Start the morning with a smile!

January 19, 2016

To moja definicja idealnego poranka. Wcześniej nie zwracałam uwagi na to, jak zaczynam swój dzień. Teraz staram się, aby każdy początek dnia był wypełniony dużą dawką uśmiechu. Potrzebna jest ta chwila, w której wezmę do dłoni kubek gorącej herbaty i będę delektować się pięknem krajobrazu, jaki daje nam tutejsza zima. To jedyny moment, w którym choć na chwilę odrywam się od rzeczywistości. Mam tą chwilę tylko dla siebie. Uwielbiam takie poranki, gdy mogę usiąść i marzyć, myśleć o planach na ten lub inne dni. Czemu wstawanie z głową do góry jest priorytetem? Ranek to najważniejsza część dnia i od niej zależy jaką pozyskujemy energię na cały dzień.
Zjedźcie zdrowe i pożywne śniadanie, skompletujcie wszystko co potrzebne na następną dobę, aby rano nie biec z prędkością światła z obawą, że nie zdąży się do pracy bądź szkoły. Pamiętajcie o zalecanej dawce snu. Parę razy złamałam tą zasadę i teraz staram się jej mocno trzymać. Więc jeżeli nie chcecie wyglądać niczym zombie (hm... myślę, że to dobre porównanie), to radzę przespać minimum te 8 godzin snu. Wskazówki, które opisałam są numerem jeden w pozytywnym rozpoczęciu dnia i mam nadzieję, że pomogą wam zacząć radośnie swój dzień.
Chciałabym zaprosić Was serdecznie na nowy filmik na moim kanale. Jest to kontynuacja, a w zasadzie refleksja o masce w formie filmiku. Chciałabym z tym tematem trafić do wielu osób. Kiedy dostałam wiadomości, że mój post czy filmik w tym temacie was wzruszył, to w takiej chwili mam chęć, żeby dla was pisać i nagrywać. To mi daje wielką motywację. Dziękuję!

You Might Also Like

58 komentarze

  1. :-) Bardzo fajny post, czekam na kolejne

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak czlowiek jest wyspany to wtedy poranek jest cudowny :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. No to uśmiech na początek dnia. :)
    Właśnie wstałam i taki post mi się trafił na dzień dobry ^^
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny post :)
    Mi niestety taki plan wychodzi tylko w dni wolne.
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    Hopefulness Blog

    ReplyDelete
  5. super post czekam na następny :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja zawsze staram się wypełnić ten plan i często mi wychodzi. Jestem z tego dumna, bo pozytywne myślenie to podstawa szczęśliwego życia. Świetny post :)

    inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U mnie ze snem różnie haha ale zawsze próbuję być pozytywnie nastawiona od rana :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nawet nie pamiętam, kiedy mój poranek tak wyglądał.. Powinnam naprawdę lepiej zorganizować sobie czas. :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja również uważam, że najlepszy dzień = wspaniały poranek! ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  10. WOW! Filmik trafia w serce i na prawdę daje do myślenia! Ed sheeran w tle ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetny filmik, naprawdę..
    pięknie napisany post, ten jak i inne na Twoim blogu. Świetna robota! :)

    http://kars-and-kars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja własnie zawsze staram się przygotować sobie outfit i spakować torbe/plecak, żeby rano nie bigac po całym domu :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny filmik :) śniadanie to podstawa :)
    mój blog

    ReplyDelete
  14. Ciezko jest wlasnei z tymi 8 godzinami snu, zasypiac o 22, kiedy jest tyle jeszcze do zrobienia?:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Filmik jest na prawdę świetny. Tak, to prawda. Wzrusza i to bardzo. Nakłania do wielu przemyśleń na temat swojego życia ;)
    Czasem warto zacząć dzień z uśmiechem na twarzy. Aczkolwiek czasem jest też ciężko ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Oglądałam filmik i jest przecudowny!
    Dzięki Tobie prawie każdy poranek zaczynam z uśmiechem ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja teraz się staram z uśmiechem rozpoczynać dzień i przyznam, że póki co to mi naprawdę wychodzi! :)
    Lecę oglądać filmik! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. ciekawy post ;) uśmiech jest wizytówką człowieka ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    ReplyDelete
  19. Pozytywne nastawienie od samego rana, to priorytet :).
    Gdzieś czytałam, że najlepsza dawka snu to 6-7,5 godziny (4-5 cykli snu ;))

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  20. Oglądałam filmik :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Chyba, żeby poranek był udany to się wyspać, albo po prostu jakoś fajnie go sobie zorganizować, aby np. z pośpiechu się nie pogubić :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Chciałabym rano chociaż zdąrzyć zjeść śniadanie i wypić ciepłą herbatkę ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Rozpoczęcie dnia od uśmiechu to podstawa! :) Z tymi 8 godzinami snu to różnie bywa...

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  25. Dokładnie! Trzeba być optymistycznie nastawionym :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. 8 godzin, ja śpię 12 i wyglądam jak zombie xd

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zgadzam się z Tobą Pati! Trzeba każdy dzień rozpocząć z uśmiechem i pozytywnym nastawieniem, żeby dzień nasz się udał! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  28. właśnie w czasie szkoły zawsze wszystko co mi potrzebne przygotowuję dzień wcześniej wieczorem, żeby rano na spokojnie zdążyć wyjść z domu ;)
    blog: optymistka.

    ReplyDelete
  29. Super post ♥
    pozdrawiam
    xoxo

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. oglądałem twój film o uśmiechu na kanale wcześniej i muszę powiedzieć, że mnie nim wzruszyłaś :) ogólnie uważam, że twój kanał jest bardzo profesjonalny pod względem montażu i przekazuje świetne treści, oby tak dalej :)
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  31. Poranek to najprzyjemniejsza część dnia jak dla mnie! :*
    www.onlydreams.pl

    ReplyDelete
  32. Owszem, każdy powinien zaczynać dzień z uśmiechem na twarzy i korzystać z życia :)

    kyzzle.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Poranek już mnie dawno zmotywował, kiedyś był dla mnie koszmarem, teraz zamienia się w czystą przyjemność ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja przeważnie śpię osiem godzin, a często jestem niewyspana.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Cudowny filmik! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja staram się zaczynać dzień wlasnie od uśmiechu :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  37. Uśmiech najważniejszy :)
    Jednak lekko nie zgadzam się z ilością godzin snu. Ja zwykle śpię 6-7.5 godzin, a rano nie wyglądam niczym zombie :)
    Zapraszam też o mnie: niezwyklezyciesamotnejdziewczyny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajnie napisany, lekki post :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Świetne intro :) Ta muzyka się super dopasowała do Twojego głosu i wszystko tak nastrojowo wyszło!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Pięknie piszesz, uwielbiam czytać Twojego bloga, zawsze dasz mi mnóstwo energii do uśmiechu i pozytywnego przejścia przez dzień. Już lecę oglądać filmik, jestem go mega ciekawa:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  41. cudownie piszesz , ja również nie zdawałam sobie sprawy jakie poranki są ważne bo przecież udany poranek dostarcza uśmiechu do końca dnia <3
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny filmik obejrzałam cały. Ciekawie opowiadasz i nie boisz się mówić przed kamerą(przynajmniej tak to wygląda ;D) a to najważniejsze na yt. Najgorzej się ogląda jak ktoś szepcze przed kamerą jakby się czegoś bał. Natomiast u Ciebie tego nie ma :)
    Nie wiedziałam, że nagrywasz tak w ogóle, ale już nadrabiam i SUBSKRYBUJE! :)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  43. Zdecydowanie każdy powinien rozpoczynać poranek z uśmiechem. Też lubię czasem popatrzyć na zimę, na góry które mnie otaczają. Chwile są ulotne dlatego trzeba się nimi cieszyć. Tez czasem zakładałam maski nie wspominam tego wcale dobrze.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    ReplyDelete
  44. Super post :)
    Ja staram się trzymać zasady, aby spać te 8 godzin no ale niestety nie zawsze mi się to udaje :/ Teraz jak mam ferie to mam szczęście, bo nie muszę się nigdzie śpieszyć i mam więcej czasu na śniadanie, gorącą herbatę.. Ogólnie przygotowanie się do całego dnia :)
    Gorzej będzie po feriach :/

    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/2016/01/the-best-applications-to-phone.html

    ReplyDelete
  45. U mnie poranne wstawanie (do szkoły) można porównać do morderstwa....


    http://mikijiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Szczerze powiedziawszy, odkąd od miesiąca zaczęłam wstawać wcześniej do szkoły moje życie stało się o wiele lepsze :) Bez gonitwy i nerwów, że się spóźnię, zaczynam dzień z uśmiechem na twarzy. Filmik już oglądałam i polecam wszystkim, którzy tego nie zrobili ♥
    Dziękuje jeszcze raz za dodanie mnie do ulubionych!

    http://natasiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Duża dawka uśmiechu zawsze się przydaje , bardzo ważne są chociażby pozytywne myśli! Filmik jest cudowny, jak każdy :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  48. Ja w tygodniu mam rano bardzo mało czasu na cokolwiek, zawsze się spieszę, będę musiała sobie to jakoś rozplanować :) super filmik!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam poranki! Nie mam zwyczaju spania do południa, a nastawienie budzika 30 minut wcześniej, niż mam to w zwyczaju nie robi żadnego problemu. Rozpoczęcie dnia pysznym śniadaniem i kawą często jest zbawienne! Zwłaszcza przed ciężkim dniem.
    pozdrawiam!:*
    veronique. KLIK

    ReplyDelete
  50. masz rację, Pati - kimkolwiek nie chcielibyśmy być
    widziani, odbierani - nie zmienia to faktu, iż nadal
    jesteśmy po prostu sobą - komu i kiedy i ile razy
    pozwolimy siebie dać poznać, zobaczyć, polubić...?

    ReplyDelete

Like us on Facebook