pomysły. Mam taki świecznik i marzę o tym aparacie :)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  41. Świetne pomysły :) chciałabym taki aparat- są naprawdę świetne :)

    pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetne propozycje :) Ja prezenty dla bliskich kupiłam już dwa miesiące temu, więc teraz z radością omijam świąteczną gorączkę :)
    foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super rzeczy. Właściwie to z każdej bym się ucieszyła, haha! :)
    Ja czas do Świąt odliczałam już we wrześniu, i teraz ciężko mi uwierzyć, że to już za parę dni...

    ReplyDelete
  44. Świetne rzeczy ;)
    Wszytskie bym chciała ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Lampiony przepiękne :).
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  46. Te świeczki zapachowe są najlepsze !
    NOSENSE <-- Mój blog

    ReplyDelete
  47. Hej, napisałam do Ciebie na e - mailu, odpiszesz?
    Śliczne zdjęcia robisz ;)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  48. Przepiękne lampiony!<3
    Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetne pomysły, ciekawe i uniwersalne :)

    ReplyDelete
  50. Świetne pomysły!
    Byłabym bardzo zadowolona z takich prezentów ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Śliczne jest to pierwsze zdjęcie! Ma taki typowo świąteczny klimat ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetne pomysły na prezenty. Ja najbardziej chciałbym dostać na święta płyte mojego ulubionego wykonawcy (Miley Cyrus) oraz power banka ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook