TUMBLR GIRL: exaggeration or trend?

July 12, 2016


Jak zostać prawdziwą tumblr girl? Musisz posiadać iPhone. Nie kupuj żadnego etui. Nie możesz zakryć przecież słynnego jabłka. Pamiętaj, że jakieś Szajsungi czy starmodne Nokie nie mają z nimi szans. Noś czapkę wpierdolkę, zwaną inaczej czapką z daszkiem. To nic, że jest 30 - stopniowy upał. Musisz cały czas pozostać tumblr girl. Bomberka. To nic, że nagle pojawiła się na nią moda, a ty ślepo za nią podążasz. Wyrzuć z szafy kolorowe ubrania. Masz różową, piękną bluzkę? O nie! Ląduje już do kosza, a na jej miejsce trafia biały crop top i czarne spodenki. A, no i zapomniałabym! Jeżeli robisz selfie to nie zapominaj o zakrytej twarzy. Ludzie muszą wiedzieć, że cenisz sobie prywatność...

Mam nadzieję, że wyczuliście ten sarkazm, który przewijał się przez cały poprzedni tekst. A teraz przejdźmy do sedna tematu. Czy ostatnio zauważyliście modę na bycie tumblr girl? Jestem pewna, że te słowa usłyszałyście chociaż raz i pomyślałyście, co to oznacza. Na YouTubie aż się roi od filmów w tej tematyce, co moim zdaniem, jest już przesadzone. Początkowo tylko nieliczne osoby przyjęły ten trend. Teraz króluje on wszędzie. Czy można nazwać to czymś oryginalnym? Oryginalna może być osobowość, charakter, osoba, ale nie bycie dziewczyną wyjętą prosto z Tumblr'a. Na przemijającą modę na coś narażeni jesteśmy najbardziej my, a myśląc my, chodzi mi o nastolatki. Pamiętam jak rok temu każda nastolatka chciała mieć Air Max'y. Wszędzie ten znaczek. O, albo superstary! Najsmutniejsze jest w tym wszystkim to, że teraz już prawie nikt nie nosi Air Max'ów, bo przecież to kompromitacja! Muszę być w modzie na czasie! Oj, to jednak nie o to chodzi. Jeżeli chcecie być oryginalni, kupcie prostą, białą bluzkę i zamieńcie ją na twórcze arcydzieło z naszywkami i mnóstwem kolorów. Gwarantuję, że nikt nie będzie miał takiej samej bluzki, jak wy. To tylko jedna z moich rad, a resztę pewnie uda się wam samym wymyśleć. Do dzieła, nie odrzucajcie trendów sprzed kilku lat. Bądźcie na czasie w SWOIM stylu!



You Might Also Like

58 komentarze

  1. Styl tumblr girl jest naprawdę ładny, ale rzeczywiście ogromną przesadą jest oglądanie miliona takich samych dziewczyn na ulicy, czy w szkole. Inspiruję się tumblr girls, z naciskiem na inspiruję, jednak kopiowanie ich stylu to rzecz idiotyczna.
    Ładne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też nie potrafię zrozumieć czemu ludzie tak ślepo podążają za modą i byciem tą tumblr girl, bo przecież moda i trendy istnieją nie od dziś i każdy doskonale wie, że to w końcu przeminie. Lepiej być sobą, niż marną kopią, gdzie nikt w nas nie zobaczy nic wyjątkowego.

    ReplyDelete
  3. Czytam już chyba jeden z kilkunastu post na blogu dotyczący Tumblr Girl, widzę, że to dość popularny temat, haha.
    Dla mnie ta ''moda'' jest trochę żałosna, aczkolwiek czasami lubię się inspirować obrazkami z Tumblr'a, ale tak aby do końca pozostać sobą.
    Znałam kiedyś taką dziewczynę w moim gimnazjum, która za wszelką cenę chciała pokazać jaka jest Tumblr. IPhone, podarte spodnie, warkoczyki- to była u niej codzienność. Nie było w niej nic oprócz nędznej kopii.
    Dlatego bądźmy sobą! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny post.Teraz już chyba każdy próbuje podążać za modą.
    Pozdrawiam!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Święte słowa, dosłownie! To już przesadne, że post o tym jak być tumblr girl jest już chyba na każdym blogu i nie w takim sarkastycznym poście z humorem jaki ty napisałaś, a poważnym...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Paradoks Tumblr Girl? Robi sobie zdjęcia, ale nie pokazuje swojej twarzy.
    Mój blog
    Kanał na YT
    FanPage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pominmy fakt,ze to nie prawdziwa tumblr girl

      Delete
  7. Wiele dziewczyn ślepo za tym trendem podąża, chcą być oryginalne, a tak naprawdę wszystkie stają się swoimi kopiami. Świetne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie widzę nic złego w byciu tumblr, ale oczywiście wszystko z umiarem i bez ślepego podążania za stadem. I tylko wtedy, gdy rzeczywiście się to lubi, a nie żeby być modnym. Bo inaczej to się staje chore. Wiem, że to mało oryginalne, ale jeśli ktoś lubi to mu nie zabronimy.


    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    ReplyDelete
  9. Dla mnie to bardziej denerwujące jest to że kazdy teraz ciągle pisze albo nagrywa o tym samym ''jak byc tumblr girl'' ''czemu nie warto byc tumblr girl'' itp. Podłapali wszyscy temat i ciągle o tym samym w blogosferze:)
    Niech każdy będzie taki jak chce, nawet jak chce byc tumblr girl, nie wiem po co o tym pisac :D

    ReplyDelete
  10. To już chyba siódmy post, którego czytam o Tumblr girl! Temat na czasie hahaha :)
    Sama noszę czapki z daszkiem i warkoczyki, ale na tym przystaje bo uważam, że to trochę żałosne. Świetny sarkastyczny post!
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  11. Czasami sama ubiorze się jak Tymbark girl, ale teraz mój styl się zmienia i kupuję różnorodne ubrania :p superstary kupiłam bo mi się po prostu podobają :p xd uważam że wszyscy ubrani tak samo to nuda xd
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nie mam nic przeciwko tumblr girl. Sama noszę warkoczyki i lubię zaglądać na Tumblra i się inspirować, lecz nie od razu stawać się dziewczyną z tej strony internetowej.
    Jak już wspomniałam - nie przeszkadza mi ten styl, aczkolwiek nie mogę już znieść widoku superstarów. Jestem pewna, że za rok, jak nie mniej, już się o nim zapomni :)
    Piękne zdjęcia ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie wyglądasz, ale ile ja jeszcze razy przeczytam wpis o tym jak zostać tumblr girl hehe :P

    ReplyDelete
  14. Komentowanie tematu sobie odpuszczę u powiem tylko, ze masz zniewalająca bluzkę! Super wyglądasz!
    http://nekoworlds.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. przepraszam ale słownik mi zmienił na tymbark , a nie tumblr girl xd

    ReplyDelete
  16. Dosłownie mam już dosyć tego całego "tambler gerl" na początku to było okej i niewiele osób "podążało" za tym, a jak każdy jest taki sam to aż się niedobrze robi. To przykre, że niektóre dziewczyny (chociaż chłopaki też) zapominają o tym co lubią, co im się podoba tylko dlatego, żeby być modnym i "fajnym". Cudowne zdjęcia;)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  17. To trochę smutne i zarazem śmieszne, że połowa nastolatek chodzi tak samo ubrana i zachowuję się także w podobny sposób.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    ReplyDelete
  18. Niedawno napisałam notkę o tej samej tematyce. Jeżeli chodzi o moje zdanie. Ja uważam, że tych dziewczyn "Tumblr" jest już za dużo. Czasami jak idę sobie w mieście mam wrażenie, że widzę prawie ciągle taką samą dziewczynę... ahh ;-;

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  19. Nie potrafię zrozumieć tej całej mody na "tumblr girl". Od samego początku wydawało mi się to dziwne i tak jest do tej pory. Każdy powinien być sobą, a nie kreować się na zupełnie inną osobę..

    ReplyDelete
  20. Coś jestem chyba za stara, bo o tym terminie nie słyszałam. Niestety nie jestem tumbrl girl, bo ani czapki z daszkiem nie posiadam, ani srajfonka nie mam:(
    Pozdrawiam:)
    :)

    ReplyDelete
  21. Akurat przy 30 stopniowym upale czapka z daszkiem jest wskazana :D. Tak naprawdę nie rozumiem dlaczego ludzie, aż tak bardzo interesują się tym tematem. Każdy powinien nosić to co chce, nie ważne czy nawiązuje tym do bycia "tumblr girl" czy nie. Myślę, że mimo wszytko tym dziewczyną podoba się akurat taki styl i jeśli czują się z tym dobrze to wszytko jest w jak najlepszym porządku. :)

    ReplyDelete
  22. Kilka dni temu napisałam na ten temat post :*


    rilseee.blogpsot.com

    ReplyDelete
  23. Według mnie wieczne wałkowanie tego tematu tylko je nakręca. Porzućmy to, niech każdy nosi to, co chce ;p

    ReplyDelete
  24. A dla mnie jest smieszne ze piszecie ze moda na TG jest zalosna itd itp by byc soba a i tak większość z Was nastolatek robi te same pozy, ubiera sie tak samo mimo ze piszecie co innego.

    ReplyDelete
  25. air maxy to najwygodniejsze buty świata, nie umiałabym ich nie nosić haha!
    świetna notka, jak zawsze :-) jesteś taaaak młodą i mądrą osobą Pati :)

    ReplyDelete
  26. Bycie "tumblr girl" jest strasznie oklepane :)
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  27. Podoba mi się styl tumblr girl, zdjęcia z tego portalu, jednak śmieszne jest to, że wiele dziewczyn ślepo za tym podąża, nie ma nic złego w noszeniu superstarów, czy posiadania Iphone, jednak cały zestaw tumblr girl to przesada..

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądasz!

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy :)

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. nie rozumiem tej mody na bycie tumblr girl, wszystkie dziewczyny wyglądają tak samo, noszą te same buty, spodnie, kurtki, wszystkie mają iPhone, MacBook'i i dwa dobierane warkocze na głowie i oczywiście nie zapominajmy o czapce z daszkiem koniecznie z Adidasa, żeby nie było nie mam nic do osób, które mają np. iPhone itd. chodzi mi o to, że wszystkie dziewczyny wyglądają teraz identycznie i mało która ma swój własny styl

    http://martyna-semen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. W czerwcu spoglądałam na moje koleżanki z klasy/ z równoległych klas/ szkoły, zastanawiałam się o co chodzi w tym wszystkim? O wyglądanie jak każdy? Gdziekolwiek się odwróciłam widziałam superstary, czarne czapki z daszkiem, biało-czarne ubranie, rozpuszczone długie włosy. Szczerze, przestraszyłam się w pewnym momencie, czy bycie takim samym jak inni jest aż takie atrakcyjne? Nie lepiej być sobą? Poruszyłaś bardzo ciekawy temat, godny rozwinięcia, czekam na więcej!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. O wiele fajniej być oryginalnym. Wyróżniamy się z tłumu, czujemy się sobą, bo nikogo nie udajemy! :) Masz rację z tym co napisałaś!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Dla mnie jest to śmieszne, że te dziewczyny tak ślepo za tym podążają.
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    ReplyDelete
  34. Jeżeli mam być szczera, to mi strasznie podoba się styl tzw. "tumblr", jednakże jak widzę na ulicy wszystkie dziewczyny ubrane właśnie tak, wszystko takie same, to aż mi się wymiotować tym chcę -między innymi dlatego nie mam takiego stylu...
    Smutne jest to, że z rok na rok coraz więcej ludzi traci swoją oryginalność.
    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA


    ReplyDelete
  35. Dla mnie ten styl jest naprawdę ładny, ale fakt, że w ten sposób ubiera się większa część kobiecego społeczeństwa jest po prostu śmieszny. Haha na moim blogu post o tej samej tematyce xd
    http://my-wooonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Tumblr girl różni się w rzeczywistości. Według mnie warto mieć swój styl i nie podążać za tłumem, bo jak patrze w galerii to co 2 osoba nosi np. Superstary i czapki z daszkiem.. Choć przyznam, że styl TG jest bardzo ładny :D

    londonkidx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  37. Mnie już zaczyna powoli irytować ta moda. Czasami jak patrzę na blogi niektórych dziewczyn (nawet mających po 300 obserwatorów) na poważnie zastanawiam się jak to się stało skoro te laski są DOKŁADNIE TAKIE SAME. Tyle pogadanek na temat swojego stylu (nawet przez osoby go nie mającego) i tak niczego nie zmieni. Presja społeczeństwa jest duża, ale da się jej oprzeć. Trzeba tylko chcieć i liczyć się z tym, że niektórzy mogą cię zbojkotować za twoją prawdziwość. Ale po co się przejmować kimś kto nie akceptuje cię takiego jakim jesteś?

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  38. Ta cała moda na tumblr girl zawsze mnie śmieszyła. Okej, podoba mi się ten styl, ale nie nazwałabym tego w ten sposób.

    blog-klik

    ReplyDelete
  39. Bardzo fajny post, szczera prawa. Ha ha, masz rację i jeszcze kiedyś "królowały" New Balance :'D Wysłałam do ciebie e-maila. Proszę o odpowiedź na niego, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Moim zdaniem oryginalnością jest ozdobienie bluzki, tak jak napisałaś. Przyznam, że podoba mi się np. czapka z daszkiem, która teraz jest wszędzie, ale ślepo nie dążę, aby wyglądać jak dziewczyny z Tumblr'a. Warto być sobą!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  42. Muszę przyznać, że np. mam tzw. czapkę wpierdolkę, ale tylko dlatego, że cholernie mi się podoba. Uważam, że branie niektórych rzeczy z tego stylu jest ok, na pewno nie kopiowanie ślepo wszystkiego. przecież o to chodzi, aby się inspirować różnymi stylami. Jeśli chodzi o tumblr girl to popularne stały się dwa francuze robione na odwrót tzw. warkocze walecznej kobiety. Strasznie mi to przeszkadza, bo uwielbiam tą fryzurę i robiłam ją od zawsze, a teraz staram się jej unikać, bo często mi się właśnie zarzuca, że jestem taką "tumblr girl". Trochę mnie to śmieszy.
    Ważne, aby każdy miał swój wlasny styl :) Ty na pewno go masz.

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Uważam, że dopóki ktoś czuje się dobrze w tym co ubiera i naprawdę mu się to podoba, to nie ma problemu. Kiedy jednak ktoś dobiera takie a nie inne ciuchy tylko dlatego, że WSZYSCY SIĘ TAK UBIERAJĄ, albo... BO TUMBLR GIRL, to jest to jakaś parodia...
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. To prawda, ten styl stał się teraz modny, ale nie uważam że jest to "tumblr girl". Korzystam z tumblra od lat i nie nazwe tej mody tumblerową.. Moim zdaniem to po prostu Polacy tak ją nazwali nie bardzo mając o tym pojęcie..
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  45. perfect photos, just wow ❤

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell zo SYDNEY SLEEK - KLIK!

    ReplyDelete
  46. Moda na tumblr girl jest wszędzie - jak dla mnie to jest śmieszne, ślepo podążać za modą.
    Lubię czasem założyć modne rzeczy, ale tylko gdy mi samej sie one podobają :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Patrząc po koleżankach moich młodszych sióstr(15 lat), aż dziwię się, że one jeszcze nie podążyły za tą modą. Każda dziewczyna ubiera się tak samo. Co gorsze ciągnie to za sobą sposób w jaki się zachowują. Nocne spacery, alkohol, papierosy. W wieku 15 lat nawet nie myślało się by robić takie rzeczy...

    ReplyDelete
  48. Moda na tumblr girl... ehh. Ludzie ślepo podążający za tym co w tym momencie jest na topie.
    Świetne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    ReplyDelete
  49. Bycie "tumblr" opanowało świat. Dosłownie. Przeraża mnie jednak fakt, że tak wiele osób podąża ślepo za tym trendem, odrzucając i całkowicie zapominając o własnej wyjątkowości.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  50. No moim zdaniem to jednak tak nie jest. Przynajmniej w moim otoczeniu nie kroluje taka moda, to dziecinne i typowo gimbusiarskie. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. dość popularny temat, ale niech ludzie ubierają się jak chcę...
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  52. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  53. świetnie napisany post, teraz gdzie nie spojrzę wiele dziewczyn wygląda tak samo, żadnej różnorodności ;c
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog :*

    ReplyDelete
  54. Nie rozumiem co to za bawienie się modą, jeśli każdy ubiera się tak samo i to jeszcze w czarno-białe ciuchy. Teraz w modzie jest taka dowolność, że każdy kolor jest modny i praktycznie każdy wzór czy fason, naprawdę można poszaleć. Ja nie rozumiem szału na bycie tumblr girl...
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jeśli ludzie chcą być tylko kolejną kopią "narzuconego" stylu, to ich wybór... No ale niech nie wmawiają reszcie że są oryginalni ;)

    https://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Wchodząc pierwszy raz na Twojego bloga, nie powiedziałabym, że masz piętnaście lat. A co do tematu - zgadzam się w stu procentach :)
    http://lookinmyeyesnow.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook