a letter to a younger version of me

May 21, 2016

Droga Patrycjo!
Na początku możesz być nieco zdziwiona, ale spokojnie. To minie niezauważalnie szybko. W tej chwili zaczynasz swoją naukę poważniej. Masz już 8 lat. Mogłoby się wydawać, że to mało, ale pamiętaj, że zawsze wszystko może się zmienić. Poznasz nowe osoby. Zawrzesz nowe przyjaźnie, choć tylko jedna przetrwa do dziś. Pamiętaj, żeby nie przejmować się wszystkim. To Ty wybierasz jaką drogą chcesz iść i wierzę, że wybierzesz najodpowiedniejszą dla siebie. Nie odkładaj wszystkiego na potem i bądź systematyczna, a dzień będzie produktywny. Znajdź osoby, którym możesz zaufać. Nie daj się być marionetką dla czyjejś zabawy. Bądź silna. Spotkają cię i te dobre, i złe rzeczy, ale uśmiechaj się zawsze. W przyszłości zdobędziesz nowe doświadczenia. Poznasz świat inaczej. Dostrzeżesz w nim to, czego nie widziałaś wcześniej. Oczywiście znajdziesz pewną pasję, którą będziesz dzielić się z innymi. Pasja ta da Ci niesamowitą satysfakcję.

Po prostu - BĄDŹ SZCZĘŚLIWA.

Nie zważaj na opinie innych ludzi. Rozwijaj swoje pasje i nigdy z nich nie rezygnuj. Odnajdziesz również inne zainteresowania tj. fotografia. Teraz pewnie pomyślisz, że to niemożliwe, aby w Twoich rękach znalazł się aparat, ale z czasem zatrzymywanie chwil na zdjęciu będzie Twoim priorytetem. Miej dystans do siebie. Tak, to jest ważne. Bez tego uśmiech nie będzie ci schodził z twarzy. Mam nadzieję, że zastosujesz się do moich rad, są jak najbardziej sprawdzone, więc nie masz się czego obawiać. Teraz, Ty w wieku zaledwie 8 lat i ja w wieku już 15, to dwie inne osoby. Mogłoby się wydawać, że jesteśmy sobie zupełne obce, ale cząstka 8 - letniej mnie zostaje nadal w nastoletniej wersji.

You Might Also Like

36 komentarze

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, a sukienka od początku mnie urzekła <3

    <a href="http://sunshine-wika.blogspot.com">sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]</a>

    ReplyDelete
  3. Świetny post, też swojej młodszej mnie dałabym rade, aby nie przejmowała się opiniami innych :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny post! Ja robiłam podobny, ale to był list dorosłej mnie do obecnej mnie :)
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage


    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł na post takie rady dla siebie z przeszłości, warto za kilka lat przeczytać ten post i zobaczyć co się zmieniło, cudne zdjęcia :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  6. Super pomysł na post! Pięknie wyglądasz!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post! To bardzo fajny pomysł napisanie czegoś takiego, bo za kilka lat, możemy do tego wrócić lub napisać kolejny. Świetne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  8. Cudowny post! <3
    Jejku czytałam go ze wstrzymanym oddechem!
    Niesamowity pomysł :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super pomysł! czasem mam wrażenie że 8-letnia ja to nie ja tylko w ogóle ktoś inny haha
    śliczna sukienka :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też czasami mi się wydaje, że jestem zupełnie kimś innym niż te 7 lat temu. Tylko nie wiem czy to dobrze czy źle? Super zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Fajnie napisany wpis w formie "listu" do młodszej siebie ;)
    Super zdjęcia <3
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  12. Szkoda tylko, że nie możemy takiego "listu" wysłać tej małej, ośmioletniej dziewczynce.

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny pomysł na post! Uwielbiam takie czytać!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  14. Ja dla młodszej siebie miałabym wielką garść rad. Szkoda, że nie mogłabym listu od siebie teraz rzeczywiście dostać w wieku 8 lat, być może wszystko lepiej by się poukładało. No cóż...

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. pierwszy raz czytam takiego bloga ;) super

    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Przecudowne zdjęcie, świetnie napisałaś :)
    ZAPRASZAM >>>
    nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam ten post, napisane niesamowicie. Podoba mi się też nowy design, piękny.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  18. Ciekawy pomysł na posta. Bardzo podoba mi się jego wykonanie i sposób w jaki piszesz. Szkoda tylko, że nie możemy takich listów wysłać do "dawnych siebie".

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo pomysłowy post, a w tej sukience cudnie wyglądasz.
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. oj, chciałabym napisać taki list dla młodszej siebie:)

    ReplyDelete
  21. Ciekawy pomysł na post. Niby list do przeszłej wersji siebie, a jednak takie dotychczasowe podsumowanie życia i zauważenie, co można było zrobić inaczej. Widać też w tym trochę pokrzepieni, pocieszenia, próby ocieplenia przeszłości i dodania wiary samej sobie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. Bardzo pomysłowy post. Ja też uważam, że zmieniłam się całkowicie. Nie zauważam w sobie żadnej cząstki siebie sprzed 9-10 lat. Może oprócz tego, że nadal jestem trochę dziecinna.. :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  23. Kiedyś również napisałam list do młodszej siebie :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mysle ze kazdy ma w sobie odrobine dziecka :) sliczne zdjecia <3
    Mój blog *klik*

    ReplyDelete
  25. sliczny taki liscik:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Masz świetne pióro, cudowny jest ten list!

    Julia's Secret KLIK!

    ReplyDelete
  29. Ładna kreacja ;)
    P.S. Mianowałam cię do TAGu na moim blogu - http://my-wooonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ŚLICZNA SUKIENKA :* PIĘKNIE WYGLĄDASZ :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. swietna sukienka <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook