INSTAMIX: PHOTOS FROM INSTAGRAM

May 28, 2016

Ci, którzy śledzą mnie na portalach społecznościowych z pewnością wiedzą, że to na instagramie jestem najbardziej aktywna. Nie mam pojęcia skąd wzięła się moja nagła chęć do tej strony. Chyba obudziła się we mnie artystyczna dusza. Niemniej jednak staram się, aby układ zdjęć był dopasowany. Nie zabraknie tam też wspomnień. Użytkownicy dzielą się tam na tych, którzy wolą mieć ładny i ułożony feed oraz na tych, którzy wolą zamieszczać tam swoje wspomnienia w formie zdjęć, co też jest według mnie świetne, ponieważ dziś albumy zastępują aplikacje, takie jak właśnie Instagram. Myślę, że ja jestem na pograniczu. Lubię mieć wszystko ułożone, ale dzielę się też chwilami ze swojego życia z innymi.

 Z uśmiechem przez świat! // Uwielbiam takie minimalistyczne kanały na YouTubie // Typowa dziewczyna robiąca selfie w lustrze // Kolory nude na tak!

Znajdź piękno w każdym dniu // Mój ulubiony efekt ze Snapchata // Spodobało mi się to drewno... // Jeżeli ktoś mnie się zapyta jaka jest moja ulubiona firma z kosmetyków, odpowiedziałabym z pewnością - Golden Rose.

Każda wizyta w przymierzalni tak się kończy // Intrygujące i inspirujące światełka // Książka RLM, czyli idealny prezent na Dzień Matki // Najlepsza galeria w Białymstoku? Galeria Alfa!

Air Maxy - jedyne buty, które wyglądają po roku jak nowe // Granat, brąz - kolory królujące na moim instagramie // Wszędzie jakieś inspiracje // Niby zwykłe zdjęcie, a ma w sobie to coś, co nie mogę określić...



You Might Also Like

52 komentarze

  1. ja swojego instagrama nie umiem ladnie prowadzic, niestety, nie potrafie dopasowywac zdjec, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia! :)
    Ja Twojego instagrama obserwuję od dawna.
    Podoba mi się to, że zamieszczasz tam swoje wspomnienia w formie zdjęć! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Masz świetnego Instagrama :) Ja na swoim nie umiem tak ładnie dopasowywać zdjęć.

    ReplyDelete
  4. ja na insta dodaję po prostu zdjęcia, które mi się podobają i jakoś się nie łączą ;p

    ReplyDelete
  5. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy ludzi. Nie zaprzątam sobie głowy dopasowywaniem kolorów itp. Jakby się głębiej nad tym zastanowić to nie zamieszczam tam zdjęć dla innych ludzi, tylko dla siebie. Uwielbiam przeglądać swojego instagrama, ponieważ z każdym zdjęciem mam jakieś wspomnienie, coś się z nim wiąże. Chyba to jest najważniejsze, prawda? Wspomnienia.

    blog-klik

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia! Muszę wpaść na insta ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  7. Ja też lubię mieć poukładanego instagrama ;) Najważniejsze są dla mnie jednak kwadratowe wymiary.

    Nowy post!

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia na instagramie! :)

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fakt Alfa jest najlepsza :D! Za innymi nie przepadam :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zdecydowanie należę do drugiego typu ludzi- nie zwracam zbytniej uwagi, czy zdjęcia do siebie pasują. ;) Mimo wszystko, tradycyjne albumy są najlepsze. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. A ja nie przepadam za instagramem i rzadko kiedy korzystam z tej aplikacji. ;)
    Podoba mi się ten mix, nie są to takie typowo stylizowane, wymuszone zdjęcia, tylko bardziej na luzie. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawy Instagram!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja staram się aby mój instagram był bardzo na luzie. Ważne jest dla mnie aby zdjęcia były ładne i przede wszystkim dobre jakościowo, ale nie zważam na to czy coś do siebie pasuje. Nie ustawiam tego. Wychodzi spontanicznie, ale i tak bardzo go lubię, bo każde zdjęcie to jakieś wspomnienie, a właśnie o to chyba chodzi w tej aplikacji. By się inspirować i kolekcjonować swoje wspomnienia :)

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Obserwuję Cię na ig, jest świetny! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. U mnie dopasowanie kolorystyczne jest z góry skazane na porażkę :) U mnie buty po roku zazwyczaj już nie nadają się do użytku :D
    W sumie twój ig jest bardzo ładny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. Masz pięknego instagrama <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    ReplyDelete
  17. Masz bardzo ładny Instagram i świetne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  18. masz świetnego instagrama, idealne zdjęcia

    http://kariaxv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ja tam nigdy nie patrzę na ten cały porządek, to co lubię to wrzucam i takie instagramy najbardziej lubię :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  20. też uwielbiam kosmetyki z Golden Rose!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja staram się prowadzić ładnie instagrama,ale mi nie wychodzi haha. Twój za to jest piękny!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  22. Ja swojego instagrama próbuje ładnie prowadzić, ale mi chyba nie wychodzi :D Świetny mix :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam oglądać takie idealne profile i na swoim również pracuję :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Super wpis, robisz naprawdę fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. uwielbiam instagrama :d

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Pianka dzięki tobie odkryłam super kanał na yt i trzy świetne instagramy. Ty to masz jednak gust ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  27. Też bardzo lubię dodawać zdjęcia na instagrama, ale nigdy nie zwracam uwagi na kolorystyczne dopasowywanie zdjęć do siebie :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Super zdjęcia, uwielbiam takie mixy ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  30. Ja zazwyczaj nie umiem ładnie dopasować zdjęć i mam mały misz masz, haha :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  31. Moje zdjęcia na instagramie nie łączą się ;)
    Zapraszam na konkurs fotograficzny. :)
    pbdamian.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja również uwielbiam Instagram, bo to kopalnia inspiracji. :)
    Pozdrawiam
    zone-of smile.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  33. Lubię instagrama i chciałabym go ładnie prowadzić, ale jakoś nie umiem się za to zabrać, chociaż czas najwyższy :)

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. A ja nie mam instagrama :D ładnie tu u Ciebie na pewno jeszcze zajrzę :)

    ReplyDelete
  35. Mam podobnie z instagramem - umieszczam na nim swoje wspomnienia, ale lubię kiedy zdjęcia do siebie pasują :) Ty dodajesz bardzo fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. Instagram to świetna aplikacja! masz bardzo ładny układ bloga:)
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ślicznie prowadzisz swojego ig, ja niestety nie mogę sobie z tym poradzić

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  38. Czekaj, więc jesteś z Białego? Szok i niedowierzanie :D
    Masz wspaniałego instagrama, podziwiam osoby, które prowadzą go w tak uporządkowany sposób..
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee, jestem z innego miasta, ale położonego blisko Białego. :D

      Delete
  39. Twój instagram naprawdę jest świetny. Ja, niestety, nie mogę sobie poradzić z dopasowaniem zdjęć. Z racji tego jednego dnia mam jeden wielki misz-masz, a drugiego 3/4 zdjęć zostaje usunięta. Mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się "wypośrodkować" i będę łączyła wspomnienia z dobrym wyglądem. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Obserwuję Cię od dawna! Świetne zdjecia dajesz :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Drugie zdjecie w drugim rzedzie mistrzowskie!

    ReplyDelete

Like us on Facebook