MAKE-UP SECRETS BY RLM

June 20, 2016

Red Lipstick Monster (Ewa Grzelakowska - Kostoglu) w 2015 roku wydała swój pierwszy poradnik, ale to nie byle jaki, bo makijażowy. Kim jest autorka tej książki? Ewa to najpopularniejsza youtuberka makijażowa w Polsce, która uczy perfekcyjnego make-upu. Głównym social media, na którym się udziela to oczywiście YouTube, gdzie przedstawia jak np. malować brwi, w tym też jakich produktów użyć i które dają dobry efekt. Przyznam szczerze, że to od jej filmiku sprzed trzech lat, nauczyłam się robić kreski, i ku mojemu zdziwieniu, już za pierwszym razem kreska zwykłym eyelinerem w pisaku wyszła mi świetnie!

O samej autorce dowiedzieliście się co nieco, a co sądzę teraz o poradniku RLM?
Pierwsze, co się rzuca w oczy to okładka: przejrzysta i z pomysłem. Zrozumiale prezentuje co pojawi się po otwarciu książki. Przejdźmy dalej. Przerzucam kartki i co widzę? Idealnie zachowany minimalizm, czyli to co uwielbiam najbardziej. Uczta dla moich oczu, gdy widzę treść i zdjęcia poukładane w łączącą się całość. Skoro mówię o całości to przydałoby się przedstawić Wam dokładniej jakie tajne zasady udziela pani Grzelakowska - Kostoglu, a są to:
1) Twoje makijażowe cele i problemy (tutaj można wypisać, co sprawia nam najbardziej trudność i stopniowo sprawiać, że będą łatwiejsze)
2) Pędzel - twój najlepszy przyjaciel (o wyborze najlepszych pędzli do danego kosmetyku)
3) Problem z trwałością makijażu twarzy i oczu (zasady dbania o cerę)
4) Dobór podkładu... czyli najczęstsza przyczyna bólu głowy (o wyborze odpowiedniego podkładu)
5) Nieprzyjaciele pięknej skóry (korektor a podkład)
6) Konturowanie twarzy (o co chodzi, co i jak oraz konkrety)
7) Kolor oczu a kolor cienia do powiek
8) Kreski na powiekach 
9) Makijażowe triki dla okularnic (czyli coś dla mnie!!)
10) Brwi - nie taki diabeł straszny!
11) Korekta kształtu ust oraz dobór koloru pomadki

O G Ó L N A   O C E N A : 1 0 / 1 0 !



You Might Also Like

33 komentarze

  1. Bardzo ciekawa ta książka! <3
    Nigdy o niej nie słyszałam, a poszczególne triki w makijażu przydałyby mi się.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Właśnie jeszcze dzisiaj zastanawiałam się nad kupnem tej książki, jednak nadal się waham. Może dowiedziałabym się z niej czegoś przydatnego, ale nie jestem całkiem tego pewna. Czy ta książka naprawdę się czymś różni od tego co jest pokazywane w filmikach na yt?

    http://papergirlx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Książka wydaje się być fajna, ale myślę, że yt w zupełności mi wystarczy.
    Zapraszam na swojego bloga i snapchat.
    http://adellaidee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Książka wydaje się być fajna, ale myślę, że yt w zupełności mi wystarczy.
    Zapraszam na swojego bloga i snapchat.
    http://adellaidee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie przedstawiłaś tą książkę :)
    Pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. Szczerze, nigdy nie obejrzałam żadnego jej filmiku ale chyba muszę to naprawić :D Książka wydaje się być świetna!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam ją, bardzo pozytywna osoba! A książki niestety nie mam :(
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Słyszałam o tej książce! :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Musiałabym kupić sobie tę książkę :)

    ReplyDelete
  10. Zawsze taki poradnik jest przydatny, a te triki dla okularnic zaciekawiły mnie, gdyż sama noszę okulary. Na pewno zakupię :)

    ReplyDelete
  11. Ale fajnie wyszła Ci ta recenzja! Śliczne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi się podoba ta książka, ciekawe tylko czy uda mi się ją zakupić! Mam okazję teraz, bo na zakończenie dostałam bon i może akurat na tę książkę wydam pieniążki :)
    http://iamwiki-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. cały czas zbieram się, żeby ją kupić :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Ewę i oglądam jej kanał już od bardzo dawna. Książki nie kupiłam, jednak stale planuję to zrobić. Może wreszcie przy kolejnej wizycie w księgarni się na nią skuszę :) Jak zwykle zrobiłaś piękne zdjęcia, aż miło się je przegląda!

    ReplyDelete
  15. Przeglądałam tę książkę w księgarni, spodobała mi się. Jednak ja praktycznie w ogóle się nie maluję, także to nie dla mnie. Ale nie wątpię, że jest świetna. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. sama mam tą książkę i jest świetna :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Słyszałam o tej książce wiele dobrego!
    Uwielbiam Ewę i to Ona wprowadziła mnie do świata make-up :)

    Pozdrawiam :)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie mam tej książki, ale strasznie mnie kusi jej zakup :D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. słyszałam wiele razy o tej książce i możliwe że kiedyś ją kupię, bo uwielbiam Ewę! dużo się od niej uczę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ja jej nie mam, ale raczej warto ja kupic :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja się makijażem za bardzo nie interesuję, ale uwielbiam Ewę i jej filmiki, więc książka też musi być mega ciekawa! :)
    Pozdrawiam! ♥ klik

    ReplyDelete
  22. Sama się sobie dziwię ,że jeszcze jej nie mam:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam RML. Można się od niej sporo nauczyć. Co do książki, jest świetna i czekam na drugą! :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam RLM:) Muszę wreszcie kupić jej książkę;)
    Karolina

    ReplyDelete
  25. Ewa jest super! Zastanawiałam się nad tą książką i chyba wreszcie się skuszę, może nauczę się czegoś haha:D

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  26. Bardzo lubię to książkę, sama posiadam i wszystkim serdecznie polecam. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i nauczyć czegoś nowego. Książka jest tak napisana, że trafia zarówno dla młodych dziewczyn jak i dojrzałych kobiet. Jest jedną z moich ulubionych książek! :)
    Pozdrwiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    >>>MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM<<<

    ReplyDelete
  27. Nigdy się aż tak makijażem nie interesowałam, by kupować książki, poradniki... Jednak myślę, że na tą książkę się skuszę. Kilka wątków od razu mnie zainteresowało. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Książka Ewy również bardzo mi się spodobała, tekst jest świetny, ale oczywiście na pierwszy rzut oka idą przepiękne zdjęcia.
    Byłam na podpisywaniu książki w Warszawie :)

    ReplyDelete
  29. Ta ksiązką jest cudowna! Wszystko w niej jest dopracowane do perfekcji, świetny poradnik dla każdej dziewczyny :*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  30. Zastanawiałam się kiedyś nad jej kupnem, ale zrezygnowałam z planów. Może jednak po nią sięgnę... Wydaje się być przydatna. ;)

    ReplyDelete
  31. Planuję ją kupić
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook