MUSIC IS WHAT FEELINGS SOUND LIKE

March 24, 2016

Magią muzyki jest to, że każda piosenka przypomina mi chwilę w życiu. Muzyka jest wszędzie. Stała się już nieodłącznym elementem naszej codzienności. Pierwsze co robię po przyjściu ze szkoły, to zakładam słuchawki. Znajduję się wtedy w odrębnym świecie. W takim, w którym wszystko jest wykreowane przeze mnie. Muzyka działa jak lek. Może dać radość, uspokoić, także pobudzić emocje. Zagłusza rzeczywistość. Po nałożeniu słuchawek świat nabiera barw, jest inny niż szara rzeczywistość. 


F A V O R I T E  S O N G S

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Zgadzam się z tym postem! Wybrałaś ciekawe piosenki ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    http://aarlenaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. muzyka to moje życie :) również lubię piosenki Ariany, szczególnie jej świąteczną playlistę :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Racja, bardzio lubie alessie którą tu dodałaś!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  5. Muzyka jest dla Nas wszystkim! Dzięki niej jesteśmy jacy jesteśmy ♥
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. To, co napisałaś jest prawdą. Chętnie posłucham tych piosenek, bo z nich znak tylko Grahama :').

    Mój blog

    ReplyDelete
  7. Nie znam wszystkich tych piosenek, więc właśnie sobie włączyłam haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja nie potrafię żyć bez muzyki :D Ostatnia piosenka- mega!
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. 7 years tez ostatnimi czasy polubilam :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Desing jest nieziemski! uwielbiam Arianę <3 Mój Blog :)

    ReplyDelete
  11. Moją ulubioną piosenką na chwilę obecną jest ta ostatnia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  12. Ja też kocham słuchać muzyki przez słuchawki- przez głośniki nie ma sensu. Niestety, mam genetycznie uwarunkowane, że mogę głuchnąć, więc muszę uważać.
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    ReplyDelete
  13. Kocham 2 ostatnie piosenki ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. muzyka jest fenomenalna.. :) mozna przez nia duzo przekazac. i wbrew pozorą nie zawsze jest to pozytywne patrząc na dzisiejsze upodobania itd :)
    ale masz racje,sluchając muzyki jestesmy soba

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Krótko, ale fajnie napisane :)
    Muzyka jest niesamowita, naprawdę!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Zgadzam się z Tobą! Wybrałaś świetne piosenki :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  17. kiedyś w ogóle nie słuchałem muzyki, ani trochę, ale teraz nie wyobrażam sobie bez niej dnia, wydaje mi się, że mamy kompletnie inne gusty :D ja słucham w 95% polskich wykonawców :D

    zapraszam: MOJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Masz rację. Muzyka przynosi mi dużo wspomnień i każda kojarzy mi się z czymś innym :)

    ❀ All Pastel World ❀ klik ❀

    ReplyDelete
  19. Muszę koniecznie posłuchać każdej z tych piosenek :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mi akurat muzyka niekoniecznie przynosi wspomnienia, ale bardziej ukojenie i pozytywne emocje. Kiedyś sceptycznie podchodziłam do osób, które mówiły, że bez muzyki nie mogą żyć, ale kilka miesięcy temu wyraźnie zauważyłam, że ja też. :)

    Buziaki,
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Może nie wszystkie piosenki, ale na pewno ich część łączy się ze wspomnieniami przez co niektórych nie daje rady czasem słuchać. Jednak racja, muzyka pomoże nam zawsze i pomoże odzwierciedlić wszystkie uczucia

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  22. Mi też muzyka przypomina chwilę z życia ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam słuchać piosenek! Każda z nich przypomina mi daną chwilę z życia :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  24. Najbardziej spodobały mi się piosenki Ariany:)

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie wiem, czy jestem jakaś dziwna, ale umiem przeżyć bez muzyki i nie jest mi jakoś mega potrzebna, haha.
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Mi z ważniejszymi momentami w życiu zawsze kojarzą się jakieś piosenki, super post :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Kocham muzykę i też nie wyobrażam sobie bez niej życia. Niektóre piosenki przypominają mi fajne momenty :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  28. Lubię czasami posłuchać muzyki, jednak to co opisałaś odzwierciedla w moim przypadku uczucie jakie towarzyszy mi, gdy zagłębiam się w jakąś książkę. Muzyka nie jest tak wielkim narkotykiem jak słowo pisane.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  29. Muzyka pozwala nam się zrelaksować <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, ona jest na każdą porę.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. krótko i na temat ;) ja bez muzyki nie wyobrażam sobie siebie.
    [mój blog]

    ReplyDelete
  32. Prawdą jest, że muzyka pozwala oderwać się od rzeczywistości, jest pewnym rodzajem rehabilitacji..
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  33. Ja ostatnio jakoś tak nie słucham muzyki :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  34. Dla mnie piosenki to przede wszystkim wspomnienia, oraz w pewnym sensie coś co niesie mi ukojenie. Nierzadko dzięki muzyce udaje mi się "przejść" trudny okres w moim życiu. Niesamowite.
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Każdą piosenkę przypisuję do danego wydarzenia, okresu w moim życiu. Dlatego muzyka jest dla mnie tak ważna.

    natalie-entourage.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja także kocham muzykę i to jaki ma cudowny wpływ na człowieka.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  37. Muzyka towarzyszy mi od małego ;) Teraz nawet słucham :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Krótko a konkretnie :) Idealne piosenki wybrałaś :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jak najbardziej zgadzam się z postem. prawie kazda piosenka wiąze się z jakimś wspomnieniem :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  40. Muzyka jest czymś naprawdę wspaniałym. To dzięki niej właśnie niektóre piosenki przypominają nam nasze najlepsze chwile i nie tylko :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Muzyka działa jak lek. - Świetnie to porównałaś :)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  42. Racja. Muzyka to klucz do twojego swiata ;)

    ReplyDelete
  43. Fajne piosenki :) Zgadzam się z Tobą ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  44. Zgadzam się z Twoją playlistą :) Podoba mi się to, jak pięknie opisujesz i porównujesz muzykę :)

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Krótko i prawdziwie napisane :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Taak muzyka nadaje jednak życiu sens :) Piękne jest to, że jest tyle gatunków, co się wiąże z różnorodnością wśród ludzi. Nie wyobrażam sobie, że muzyki miałoby nie być, że nie mogłabym śpiewać, tańczyć i takie tam :) Piękny post, krótko i na temat. Pozdrawiam!
    >> xyumv.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bez muzyki nasze życie na pewno nie byłoby takie jak powinno. Jak dla mnie jest ona nieodzownym elementem naszego życia.
    Piosenka 7years to totalny sztos!:)

    http://niekontrolowanee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja średnio lubię muzykę, ale akurat te piosenki, które wybrałaś bardzo mi się podobają i chyba dołączą do mojej playlisty.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    ReplyDelete
  49. Zgadzam się z Twoimi słowami, nie mniej jednak trzeba uważać czego się słucha, bo muzyka ma wielki wpływ na nas. Ja ostatnio na czas Wielkiego Postu zrobiłam sobie detoks w ciszy, a jeśli już wybierałam muzykę klasyczną i spokojną. Zamiast muzyki czytałam książki, rozmawiałam z innymi, pisałam, rysowałam. Fajna sprawa, bardzo polecam taki detoks na przynajmniej tydzień :D
    PS: Sia - Cheap thrills to mój faworyt :D Przesłuchaj wersji z Seanem Paulem!
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Muzyka jest czymś co przypomina nam o pięknych jak i często smutnych chwilach,można się też przy niej świetnie bawić,ludzki wytwór a nie wyrządza krzywdy :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  51. Piękne piosenki *.* Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Nie słyszałam żadnej z tych piosenek dlatego zaraz nadrabiam zaległości ;)
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  53. Co jakiś czas mam tak zwaną ''fazę'' na konkretną piosenkę. Gdy słucham jej po roku, czuję się, jakbym się cofnęła w czasie, wszystko mi się przypomina...
    stellanutellablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Zgadza się chyba każdy z nas ma taką piosenkę, która mu przypomina daną osobę, jakąś, chwilę, przeżycie.. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Dla mnie muzyka to trochę taki rodzaj terapii, naprawdę bardzo mi pomaga :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Swietne piosenki! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  57. Uwielbiam muzykę. Uwielbiam jej słuchać. Kiedy mi się nudzi, kiedy pracuję. Po prostu jest dla mnie czymś naprawdę ważnym :-)
    Mój blog-kliknij

    ReplyDelete
  58. Muzyka ma w sobie faktycznie niesamowitą magię. Nie wyobrażam sobie życia bez tego. Jest nieodłącznym elementem mojego życia. Wiele piosenek wiąże się z cudownymi chwilami w moim życiu, do których zawsze wracam, gdy słucham danej piosenki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  59. Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, szablon i estetyka zdjęć są na wysokim poziomie, czego Ci serdecznie gratuluję. :)

    ReplyDelete
  60. Świetnie napisane. Trafiłaś w sedno. ,,Magią muzyki jest to, że każda piosenka przypomina mi chwilę w życiu.'' piękne zdanie. Podpisuję się pod nim i rękami i nogami! Musze ci powiedzieć ,że szczerze uwielbiam twojego bloga! Jest naprawdę świetny! Obserwuję i pozdrawiam!
    I LOVE LIFE - zapraszam

    ReplyDelete
  61. Ja także, nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki! ☺
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    KLIK

    ReplyDelete
  62. Bez muzyki nie da się żyć;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Kocham słuchać muzyki:)
    immort4lgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Nie mogłabym żyć bez muzyki. :-) Bardzo lubię aplikację Deezer. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete

Like us on Facebook