PROM 2016

June 25, 2016

Nie mogę w to uwierzyć. To tak szybko zleciało. Przez te trzy lata w gimnazjum zaszły zmiany. Poznałam wiele wspaniałych osób, zdobyłam nowe doświadczenia, ale najbardziej nauczyłam się samodzielności, o której nauczyciele mówili przygotowując nas do nowego etapu: liceum / technikum. Czuję się już troszkę staro, to muszę przyznać. Wszystko idzie do przodu i mam nadzieję, że w odpowiednim kierunku. 22 czerwca miałam bal gimnazjalny. Bal był pożegnaniem swojej klasy przed zakończeniem roku szkolnego, ale dopiero później zdałam sobie sprawę, że wszyscy dorośliśmy. Nie jesteśmy już dziećmi. Musimy mieć tą świadomość, że sami decydujemy o sobie.
Dziękuję wszystkim za te 3 wspaniałe lata spędzone w murach gimnazjum. Będę tęsknić! 


You Might Also Like

60 komentarze

  1. miałaś śliczną sukienkę *.*

    ReplyDelete
  2. Przepiękna sukienka! Taka niby prosta, a jednak ma w sobie to coś!

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna sukienka!
    Niestety czas mija bardzo szybko, a najgorsze jest to, że nie możemy go cofnąć gdy tylko tego chcemy! Mi osobiście 1 klasa gimnazjum zleciała, aż za szybko.. Będę tęsknić przez wakacje za tymi, którzy dali mi największe wsparcie, ale myśl jest zawsze najważniejsza, że znów ich zobaczę, będę pamiętać ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczna sukieneczka! Zdjęcia boskie! Ja skończyłam szkołę podstawową.
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  5. Cudowna sukienka! <3
    Ja w tym roku też miałam bal gimnazjalny, ale 17 czerwca.
    Nie wspominam gimnazjum zbyt dobrze i cieszę się, że nareszcie idę do liceum i zmienię środowisko.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  6. ,, Czas ucieka nieubłaganie '' Ktoś kiedyś powiedział te piękne i prawdziwe słowa.
    Życzę udanych wakacji oraz w wolnej chwili zapraszam do siebie http://bogwilife.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. Ojej, śliczna sukienka na zakończenie roku!

    ReplyDelete
  8. Ładna sukienka!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. To prawda gimnazjum bardzo szybko minęło. Też je w tym roku skończyłam i będę tęsknić za tą szkołą. Ja swój bal gimnazjalny miałam 6 lutego i wspominam go bardzo dobrze :)
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przede mną ostatni rok w gimnazjum, ale już teraz zauważam wielką różnicę.
    Ślicznie wyglądałaś, miałaś cudowną sukienkę! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądałaś :)
    U mnie jakoś te trzy lata strasznie przeleciały :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Ja też miałam 'prom' z środy na czwartek :) Hehe.. Tak się bawiliśmy, że kieliszki leciały ;) Ciekawe ile osób będzie coś pamiętało, bo ja po paru drinkach coś tam pamiętam, a oni spali już na stole, więc.... :)
    Mój blog
    FanPage
    Grupa na FB

    ReplyDelete
  13. Śliczna sukienka :)
    Nowy post, zapraszam http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/06/hity-i-kity-kosmetyczne.html <<<

    ReplyDelete
  14. Też skończyłam 3 klasę! Ślicznie wyglądałaś na komersie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Też kończę teraz gimnazjum.
    Na balu bawiłam się świetnie.
    Pięknie wyglądałaś!
    Dopiero teraz i na ostatniej lekcji zdałam sobie sprawę, że te 3 lata już minęły, nie wrócą i zaczynam coś nowego z nowymi ludźmi.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Kiedy patrzę na wszystkich trzecioklasistów którzy ze łzami w oczach żegnają swoje klasy to naprawdę im zazdroszczę tego, że tak wspaniale musieli spędzić ze sobą trzy lata. Ja za to wiem, że okresu gimnazjum nie będę dobrze wspominać :(

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  17. Też właśnie skończyłam gimnazjum i również mam podobne odczucia
    Przede wszystkim wszyscy dorośli i się bardzo zmienili, ja również
    Mam wrazęnie że jestem kompletnie inną osobą niż np.rok temu :)
    Super wyglądałaś!:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bal gimnazjalny to nie prom. Jego odpowiednikiem jest junior-prom jak juz.

    ReplyDelete
  19. A ja nie miałam balu. Ze swoją klasą jestem 9 lat :/ Tzn byłam :/
    Piękna <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądałaś.*.*
    Masz rację, gimnazjum wiele uczy, na pewno po jego ukończeniu nie jesteśmy małymi dziećmi. :)
    Udanych wakacji i powodzenia w wybieraniu szkoły :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jaka cudowna sukienka!
    Powodzenia w nowej szkole :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. cudownie wyglądałaś <3
    zawsze kiedy coś się kończy, kolejna nowa rzecz się zaczyna :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  23. uroczo wyglądałaś, śliczna sukienka! :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  24. Śliczna sukienka! Widzę, że jesteśmy z tego samego roku, bo sama niedawno byłam na komersie, moja cudowna klasa bawiła się prawie do drugiej w nocy. Ten czas bardzo szybko leci - dopiero co zaczynaliśmy pierwszą klasę, a tu nagle kończymy szkołę i każdy pójdzie w swoją stronę. Smutne, ale takie jest życie.
    Obserwuję Cię od jakiegoś czasu, ale to dopiero mój pierwszy komentarz. Świetnie piszesz i życzę dużo weny do tego, bo masz talent!
    Kim Yuno

    ReplyDelete
  25. sliczna mialas sukienka:) takie rozstania w wielu przypadkach sa okropne

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyglądałaś!

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  27. Pamiętam swoje zakończenie nauki w gimnazjum. Wszyscy płakali, tylko nie ja. :D Szkoła średnia też jest fajna! Szkoda, że trzy lata liceum mi tak szybko minęły i już za chwilę stanę się oficjalnie studentką. :) Miałaś cudną sukienkę! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia, ja rozstaje się z moją klasą dopiero za rok :D Przepiękna sukienka! Moja siostra w tym roku miała bal, ale dużo wcześniej bo chyba 10.06 ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyglądałaś, delikatnie i odpowiednio jak na swój wiek.:)
    Ostatnio byłam na balu gimnazjalnym siostry i byłam w szoku widząc te wszystkie dziewczyny w strojnych sukienkach i makijażach tak mocnych i poważnych, że ja mając 19 lat nigdy takiego nie miałam.

    ReplyDelete
  30. Cudowna sukienka! Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z gimnazjum, a tobie życzę powodzenia w szkole średniej!
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. A jeszcze tak niedawno, to ja żegnałam się z murami gimnazjum.. Teraz zakończyłam już edukację w szkole średniej, ale ten czas leci.. Korzystaj z wakacji póki możesz :)

    ReplyDelete
  32. Ja też skończyłam właśnie gimnazjum, ale niestety takiego ''balu'' nie miałam. ;C


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Trzy lata gimnazjum bardzo szybko lecą! Miałaś prześliczną sukienkę. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  34. Śledzę Cię od myślę (pół roku?). Pamiętam Twoje pierwsze filmiki i naprawdę przeżyłaś ogromną metamorfozę. Nie wiem czy mi się tylko wydaje, ale stałaś się bardziej pewna siebie, co dodało Ci niesamowitego uroku (prawdą jest to, że pewność siebie jest najlepszym makijażem).
    Uwielbiam tutaj wpadać, jesteś niezwykle dojrzałą osobą, a Twój blog jest minimalistyczny, delikatny i taki dopracowany. Zyczę Ci wspaniałych wakacji :)

    ReplyDelete
  35. Ślicznie wyglądałaś! :)
    Cóż, ja idę do drugiej klasy liceum - przede mną półmetek, potem 18-nastki, a przy okazji rozszerzenia i jeszcze więcej myśli o zbliżającej się maturze. Też czuję się chyba staro, haha :) Ale zamierzam wykorzystać każdy dzień najlepiej jak się da, tak samo w te wakacje! Udanego lata!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. Ja również nie mogę w to uwierzyć. Ten czas leci zdecydowanie za szybko!
    Ślicznie wyglądasz.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  37. Pamiętam swój bal gimnazjalny, co do minuty, chociaż to było 3 lata temu :)I zawsze jest to dla mnie miłe wspomnienie :D
    Pięknie wyglądałaś!

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetna sukienka! Ja niestety (lub stety) też skończyłam gimnazjum, ale z moją klasą byliśmy od podstawówki, czyli 9 lat razem. Mam nadzieję, że nasze przyszłe szkoły będą dobrym wyborem :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    ReplyDelete
  39. Rozstania zawsze są trudne :( Cieszę się, że ja mam jeszcze trochę czasu zanim skończę gimnazjum ;)
    Śliczna jest ta sukienka :*

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. U mnie w gimnazjum nie ma takich bali :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. świetnie wyglądałaś!:) udanych wakacji!
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  42. Moje 3 lata w gimnazjum też przeleciały bardzo szybko, ale liceum leci jeszcze szybciej! Jesteś bardzo fotogeniczna, masz ciekawego bloga o świetnym wyglądzie, obserwuję :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Wyglądałaś cudownie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. też właśnie skończyłam gimnazjum. troche smutno, ale trzeba iść dalej przez życie ;)
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  45. Sukienka przepiękna:) Wyglądasz świetnie!
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Cudownie wyglądałaś!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  47. Pieknie wygladasz! I sliczne masz te oczy. Potesknisz troche I ci przejdzie ;) znam to! :D Thanks for sharing. Have a lovely day!
    Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Like us on Facebook