CREATIVE BOOK: PTAKI I MOTYLE...

March 17, 2016

Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z kreatywnymi książkami. Ostatnio zapełniły nawet całą półkę w moim biurku. Lubię razem z autorem tworzyć nie tylko książkę, ale również uczyć się na niej. Do przedstawienia i zrecenzowania wybrałam dla was: Ptaki i motyle, ABC moich uczuć i Paryski Tydzień Mody. Wszystkie mają swój cel. Dwie z nich służą otwarciu swojej wyobraźni oraz twórczości i talentu do dobierania kolorów. Czy podejmiecie te wyzwanie? To zależy tylko od was.

Uwolnij swoją kreatywność i zatrać się w niezwykłych ilustracjach z bujnego, bogatego w kształty i barwy świata przyrody. Dzięki poetyckim rysunkom, gotowym by wypełnić je kolorem, zapomnisz o troskach życia codziennego.

Coś dla miłośników przyrody i jednocześnie sztuki plastycznej. Swoje kolorowanki możemy kolorować na jakie sposoby chcemy. Książka Alice oferuje duże pole do popisu. Ptak, który pierwotnie jest czarno - biały może przybrać zieloną, niebieską lub żółtą barwę. 

Książka zawiera pełne uroku, gotowe do wypełniania kolorem ilustracje eleganckich, ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów. Wszystko zależy od twojej wyobraźni - baw się i relaksuj, dobierając wzory i kolory. Od geometrycznych zawijasków po kwiatowe stylizacje oraz poetyckie arabeski... - wybór należy do ciebie!

"Paryski tydzień mody" to zupełne odzwierciedlenie mnie. Aż szkoda rysować te wszystkie piękne obrazki! Rysunki są według mnie prześliczne i mają styl podobny do tumblr'owego. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.

Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe jaką jest miłość.

Kolejna debiutancka książka Dominica Evansa. Wcześniej w moje ręce wpadła "ABC mojego stylu", a dziś przy sobie goszczę "ABC moich uczuć". Szczerze, uwielbiam książki Evansa dlatego, że mają na celu pokierowanie życia człowieka. Powyższe dzieło pomaga w sprawach sercowych, zatem jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie strony kryje w środku ta książka, wybierz się do najbliższej księgarni po nowy łup książkowy!

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Świetny post! nie czytałam żadnej z książek. Wydają sie super :)
    Będę tu zaglądać! czekam na kolejne posty

    ReplyDelete
  2. 'Paryski tydzień mody'-chcę tę książkę! <3
    Zapraszam:http://xevelynxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetna recenzja! Najbardziej zainteresował mnie Paryski tydzień mody <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ♪ KONKURS! ♪

    ReplyDelete
  4. Kolorowanki są na prawdę świetna sprawą

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  5. Zainsteresowała mnie książka "ABC moich uczuć" :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mam książkę ABC Moich Uczuć, bardzo ciekawa :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. z wszystkich abc moich uczuc najbardziej mi sie spodobało
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam książki, które możemy sami tworzyć!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jakoś nie jestem zbytnio przekonana do takich książek, ale to już jak kto woli. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Ta ostania wydaję się być ciekawa, a Paryski tydzień mody ma piękne ilustracje :)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  11. Mam te książki! Są świetne :3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Paryski Tydzien Mody jest super, tez mam! :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Paryski tydzień mody i ABC moich uczuć dla mnie bardzo fajne ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  14. Także dostałam te książki i bardzo, bardzo spodobał mi się 'Paryski tydzień mody', totalnie moje klimaty, i tak jak napisałaś - tumblr'owe. Genialne. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nie słyszałam o żadnej z tych książek, cieszę się jednak że je przedstawiłaś!
    Co do "ABC moich uczuć" to coś dla mnie :')

    http://vici-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Chyba najlepsza w tych książkach jest dowolność kolorowania- nikt nie będzie mi mówił jakiego koloru mam użyć do danego elementu obrazka! Najbardziej zaintrygowała mnie recenzja "ABC moich uczuć". Genialne zdjęcia ♥

    http://natasiak.blogspot.com/2016/03/powspominajmy.html

    ReplyDelete
  17. Nie słyszałam o tych książkach, ale wydają się być całkiem ciekawe, może na którąś się skusze. Najbardziej kusi mnie ,,Paryski tydzień mody'' :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi się te książki;)

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ta książka wydaje się super :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  20. Nie słyszałam jeszcze o żadnej, ale chętnie zakupie "Paryski tydzień mody" i"ABC moich uczuć", wydają się być świetne!!
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  21. Naprawdę uwielbiam takie kreatywne, inne książki. Na te które przedstawiłaś w poście "czaiłam" się od dawna, chyba je kupię!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wiele słyszałam o tych książkach :)

    ReplyDelete
  23. Podobają mi się takie kreatywne książki!
    Bardzo ładne zdjęcia, naprawdę mi się podobają - dobra robota! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. Nigdy nie byłam fanką tego typu książek, ale może to po prostu z częstych powszechnych opinii o nich. U ciebie wygląda to zupełnie inaczej.Twoje recenzje aż zachęcają do spaceru do księgarni ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  25. Takie książki są super - można się wykazać kreatywnością i się wyciszyć :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  26. Piękna ksiązka! :* Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    ReplyDelete
  27. Zaciekawiła mnie ta książka o uczuciach :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    ReplyDelete
  28. Perfect photos! I love it, keep going!

    sydneysleek

    ReplyDelete
  29. Chyba kupię ten Paryski Tydzień Mody! ;)
    _______
    Zapraszam Cię na mojego bloga:
    olemcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mam pytanie robisz jeszcze szablony na zamówienie?

    ReplyDelete
  31. Książki wydają się być mega fajne, jednak nie dla mnie. Niestety hah

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  32. Świetna książki!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    ReplyDelete
  33. Świetna książki!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    ReplyDelete
  34. cudne książki, szkoda że ostatnio nie mam czasu na ich czytanie :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  35. Do zakupu "ABC moich uczuć" się przymierzam, ale jeśli chodzi o "Paryski tydzień mody" to jeszcze o tym nie słyszałam ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  36. "Paryski tydzień mody" bardzo mnie zaciekawił. Nawet nie wiedziałam, że są takie książki, super post!
    Zapraszam do siebie ;)
    http://cathelaine.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetnie napisany post ;) Chyba sięgnę po 'ABC moich uczyć'

    http://whitewilloww.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. zawsze bardzo lubiłam rysować, malować, kolorować -
    a najbardziej cieszyłam się, gdy dostałam identyczne
    kolorowanki od różnych znajomych Rodziców - dzięki
    temu mogłam te same obrazki pokolorować inaczej - wtedy
    powoływałam na kartach różne historie...

    teraz bym po prostu pokserowała dane strony z książki -
    z neta drukuję kilka sztuk, by sobie z fantazją tego
    samego psiaka uskutecznić na wiele barwnych sposobów :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook