I need your help: BLOG YEAR 2015

February 26, 2016

Blog Roku 2015. Najbardziej rozchwytywany konkurs znany całej blogosferze. 23 lutego zaczął się etap głosowania. Dziesiątka blogów z jak największą ilością głosów przechodzi do finału. W tym roku, już po raz drugi, postanowiłam wziąć udział w tym konkursie. Czy dam radę? Tego nie jestem pewna, ale w tym wpisie zwracam się do was z prośbą o głosy. Chciałabym w tym roku dać z siebie jak najwięcej. Mam nadzieję, że te ponad 800 obserwatorów, którzy czytają mojego bloga, lubią moją twórczość i sposób pisania, zagłosują na mnie w Blogu Roku 2015. Z całego serduszka liczę na was. Jest to dla mnie najważniejszy konkurs, na który czekałam cały rok. Poprzeczka jest wyższa, bo konkurujemy z dorosłymi, z powodu usunięcia kategorii blogi nastolatków (co jest dla mnie nieprzemyślana decyzją). Dlatego chciałabym ją przeskoczyć. Jeżeli nie przejdę, to będę szczęśliwa nawet z kilku głosów, które zostałyby oddane na mojego bloga. Żyję nadzieją jednak, że wasza pomoc da dużo więcej niż myślicie. 
Dochody z SMSów zostaną przekazane na Fundację Dziecięca Fantazja, więc te 1,23 zł nie idzie na marne, bo możemy pomóc wielu dzieciom, którzy potrzebują naszej pomocy. Dla was to tylko SMS - dla nich, szansa na lepsze życie. 

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Trzymamy kciuki! :)
    jullifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Chętnie oddałam głos :) Życzę powodzenia! ♥
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jutro kupuję doładowanie bo oczywiście środki na koncie się skończyły i oddaje głos! Trzymam mocno kciuki!

    zapraszam: MOJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Powodzenia. Ja tylko poinformowałam Czytelników o tym, że biorę udział. :-)
    Życze Ci powodzenia :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
  5. obyś wygrała bo masz super bloga !
    bardzo ciekawy post !
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. też nie zgadzam się z usunięciem tej kategorii... trzymam kciuki!
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  7. Zaraz zagłosuję, bo przejrzałam kilka Twoich postów i mi się podobają. Nie to nie jest spam, tylko szczera opinia. Powodzenia i daje obs <3
    http://dominikaano.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Trzymam kciuki i gdy będę miała czas to zagłosuje :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że za rok jednak przywrócą kategorię nastolatkowie w tym konkursie :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  10. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    ReplyDelete
  11. nie jestem za tym konkursem bo on nic nie daje , ale zyczę powodzenia

    http://eskucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Szkoda, że nie nie ma już kategorii nastolatków :( ale trzymam za Ciebie kciuki :)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Trzynan kciuki, na pewno uda Ci się osiągnąć cel :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Cieszę się, że konkursy mają jakiś charytatywny przekaz, ale czasami to tylko coś do skuszenia dla 'łaskawców' i dużo pieniędzy idzie na inne cele, miejmy nadzieję, że tutaj tak sie nie dzieje ;*
    Powodzenia!!
    oryyginalna.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Powodzenia, trzymam za ciebie kciuki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  16. Powodzenia! Byłoby super, gdybyś przeszła dalej. ;)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Super, że startujesz :) Postaram się wysłać smsa, powodzenia :*

    Zapraszam Mój blog klik!

    ReplyDelete
  18. Życzę powodzenia :). Też uważam, że usunięcie kategorii nastolatków jest bez sensu!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  19. powodzenia

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Powodzenia! Zagłosowałabym, nawet próbowałam kilka razy, ale mam zablokowane krótkie numery :c

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Trzymam za ciebie kciuki!
    Joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Wiem, że to może nie najlepsze miejsce, ale niestety nie odpowiedziałaś na mojego maila. Chodzi mi o wygląd bloga i wiem, że czas kosztuje, wiec spokojnie- zapłacę za wykonanie wymarzonego szablonu <3 Odezwiesz się? gabriela.jamro@o2.pl

    ReplyDelete
  23. Powodzenia kochana! Widziałam cię w filmiku u Igora! ♥
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  24. JEEEEJKU! Zakochałam się w Twoim blogu, tu nie chodzi o wygląd ale również o treść. Świetny! :)

    NicolaL xo

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Niezwykle szkoda, że usunięto kategorię blogów nastolatków. Trzymam mocno kciuki! Powodzenia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  27. powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Powodzenia! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. powodzenia !!!!! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  30. Trzymam kciuki, powodzenia :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. W takim razie życzę ci powodzenia i trzymam kicuki :D

    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook