a new stage in life

June 13, 2016

Kiedyś musiał być ten pierwszy raz...

Zrobiłam przerwę. I to niemałą. Dwa tygodnie i nic. Żadnego posta. I ta ciągła rutyna... Powód? Musiałam zrobić przerwę. Wszystko zaczynało mnie przytłaczać, ale ostatkami sił próbowałam dać z siebie wszystko. Powiem, że bieg do nauczycieli o jak najlepsze oceny był niesamowicie trudny. Jestem jedynie niezadowolona z siebie, że po raz kolejny zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę. Mówiłam sobie, że tym razem będę wkładała więcej energii w to, co robię. Teraz już jestem. Czekają mnie nowe rzeczy. Jakie? Tego dowiecie się już niedługo, bo sama nie mogę się ich doczekać. Poza tym potrzebowałam odpoczynku od pisania. Brak weny towarzyszy mi często, dlatego takie przerwy są potrzebne i nie ma co przepraszać, bo te małe miejsce w sieci trzeba raz na jakiś czas zostawić, aby potem wrócić z naładowanym akumulatorem pomysłów.

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Też tak mam, jednak na koniec trzeciej gimnazjum mam za mało czasu i skupiłam się tylko na angielskim, który jest brany pod uwagę.
    Mój blog
    FanPage

    ReplyDelete
  2. Chyba każdy zawsze zostawia wszystko na ostatnią chwilę.
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Chyba każdy zawsze zostawia wszystko na ostatnią chwilę.
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też miałam teraz ciężki czas, poprawianie ocen itp.
    Starałam się, żeby były jak najlepsze, bo od września zaczynam naukę w liceum!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  5. U nas nie można poprawiać ocen ani sprawdzianów takie prawa w Niemieckiej szkole. Przed mną jeszcze 8 tygodni szkoły potem tylko miesiąc i 2 klasa szkoły średniej (odpowiednik dla PL). Ale dobrze sobie robić przerwę od bloga potem powraca się z podwójną siłą. :D
    Pozdrawiam Kochana, Weronika
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S/ Bym zapomniała świetne zdjęcia jak zawszę <3

      Delete
  6. Ja miałam taką przerwe podczas egzaminów gimnazjalnych :).
    Cudne zdjęcia!

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna, prosta stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. Oj ja też zawsze tak robię, ale tym razem się udało nie zostawić na ostatnią chwilę.
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  9. Chyba każdy co roku stwierdza, że mógł się bardziej postarać.. Taka ludzka natura, więc nie masz się co przejmować! Twoje oceny na pewno są dobre :)

    ReplyDelete
  10. Każdy czasami zasługuje na przerwę. Piękni <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. "...bo te małe miejsce w sieci trzeba raz na jakiś czas zostawić, aby potem wrócić z naładowanym akumulatorem pomysłów." zgadzam się z tym w stu procentach! Cudowne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  12. jestem tego samego zdania.. przerwy sa jak najbardziej wskazane ;) Piękna stylizacja ! ostatnio zakochałam sie w takich czapeczkach !

    ReplyDelete
  13. Uczucie braku weny jest mi chyba aż za bardzo znane więc zupełnie rozumiem taką przerwę. Cudne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Brak weny się zdarza, sama teraz mam jeszcze małą blokadę. Przerwa to naprawdę najlepsze rozwiązanie :/

    http://papergirlx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. To się zdarza, jesteśmy tylko ludźmi i tak jak mówisz, nie ma za co przepraszać. Świetne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  16. Myślę, że koniec roku szkolnego wygląda podobnie u wszystkich :) Powodzenia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  17. Ja też mam ostatnio gorszy okres jeśli chodzi o blogowanie, ale mam nadzieję, że wkrótce wszystko się unormuje, tym bardziej jak wraz z końcówką roku szkolnego zyskam więcej czasu. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pięknie wyglądasz! ♥ pozdrawiam

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczna stylizacja :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Czasem tak sie dzieje, ale to nie jest jakies zle :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przerwa każdemu dobrze służy :) Sama mam doświadczenie z zostawianiem wszystkiego na ostatnią chwilę i choć wiem, że powinnam to w sobie zmienić nie jest to coś co tak bardzo przeszkadza w życiu. Przynajmniej nie mogę narzekać na rutynę ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  22. Rozumiem Cię. Sama dopiero wracam z długiej, pół rocznej przerwy od bloga ale czasami jest to po prostu bardzo potrzebne :) Teraz mam masę pomysłów i cieszę się, że Ty również :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Pięknie wyglądasz :)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczna jest ta czapka!
    http://style4you-mt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia ;) Mam nadzieję, że już nie będzie żadnych dłuższych przerw i nie mogę się doczekać następnego wpisu! ;)

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cieszę się, że tu wróciłaś :) Mam nadzieję, że takie przerwy nie będą zbyt często ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  27. Czekam na te nowości na Twoim blogu! :) Każdemu przydaje się przerwa, aby później wrócić z jeszcze większym zapałem do działania!
    Śliczne zdjęcia *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetnie, że wróciłaś! To normalne, że człowieka czasami opuszcza wena do pisania. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty i trzymam kciuki, żebyś znowu nie musiała gonić chęci do pisania :p

    https://hauntedunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jasne, każdy czasem potrzebuje przerwy :) Piękne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Chyba każdy blogger miał w swojej karierze taki kryzys, nie przejmuj się - minie! Fajnie, że wróciłaś!
    Zdjęcia są przepiękne, outfit również <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Widzę, że nie tylko ja zawsze w ostatnim tygodniu naciągam oceny ;) Świetne zdjęcia a nowy wygląd bloga - cudo! *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  32. Warto naładować swoje "akumulatory". :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Czasem taka krótka przerwa jest bardzo potrzebna, żeby potem móc robić coś jeszcze lepiej niż wcześniej, naładować 'akumulatory'.
    Bardzo ładne zdjęcia, super spódniczka!
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia. Nie warto zmuszać się do pisania, myślę, że inni potrafiliby ten przymus odczuć. Takie przerwy są przydatne x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Dokładnie. Ja ostatnio dosyć często mam takie przerwy, niestety z lenistwa. :(
    Bardzo ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

Like us on Facebook