LITTLE TRIP TO WARSAW // 18.07.2016

July 19, 2016

Warszawa, ogromna stolica z wielkimi możliwościami. Jako mała dziewczynka nie za bardzo lubiłam to miasto. Wydawało mi się zbyt zatłoczone i chaotyczne. Teraz, szczerze, ten tłok i chaos budują całą warszawską atmosferę. Nawet nocą wszystko jest żywe. Może ktoś zna całe to miejsce na pamięć, ale zanim w mojej głowie zakoduje się gdzie jest ulica Marszałkowska, minie trochę czasu. 18 lipca (wczoraj) postanowiłam, że sama pojadę zwiedzić stolicę. Zazwyczaj chodziliśmy wycieczkami szkolnymi, wcześniej obiecałam sobie, że kiedyś sama tu przyjadę. I stało się. 

Po południu wzięłam ze sobą aparat, potrzebne rzeczy i czekałam zdenerwowana na dworcu PKS. Pierwszy raz tak daleko jechałam (i to sama!). Powiedziałam sobie spokojnie. Weszłam do autobusu. Okej, na szczęście to ten właściwy, więc zajmuję sobie miejsce. Zegar tykał. Minęły trzy godziny. Już jestem. Próbuję poruszyć się jakoś, aby dojść do celu. W tym celu nawigacja zawsze jest najlepszym przyjacielem, tym bardziej wtedy kiedy masz zainstalowaną ją w telefonie. Dotarłam do Złotych Tarasów. Ależ te centrum jest wielkie! Udało mi się spotkać z moją internetową przyjaciółką, Julią, którą większa część z was na pewno ją kojarzy. To niesamowite, gdy osoba, z którą dzielicie się codziennie swoimi przeżyciami, spotyka się z wami twarzą w twarz. Pierwszy raz zawarłam znajomość się z kimś z internetu. Zazwyczaj próbuję nawiązać relacje ze swoimi rówieśnikami od razu wymieniając parę zdań między sobą. Czekam jednak na więcej takich spotkań! Jeżeli spotkacie mnie gdziekolwiek - podchodźcie! Nie gryzę, serio! Byłoby mi bardzo stanąć z wami oko w oko. W Warszawie udało mi się zasmakować mrożonej (i to mocno) herbaty ze Starbucksa. Herbata, jak herbata, ale zawsze chciałam przyjść do tej kawiarenki. Ile to śmiechu było, kiedy sama z siebie wyprowadziłam się z równowagi, więc moje zamawianie herbaty w Starbucksie wyglądało komicznie (Julia coś o tym wie, haha!). Poza tym, że okulary uległy lekkiej kolizji i nabawiłam się niezłej infekcji (powinnam nosić kurtkę, gdy jest zimno, ups) to było śmiesznie i wspaniale zwiedzić stolicę Polski.



You Might Also Like

48 komentarze

  1. Świetnie, że się spotkałyście! Super zdjęcia :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowne miejsce, sama miło wspominam wizytę w Warszawie.

    TEYZZ BLOG

    ReplyDelete
  3. Super że się spotkałyście ;*

    Zapraszam do mnie-
    wrysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sama miałam okazję ostatnio odwiedzić Warszawę i bardzo mi się tam podobało :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja bardzo lubię Warszawę, zawsze na wakacje mnie do niej ciągnie. :) Śliczne zdjęcia.

    Prosiłabym o poklikanie w linki pod postem, z góry dziękuję i pozdrawiam!
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  6. Warszawa! Uwielbiam to miasto.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  7. Ja w te wakacje także zaliczyłam Warszawę ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Ja będąc w Polsce mam zamiar pojechać do Warszawy chociaż dwa razy, bo uwielbiam to miasto:)

    CREJZZZOOLL.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie, że zwiedziłaś stolicę i spotkałaś się ze swoją internetową przyjaciółką. Ja w Warszawie byłam tylko raz, jednak stwierdziłam, że to miasto jest za duże jak dla mnie haha :D.


    pozytywnarealistka.blogspot

    ReplyDelete
  10. Byłam w Warszawie rok temu. Takie duże miasto to jednak miejsce nie dla mnie. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że udało Ci się spotkać z koleżanką z internetu, ja w taki sposób poznałam moją przyjaciółkę. A Warszawa jest całkiem fajna, mieszkałam w niej przez ten rok i jest mnóstwo świetnych miejsc do zobaczenia.

    ReplyDelete
  12. Ja bym źle skręciła w pierwszą ulicę :D
    Filmik bardzo fajny, a zdjęcia miasta bardzo ładnie wyglądają :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  13. nie lubię Warszawy :d fajnie, że się spotkałyście :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia + nagrałaś świetny vlog z Wawy :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajnie, że udało Ci się zwiedzić Warszawę i spotkać z internetową przyjaciółką. Ja w te wakacje miałam podobną okazję! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. To świetnie, że zobaczyłaś stolicę. Nigdy nie byłam też przekonana co do tego miasta, jednak chyba zaczynam się przełamywać :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. OOoo <3 mega musiało być :*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja bym się trochę bała jechać do Warszawy sama, super zdjęcia :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja również wczoraj byłam w Warszawie, tylko że z chłopakiem i kolegą :) Głównie to siedzieliśmy nad Wisłą. Piękne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  20. Warszawa - piękne miejsce. Tylko dla mnie jednak trochę za głośno. Wolę mniejsze miasteczka.
    Kaktusowy Sad

    ReplyDelete
  21. Nigdy nie byłam w Warszawie :) Super, że spotkałaś Julkę, uwielbiam ją!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Muszę przyznać, że w Warszawie byłam tylko raz na parę dni i jest to naprawdę cudowne miejsce, od zawsze marzyłam, żeby tam zamieszkać w przyszłości ♥
    Fajnie, że spotkałaś się z Julą! Ja jeżdżę do Niemiec - Berlina, sama busem, uwielbiam :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. W Warszawie byłam tylko raz, dawno temu. Marzy mi się, żeby z nowu odwiedzić to cudowne miasto, wycieczka coraz bliżej realizacji ;)
    Pamiętam moje pierwsze zamawianie w Starbucksie, również było śmieszne :D
    Śliczne zdjęcia, no i świetnie, że spotkałaś Julkę!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia :)
    To super, że udało Wam się spotkać! Rzadko kiedy to się zdarza w przypadku internetowych przyjaźni :)

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Warszawę, choć niestety rzadko tam bywam :(. Super zdjęcia.

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia! Fajnie, że udało Ci się spotkać z internetową przyjaciółką ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja byłam w Warszawie na wycieczce szkolnej i marzę, żeby tam jeszcze pojechać. Zakochałam się w tym mieście! Pozdrów Julkę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  28. Bardzo lubię Warszawę, ale nie potrafiłabym tam mieszkać, za dużo pośpiechu. Ładne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  29. Byłam w Warszawie kilka razy - za każdym razem oczarowana. Zakochałam się w tym mieście. Zakochałam się w tej atmosferze, tłoku i chaosie. Każdy próbuje mnie odwieść od pomysłu pójścia tam na studia, ale jak dla mnie to jedyna opcja <3
    Piękne zdjęcia. Ostatnio też odwiedziłam Starbucksa i doszłam do wniosku, że kawę mają gorszą niż w maku i dwa razy droższą. Także, więcej nie odwiedzam.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  30. Sama także wyjechałabym do Warszawy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Aaa super znac taka osobe jak Julka <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. W Warszawie byłam 2 razy i jestem średnio nastawiona do tego miasta. Z jednej strony podoba mi się ten chaos i to, że wszystko się tam dzieje, a z drugiej nie wydaje mi się żeby ludzie tam byli szczególnie życzliwi :p. Ale to już moje odczucia.
    Cieszę się że spotkałaś się ze swoją internetową przyjaciółką <3!
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    ReplyDelete
  34. Byłam trzy lata temu w Warszawie i tęsknię za tym miastem.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super zdjecia !
    http://juleskaaab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja mimo tego, że mieszkam niedaleko Warszawy, naprawdę boję się po niej poruszać z obawy, że zabłądzę. Więc szczerze Cię rozumiem! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. piękne zdjęcia, dawno byłam. :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete
  38. ostatnio byłam ok.24 w Warszawie w centrum i nie było żywo, siedziało tylko dwóch panów na ławce
    natomiast Warszawę uwielbiam! dobrze że mam do niej blisko :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Widać, że jesteś odważna żeby sama jechać do Warszawy, bo niektórzy się boją
    ♥Zapraszam do siebie♥

    ReplyDelete
  40. Marzę, by kiedyś SAMA spędzić dzień w stolicy, bez żadnych wycieczek. Super, że udało Ci się spotkać z przyjaciółką, ja swoja zobaczę na poczatku sierpnia.

    http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Takie spotkanie to na pewno świetne przeżycie, dla mnie to też jest małe marzenie, by spotkać się z osobą poznaną przez internet, a byłoby już w ogóle czadowo, gdyby była to pokrewna blogerka :D
    Silent Habits

    ReplyDelete
  42. Gratuluję odwagi samej jechać do stolicy :) Byłam w Warszawie i bardzo podoba mi się to miasto. Chętnie bym tam zamieszkała, hah :D Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Super zdjęcia, ja dawno nie byłam w Wwie muszę się w końcu wybrać :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetnie, że się z nią spotkałaś. Ja mieszkam w mieście sąsiadującym z Warszawą więc często tam jestem, szczególnie na zakupach. Wtedy najczęściej wybieram Promenadę. Dawno nie byłam tam rowerem, więc niedługo może wybiorę się na basen do Wesołej, bo mam może z 10 kilometrów ;>

    Nowy post!

    ReplyDelete
  45. Jak zaczęła się wasza przyjaźń? Np napisałaś do niej lub ona do Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłyśmy w jednej akcji blogerskiej, która potem się rozpadła i została tylko konwersacja na facebooku. I tak pisaliśmy i piszemy do dziś. :)

      Delete

Like us on Facebook