TWO YEARS + CONTEST!

July 04, 2016

ponad 830 obserwatorów...
6266 opublikowanych komentarzy...
147 postów...
ponad 144 000 wyświetleń...

Takie liczby są dla mnie czymś niewyobrażalnym. W ciągu tego roku blog się zmieniał. Moje małe miejsce w sieci ma już dwa lata. Pamiętam jak dwa lata temu robiłam zdjęcia telefonem, dziś natomiast mam świetny sprzęt, który pozwolił mi się rozwinąć w tym, co lubię robić - w blogowaniu i dzieleniu się z Wami swoim zdaniem. Przed Piankaofstyle było wiele blogów, które zakładałam i po jakimś czasie usuwałam. Jako trzynastolatka chciałam się sprawdzić: czy będę prowadzić bloga dłużej niż 2-3 miesiące? I co z tego wyszło? Piankaofstyle nie ma już trzy miesiące czy roku, a działam tu już 2 lata! Oczywiście dziękuję stałym obserwatorom, jak i przybywającym. Staram się, aby każdy znalazł tu coś dla siebie, dlatego tematyka postów jest co raz to inna. Przygotowałam dla Was coś bardziej lepszego niż rok temu, a mianowicie KONKURS Z PACZKĄ NIESPODZIANKĄ!

Postanowiłam, że wspaniałym pomysłem będzie podarowanie wygranej osobie paczki niespodzianki z listem ode mnie. Co trzeba zrobić? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jakie wartości są dla ciebie w życiu najważniejsze? Autor najlepszej, według mnie, wypowiedzi wygrywa paczkę niespodziankę i list ode mnie. Liczę na rozwinięte wypowiedzi! Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo w ciągu 48 godzin.

R E G U L A M I N
1. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem tego bloga.
2.  Swoją odpowiedź na pytanie konkursowe prześlij na mail ppiankowska@gmail.com w tytule "Konkurs z paczką niespodzianką".
3. Konkurs trwa od 4.07.2016 r. do 18.07.2016 r.
4. Wstaw podlinkowany baner na bloga. (dodatkowo)



W Z Ó R  Z G Ł O S Z E N I A
1. Obserwuję bloga jako: (nazwa)
2. Mój mail: (mail, z którego została wysłana odpowiedź)
3. Link do bloga: (jeżeli baner został wstawiony na bloga)




You Might Also Like

52 komentarze

  1. Gratuluję drugich urodzin bloga i życzę jeszcze wiele sukcesów! Konkurs z tej okazji to świetny pomysł. :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję drugich urodzin bloga, mój ostatnio również tyle skończył! :) Świetny pomysł z konkursem, za kilka dni wyślę zgłoszenie!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  3. Gratulację tak dużych osiągnięć i oby tak dalej!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  4. Gratuluję wytrwałości i życzę ci jej dalej :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  5. Gratuluję *^*
    Życzę dalszych sukcesów
    K-kkasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gratuluję dwóch lat bloga - mój tyle skończy dopiero w październiku. Mam nadzieję, ze dalej będziesz pisać i się rozwijać.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Dwa lata to cudowny czas! gratuluję wszystkiego, co osiągnęłaś i życzę kolejnych sukcesów, zasłużyłaś na nie!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  8. Mam nadzieję, że to nie jest koniec ani nawet środek twojej przygody z blogiem. Mam nadzieję, że się dopiero rozkręcasz i życzę wytrwałości i oczywiście dużej dawki nowych pomysłów :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  9. Gratuluję dwóch lat i życzę, abyś za kolejne dwa lata mogła się pochwalić jeszcze lepszymi statystykami i być dalej miała satysfakcję z blogowania, bo to jest w tym wszystko najważniejsze.:)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję i życzę jeszcze więcej takich rocznic! :*
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    ReplyDelete
  11. gratuluję osiągnięć :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  12. Gratuluję tych dwóch lat. Naprawdę Twój blog jest świetny :) Życzę wytrwałości w blogowaniu i jeszcze wiecej osiągnięć :* Powodzenia w konkursie!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Gratuluję! :)
    1. Obserwuję bloga jako: Davina
    2. Mój mail: davina.duchannes@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Gratuluję 2 lat i życzę kolejnych :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  15. Konkurs jako uczczenie tak długiej wytrwałości w pisaniu bloga to naprawdę dobry pomysł.
    Gratuluję!! Biorę udział i swoją wiadomość już wysłałam :) Mam nadzieję, że się spodoba, bo trochę serca w nią włożyłam.

    1. Obserwuję bloga jako: Kinczes
    2. Mój mail: bloondeblog@gmail.com
    3. Link do bloga: www.kinczes.blogspot.com

    Życzę wszystkim powodzenia, a Tobie wielu sukcesów na blogu :*

    ReplyDelete
  16. Obserwuję bloga jako: iAmWiki !
    Mój mail: vici.maail@gmail.com
    Baner: nie

    Gratuluję dwóch lat bloga Pianka ♥

    ReplyDelete
  17. Gratulacje tylu wyświetleń, obserwatorów itd.. Świetny pomysł na konkurs! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Gratuluję dwóch lat bloga! Życzę dalszych sukcesów ;) Ciekawy konkurs, raczej wezmę udział :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  19. Gratuluję dwóch lat na blogosferze! Oby więcej! :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  20. wow gratuluję tylu sukcesów no i oczywiście tych 2 lat :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam twojego bloga, gratuluje statystyk :)
    The Bonnie

    ReplyDelete
  22. Serdecznie gratuluję wytrwałości! Zasługujesz na te statystyki ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Gratuluję serdecznie i życzę kolejnych sukcesów!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Gratuluję! Osiągnęłaś ogromny sukces <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. To nieprawdopodobne jak ten czas szybko leci! Co prawda nie jestem z Tobą od samego początku, jednak gratuluję Ci niezmiernie i życzę dalszych sukcesów! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów blogowych!

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fajny pomysł na konkurs! :) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. 1. Obserwuję bloga jako: Monika
    2. Mój mail: fiech.monika@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Gratuluję aż dwóch lat bloga! <3
    Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  30. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    ReplyDelete
  31. Gratulacje! Zasłużyłaś na to wszystko ♥
    1. Obserwuję bloga jako: Victoria Tomlinson
    2. Mój mail: gracesecombe@poczta.fm
    3. Link do bloga: http://xxwikczixx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Gratulacje kochana! Do twojej listy możesz wpisać też to, że działasz w Trivis no i oczywiście nasze kochane FAMFY:(
    Ja również zakładałam mnóstwo blogów. Trzymaj za mnie kciuki, abym nie usunęła tego na którym obecnie pisze, tak jak ja trzymam za twoje kolejne dwa lata - a nawet więcej! Buziaki!

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Twój blog pnie się do góry.Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości.Zapraszam również na nowy post.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Gratuluję!

    Obserwuję bloga jako: Magdalena Kasińska
    Mój mail: Magdalena200166@wp.pl
    Link do bloga: http://pelnapasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Naprawdę wiele osiągnęłaś! Z całego serduszka ci gratuluję i powodzenia dalej!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  36. Gratuluje Ci tak wspaniałych osiągnięć!
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  37. Kurcze, gratuluję ogromnie tych dwóch lat. To naprawdę godne respektu wytrwać tyle. Ja zazwyczaj się szybko zniechęcam, tym bardziej podziwiam do czego doszłaś przez ten czas :) Ciekawy pomysł na konkurs jako uhonorowanie tego okresu <3

    1. Obserwuję bloga jako: Alessa
    2. Mój mail: monica.jackson1415@yahoo.com
    3. Link do bloga: violet-end.blogspot.com

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  38. Życzę Ci kolejnego roku blogowania i więcej sukcesów :)
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Nic tylko życzyć kolejnych udanych lat ;)

    ReplyDelete
  40. Gratuluję i oby dalszych sukcesów ^^
    Obserwuje bloga jako: Alex Blue
    Mój email: lamy.to.cwaniaczki@gmail.com
    Link do bloga: https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Gratulację 2 lat w blogosferze! <33

    1. Obserwuję bloga jako: Jagoda Beksiak
    2. Mój mail: jagodabeksiak@gmail.com
    3. Link do bloga: jbeksiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Obserwuję jako Strasznyszkielet
    email agatek0@op.pl
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook