winter landscapes / photos

January 24, 2016

Tutejszy zimowy krajobraz jest przepiękny! Widoki, jakie przedstawiłam na zdjęciach, zobaczyłam w drodze do Białegostoku. Wszędzie lasy, a w nich drzewa otulone przez śnieg. Jestem zakochana w tych zdjęciach. Na fotografii można zatrzymać najważniejsze chwile, a taki moment musiałam uwiecznić na zdjęciach.  Kiedy patrzę na zimowe zdjęcia chciałabym znowu znaleźć się w tym śnieżnobiałym lesie albo powrócić do czasów beztroski, inaczej mówiąc dzieciństwa, gdy to numerem jeden na mojej liście zimy było rzucanie śnieżkami i lepienie bałwana. To były czasy... 

A teraz wracamy do rzeczywistości! Okres ferii zimowych już się u mnie zaczął. Cieszę się z tego powodu, bo będę miała czas na ogarnięcie spraw blogowych (z designami jeszcze poczekam). Przede mną jeszcze masa nauki. Jak to u mnie bywa, będę pewnie uczyła się na ostatnią chwilę. Ach, ta natura człowieka. W ferie nie zabraknie na pewno u mnie odpoczynku. Zdecydowanie go potrzebuję. Wpis ten jest typowo zdjęciowy, ale pomyślałam, że podzielę się z wami moimi rozkminami. O rymuje się, haha! Ze mnie teraz taki śmieszek i coś za bardzo, więc życzę wam zdrowych i pogodnych ferii, a ci którzy ferii nie zaczęli to miłej i efektywnej nauki!

You Might Also Like

80 komentarze

  1. Zdjęcia są przepiękne. Ja osobiście lubię zimę tylko na zdjęciach, bo nie czuję wtedy tego przeszywającego zimna. Życzę Ci udanych i produktywnych ferii. A przede wszystkim żebyś wypoczęła.;)

    ReplyDelete
  2. Jakie cudowne! Zdjęcia drogi są takie...Nie wiem,jak to nazwać...magiczne <3 Udanych ferii!

    Natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! Udanychci bezpiecznych ferii! :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Widziałam na YT :) Pięknie, ale i niebezpiecznie :) Taki urok zimy.
    Zapraszam na bloga
    Zapraszam na mój kanał

    ReplyDelete
  5. zdjęcia są cudowne, pamiętam jak byłam mniejsza to tylko czekałam, aż ulepię bałwana hehe ^^

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudowne te zdjęcia, dlatego właśnie lubię zimę, ze względu na krajobrazy :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia piękne, z cudownym klimatem:)
    Ja też mam ferie, staram się nadrobić zaległości blogowe i trochę odpocząć:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  8. Ale ładne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są na prawdę piękne, a na ferie to ja sobie muszę jeszcze poczekać :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Naprawde cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  11. Ja mieszkam bardzo blisko lasu, dlatego takie piękne widoki mam na co dzień. Na ferie muszę jeszcze poczekać, bo zaczynam je, jako ostatnia, czyli w połowie lutego. Świetne zdjęcia! :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  12. zdjęcia są piękne, ja niestety nigdzie nie mam takich widoków, miło popatrzeć na zimowy krajobraz przynajmniej na zdjęciach :)
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są niesamowite! Drzewa otulone przez śnieg faktycznie piękne <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  14. zdjęcia są cudowne ♥!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Przepiękny krajobraz! Ja też taki miałam okazję zobaczyć ostatnio jadąc na narty, jednak nie zrobiłam żadnych zdjęć. Mam nadzieję, że odpoczniesz na feriach i wykorzystasz ten czas jak najlepiej :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia ♥ Po prostu kocham takie śnieżne krajobazy :)

    just-with-the-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Kocham zimę.
    Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego, ale wcale nie narzekam. Udanego wypoczynku Ci życzę!

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Przepiękne zdjęcia! Idealnie oddają zimowy klimat!
    Udanych ferii! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  19. ładne zdj


    Zapraszam do mnie : klik klik klik

    ReplyDelete
  20. Ja tak samo uwielbiam oglądać takie zdjęcia! Twoje są cudne.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  21. omg, jakie ładne zdjęcia *,*
    zazdroszczę talentu:)
    Mój blog - klik♥

    ReplyDelete
  22. Piękne są te zdj. Oddają klimat zimy.


    nowy post:http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/zaczytana.html

    ReplyDelete
  23. zdjęcia idealne i pięknie obrobione uwielbiam takie klimaty, choć wolałabym, aby było już lato ;)


    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    ReplyDelete
  24. Przepiękne zdjęcia Zimy ! ♥
    Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  25. Prześliczne zdjęcia! :3
    Ja zaczynam ferie dopiero 15 :(


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  26. Przepiękne zdjęcia *.* Miłych ferii ja sobie jeszcze na nie trochę poczeka, bo mam je jako ostatnia, ale w gruncie rzeczy biorąc to dobrze :)

    zapraszam cię na konkurs fotograficzny, właśnie o tematyce zimy :)
    Konkurs - klik!

    ReplyDelete
  27. Cudowne zdjęcia! Idealnie pokazują ten urok zimy ♥ Miło też tak powspominać te czasy gdy zimą latało się po dworze i rzucało śnieżkami, lepiło bałwana czy wkręcało innych w ciągnięcie sanek hahah :D
    Ja na ferie jeszcze trochę poczekam, ale Tobie życzę, żebyś zrobiła to wszystko co sobie zaplanowałaś i oczywiście dużo odpoczęła!

    Pozdrawiam Pjanko Śmieszku ♥ XD
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  28. cudowne zdjęcia! :)
    ja muszę czekać jeszcze tydzień na ferie, ale moooże jakoś wytrwam haha
    udanego odpoczynku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia! Bardzo ładnie przedstawiają uroki zimy :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj mnie ♥

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia <3
    http://malowane-roza.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia rzeczywiście są piękne, naprawdę udało ci się ukazać jej urok na zdjęciach :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja ferie mam dopiero w drugiej połowie lutego, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  33. Nadal jestesmy dziecmi i mozemy bawic sie w sniegu ☺
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ta droga z obsypanymi śniegiem drzewami wygląda nieziemsko! Skojarzyła mi się z filmem Zostań Jeśli Kochasz :)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  35. ta droga z obsypanymi śniegiem drzewami wygląda nieziemsko! Skojarzyła mi się z filmem Zostań Jeśli Kochasz :)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia! Mi niestety już połowa ferii minęła :(
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    ReplyDelete
  37. Ja już jutro mam pierwszy dzień ferii :D A zdjęcia śliczne :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia, na prawde masz talent!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jakie cudne widoki! Miałam podobne tuż za domem. :) Życzę udanych ferii! Ja zaczynam za tydzień. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  40. robisz piękne zdjęcie <3
    uwielbiam zimowe krajobrazy!

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia mają w sobie niesamowity zimowy klimat :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  42. przecudowne zdjęcia :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  43. Ja mam ferie za tydzień. Zawsze powtarzam sobie; ogarnę wszytskie sprawy, w tym bloga. A nic z tego nie wychodzi ;/
    Piękne zdjęcia :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Zimy nie lubię, ale muszę przyznać, że jest piękna :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  45. jak ja kocham jak jest tak na dworze ;)

    zapraszam do komentowania i zaobserwowania mojego bloga jeżeli ci się spodoba ;)

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  46. Ja właśnie za tydzień kończę już swój odpoczynek. :(
    Rzeczywiście te widoki są powalające! :O <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  47. Ja mam niestety ostatnia ferie. I zamierzam je spędzić odpoczywając i walcząc o siebie. :D

    ReplyDelete
  48. Świetne zdjęcia, jak z jakiegoś filmu! Haha.


    pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  49. Czwarte zdjęcie najbardziej mi się podoba!
    Wszystko jest takie... magiczne :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Przepiękne zdjęcia, mają w sobie ciekawy klimat :)
    Wszystko zależy od fotografa i jak widać - masz talent!

    paull-cis.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Piękna zimowa sceneria ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zdjęcia zimą wychodzą przepięknie, mają cudowny klimat! Zakochałam się w tych ujęciach, naprawdę jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  53. Genialne zdjęcia!
    Zaobserwowałam :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam zimowe krajobrazy. Piękne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  55. Cudowne widoki, piękne zdjęcia!

    http://saynika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Cudowne zdjęcia *o*

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! Bardzo lubie fotografie makro♥
    +obserwuję:)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. śliczne zdjęcia, jak każde <3

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Wspaniałe zdjęcia! Życzę udanych ferii, ja zaczynam w przyszłym tygodniu. Odpoczywaj, bo to bardzo ważne by na chwile oderwać się od szkolnej rzeczywistości. Bardzo podoba mi się Twój szablon, jest taki przejrzysty!
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  61. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. To pierwsze zdjęcie ma taki świetny, zimowy klimat! ♥ Szkoda, że już nie ma takich widoków.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. świetne zdjęcia! osobiście nie przepadam za zimą, ale muszę przyznać, że jest bardzo fotogeniczna haha :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook