the perfect gift for Mother's Day: instabook

April 14, 2016

Masz konto na instagramie? Jeżeli chcesz przenieść swoje wspomnienia z instagrama na większy format to masz możliwość przeniesienia ich do albumu - instabook'a.

I n s t a b o o k  t o  T w ó j  i n s t a g r a m  w  k w a d r a c i e . 

Można łatwo go stworzyć na printu.pl. Strona oferuje na prawdę dobre ceny. Z mojego punktu widzenia same wykonanie jest estetyczne, a wiadomo, że wykonanie powinno zgadzać się z ceną, a tak jest z Instabookiem. Do wyboru mamy trzy oprawy: miękka, twarda i album. Do swojego wybrałam oprawę jako album i osobiście polecam wybrać tą opcję. Strony albumu są twarde i sztywne, więc nie ma mowy, żeby pogięła się jakakolwiek kartka. Tekstura kartki jest matowa, a rozmiar to 15x15, co oznacza, że zmieści się wszędzie, nawet na małej półce. Najlepsze w Printu jest to, że tworzymy swój własny Instabook - książkę, która posłuży długo, ale jest też świetnym prezentem na wszelkie okoliczności np. na zbliżający się Dzień Matki. Uwielbiam prezenty w takiej formie. Zawsze mam do nich jakiś sentyment, bo prezent uszczęśliwiający osobę obdarowaną powinien być od serca, a umieszczenie zdjęć w albumie to pamiątka na długie lata.


Instabook jest na prawdę wspaniały, więc Wy - czytelnicy dostajecie kod rabatowy: 
piankaofstyle

To rabat 15% na wszystkie instabooki, wystarczy go wpisać w koszyku!

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Oo naprawde świetny pomysł!
    http://annxdf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajny pomysł, ja ostatnio zrobiłam koleżance na urodziny fotoksiążke z empika, i też wyszła świetnie!!
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysł! Sądzę, ze skorzystam:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  4. Cudownie to wyglada, chyba sobie taki sprawie :)

    ReplyDelete
  5. Ale świetny pomysł, fajny na prezent:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł na prezent!
    Po tak długiej przerwie nareszcie wracam z opublikowanym postem - zapraszam z całego serca!

    odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz, często gęsto za obserwacje również! :)
    http://maja-sum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Genialne są te instabooki :) Świetnie to wygląda!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uważam, że to świetny pomysł na prezent dla kogoś ! Ale też dla siebie, tyle wspomnień w jednym miejscu...
    zapraszam do nas : lisiekwestie.blogspot.com
    dopiero zaczynamy, więc miło nam będzie jak zajrzysz :) pozdrawiamy cieplutko !

    ReplyDelete
  9. świetny pomysł !*.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale ciekawa taka książęczka zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia są dla mnie bardzo ważne i warto je gdzieś zachowywać. Instabook jest świetnym na to sposobem i może kiedyś się na niego skuszę, prezentuje się super i byłby idealnym prezentem na jakąś okazję :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł ♥ miłego dnia!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. My zawsze robimy zdjęcia, a potem je wywołujemy i wkładamy do albumu. Także dla mojej mamy taki prezent to nie bardzo, bo trudno byłoby jakieś fotografie znaleźć. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł na prezent. Po zdjęciach widać, że dobre wykonanie ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  15. Świetnie to wygląda, mój prezent na dzień mamy jest w sumie podobny :)
    foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. fajny pomysl :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny pomysł, naprawdę pięknie to wygląda C:
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ale genialny pomysł <3! Idealny na prezent ;)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  19. ta albumo-książka robi się coraz popularniejsza. Świetny pomysł!:)

    ReplyDelete
  20. Wow ślicznie to wygląda
    Buziaki :*
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ciekawy pomysł na prezent. Ale myślę, że własnoręcznie zrobiony album również sprawiłby wiele radości matce. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    ReplyDelete
  22. Świetna myśl, na pewno niewiele osób wpadnie na pomysł zrobienia takiego prezentu ^^ Ja niestety raczej nie skorzystam, gdyż instagrama nie mam, ale w sumie można zrobić tez taki ze zwykłych zdjęć <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  23. Już dzisiaj chyba na 3 blogach widzę o tym post. Instabook to bardzo fajna pamiątka, ale i również prezent dla kogoś. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  24. już dawno chciałam sobie zamówić ! :)
    do kiedy jest ten rabat ?:>
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. świetny pomysł, niedawno szukałam jakiejś fajne stronki żeby zamówić sobie właśnie zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  26. Już od dawna myślałam o Instabook'u i chyba się teraz skusze :)

    http://daria-gmyrek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Od dawna podobają mi się takie albumy, szczególnie dlatego, że uwielbiam zdjęcia na papierze. Muszę się koniecznie w taki zaopatrzyć!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  28. Mega pomysł! :)
    Zdjęcia na papierze są o wiele lepszą pamiątką niż te w komputerze.
    Chyba muszę pomyśleć o zakupie takiego Instabooka.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook