TOO MUCH // BEIGE FRINGE

April 21, 2016


Ogromny natłok obowiązków. Zbyt dużo. Brak weny? Nie jestem do końca pewna. Mam nadzieję, że szybko to przeminie. Mało tekstu w ostatnich wpisach objawiło się właśnie takimi czynnikami. Wreszcie jednak mogę odpocząć po egzaminach gimnazjalnych. Ale chwila... Czeka mnie nowy etap. Liceum. Czy podołam? Czy moje marzenia i plany się spełnią? Tutaj też nie mam pewności. Wiem tylko, że będzie mnie tu mniej. W jakim sensie? Chcę wszystko sobie poukładać. Być z siebie dumna i docierać stopniowo do wymierzonych celów. Stawiam sobie poprzeczkę niekiedy bardzo wysoko, ale motywuje to mnie, aby spełniać się w tym, co lubię robić: blogowaniu, nagrywaniu. Jedne pasje zostają na całe życie, inne zostaną odłożone na boczny tor. 
Kiedyś rysowałam, malowałam. Sprawiało mi to radość. Teraz ta pasja ucichła, a wszystko zmienia swój kierunek. Chciałabym kiedyś powrócić do tego. Ale czy to się stanie? Czas pokaże. Tyle pytań, ale jak na razie żadnej odpowiedzi. 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Oby wszystko poszło po twojej myśli ;) Pięknie wyglądasz!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  2. Ja właśnie byłam dzisiaj na Dniach Otwartych w jednym z liceów gdzie składam podania. Niby małe, ale pięter dużo, schodów dużo i uczniów dużo. Na jaki profil idziesz?
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na profil humanistyczny / dziennikarski. :)

      Delete
    2. Ooo, Pianka, to tak jak ja. :) Mam nadzieję, że obie podołamy w liceum i nam się uda. :)

      _________
      my-life-my-troubles.blogspot.com

      Delete
  3. Na pewno podołasz! Zmiana szkoły nie zawsze jest taka straszna. Idziesz ze znajomymi, czy sama wybierasz inną szkołę? Przyjaciele zawsze wspierają w tych momentach. Jednak, gdy się rozchodzicie jest troszkę gorzej. Ale jednak zakładam, że będzie na prawdę fajnie! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam (:

    Nowy post!

    ReplyDelete
  4. Śliczna bluzka! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia ♡

    Merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia ♡

    Merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wierzę że dasz radę :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Na pewno podołasz w liceum. Ja jestem tegoroczną absolwentką i powiem Ci, że to jeden z łatwiejszych etapów nauki! :) a profil humanistyczny jest baaaardzo prosty. Praktycznie zero myślenia, tylko same wyklepane wiadomości. :)Życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieje, że podołasz w liceum! ♥ Powodzenia!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Liceum to nic strasznego więc na pewno dasz radę. ;) Fajna bluzka!

    ReplyDelete
  11. Dasz radę w liceum! sama nie mogę się doczekać, a mi został jeszcze rok ;)
    http://wiktoriaszymanska.blogspot.com/2016/04/in-middle-of-night-ive-been-thinking.html

    ReplyDelete
  12. Ja tez mam teraz przed sobą liceum i też obawiam się czy dam radę ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  13. Ja też ostatnio czuję ogromny natłok. Za dużo wszystkiego. Chciałabym odpocząć ale wiem że jeszcze długa droga edukacji przede mną.

    http://dninoce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja równiez przez natłok tego wszystkiego , nie mam czasu na obowiązki :/ A jeśli juz jest chwilka, to ja nie mam siły:/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Rozumiem Cię doskonale, ja przez studia i pracę też czasami nie mam czasu, co odbija się na blogu niestety. A co do liceum to nawet nie masz się co martwić, to jeden z najlepszych czasów w życiu człowieka, przynajmniej tak było w moim wypadku. Nie warto też skupiać takiej samej uwagi na wszystkie przedmioty. Okay, nie lecieć też na dwójach, ale mocniej przykładać się do tych, na których nam zależy, by pisać je na maturze, które nas interesują i w których czujemy się dobrze.
    Masz prześliczny kapelusz!

    ReplyDelete
  16. Mimo tego wszystkiego, wierzę ze Ci się uda to wszystko pogodzić.
    Prześliczne zdjęcia, nie mogę sie na nie napatrzeć! ❤️
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Na pewno dasz radę ! I podołasz temu wszystkiemu ! Tylko musisz tego chcieć !
    Ja w Ciebie wierzę ! :)
    +piękne zdjęcia ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Będę trzymać kciuki, żebyś była z siebie w 100% zadowolona! Trzymaj się i dąż do postawionych sobie celów. Bardzo dobrze, że mierzysz wysoko, bo tylko dzięki takiemu myśleniu człowiek może wznieść się na wyżyny. <3

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    ReplyDelete
  19. Dążysz do swoich celów - to najważniejsze!:)
    Liceum to już nie gimnazjum, uwierz. Ale skoro ja leń wszystkich leni potrafiłam się spiąć, to taka ambitna osoba jak Ty poradzi sobie bez dwóch zdań:) Powodzenia!

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  20. ja czasem tak mam, ze nie wiem czy wszystko co robie ma jakikolwiek sens. No ale, warto zawsze za czyms podazac :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja na szczęście dopiero za rok pisze egzaminy, jednak teraz wszyscy po prostu wariują, rozmyślają jaką szkołe powinni wybrać potem i co robić dalej.. Przytłacza mnie to że muszę decydować o moim życiu w tak młodym wieku..
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  22. Ja także kiedyś dużo rysowałam i uwielbiałam to, a teraz nie mam na to czasu. Zamieniłam to na bloga i wiem, że teraz ledwo się wyrabiam, więc z rysowaniem nauka lub blog mógłby ucierpieć :/

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  23. Nie możesz się poddawać, uwierz siebie, uda ci się. Ja w to wierzę. Może nie prosto ale do celu hah. Super zdjęcia.;)
    Twirling Pages, Ola x

    ReplyDelete
  24. świetna stylizacja i szczególnie ten kapelusz :)

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale fajna bluzka! :)
    Ja też ostatnio zadaję sobie sporo pytań i staram się poukładać pewne rzeczy w moim życiu. Ale to jest potrzebne - żeby zrozumieć kim się jest ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Osobiście nie wiem, czy to co robię jest właściwe, czy naprawdę chcę dalej pójść w tym kierunku. Często się nad tym zastanawiam. Czas pokaże... :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia, powodzenia w liceum
    Buziaki ;*
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że twoja wena powróci. Powodzenia w liceum, myślę, że nie musisz się niczego bać. Na pewno podołasz :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Powodzenia w układaniu wszystkiego! Świetna bluzka:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  30. Mnie egzaminy gimnazjalne też strasznie wykończyły!
    [mój blog]

    ReplyDelete
  31. Na pewno sobie poradzisz w liceum! Na pewno wszystko się uda, jesteś zdolną dziewczyną. :) Cudne zdjęcia!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    ReplyDelete
  32. Nie warto się denerwować liceum. Ja poszłam do LO bez znajomych, nikt, zupełnie nikt z mojej dawnej klasy nie poszedł do tej szkoły, i co? I wszyscy w klasie mnie lubili. Byłam nawet łącznikiem między klasowymi podgrupkami. A teraz kończę 3. rok studiów, gdzie również nikogo nie znałam. Dałam radę. Każdy daje. Ty też dasz!
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  33. Nie martw się, wszystko pójdzie dobrze :) Cudowne zdjęcia.
    The Bonnie

    ReplyDelete
  34. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    ReplyDelete
  35. Pamiętam, że sama kiedyś znajdowałam się na tym samym etapie, co Ty. Teraz, kiedy sięgam pamięcią wstecz, czasy te wydają się być bardzo odległe. Musiałam zwolnić, ochłonąć, nabrać powietrza, energii i stawić czoła szkole średniej, w której faktycznie nie ma miejsca na próżnowanie.
    Jeśli zaś chodzi o pasję, jeśli jest ona prawdziwa, wrócisz do niej prędzej czy później. Bo jakby nie patrzeć, każdy artysta, bloger, pływak etc. w pewnym momencie potrzebują wytchnienia i odpoczynku. A później i tak wracają do tego, co kochają robić najbardziej, bo człowiek bez pasji po prostu nie istnieje. I jeśli malowanie to faktycznie Twoja pasja - życzę Ci, żebyś do niej wróciła jak najszybciej.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczna bluzeczkę <3
    A co do twoich zmartwień, miałam podobnie. Tyle, że ja mam taki problem, że jestem cholernie niezorganizowaną osobą, stawiam sobie cele, chyba jak każdy, ale zazwyczaj zanim je zrealizuje zdążę je tysiąc razy zmienić, czasami udaje mi się je osiągnąć z przypadku, a czasami zostaję zmuszona je porzucić.
    Widzę, że ty jesteś całkiem odmienną osobowością, i dobrze. Nikomu nie życzyłabym bycia sobą :P
    Myślę, że uda ci się zrealizować plany i marzenia. Wierzę, że każdemu się to w końcu uda. Może wrócisz do dawnych pasji, może nie. Może twoje dzisiejsze plany przeewoluują jeszcze 50 razy zanim naprawdę staniesz w progach liceum, ale na pewno dotrzesz do celu! Życzę tego z całego serca! :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia! :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje pomysły wrócą! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook