my first collaboration

July 27, 2016

Wreszcie zdecydowałam się na swoją pierwszą współpracę z zagraniczną firmą. Przyznam, że jestem w tym temacie jeszcze zielona i niektórych rzeczy jeszcze się uczę. Przygotowałam więc wishlistę ze sklepu cndirect.com. Tak, tak wiem, jak nie lubicie takich postów do klikania, ale jest to jednak małe urozmaicenie bloga. Więcej stylizacji to więcej postów. Więc jak? Pomożecie? Asortyment jest dosyć ciekawy. Czytałam różne opinie na temat tej firmy. O tym, czy ją polecam czy nie, powiem, gdy w moje ręce trafi paczka, ale zanim to proszę Was o klikanie w linki! Poniżej rzeczy, które najbardziej trafiają w mój gust. 




CNdirect kupon: tylko 100 razy, ważny do 13/08/2016

cndirect-lyf15 === 15% zniżki dla przedmiotów 
cndirect-lyf14 === 14% zniżki na całe zamówienie






You Might Also Like

29 komentarze

  1. Poklikane :) Gratuluję współpracy. Mam nadzieję, że będzie owocna.
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Ta koszula i kombinezon są genialne! Masz świetny gust. Powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję współpracy i życzę ci abyś miała następne współprace co raz lepsze! Oczywiście, poklikałam:)
    https://different-w.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Poklikane :D Fajnie, że chodź to post o współpracy próbowałaś jakąś fajnie poprzerabiać te zdjęcia!
    Trzymaj się cieplutko <33
    jbeksiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne ubrania. Poklikałam uczciwie!
    CENY:
    4.24
    4.60
    7.47
    7.47
    8.03
    8.91
    8.02
    2.88
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najważniejsze, żeby tych współprac nie było za dużo. U Ciebie to jest pierwszy i jedyny taki post z kolażem, dlatego nie masz co się przejmować, bo inni tylko zaśmiecają tym wszystkim bloga, a Ty subtelnie to dodałaś. ;)


    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    ReplyDelete
  7. Gratuluję nawiązania współpracy:) Poklikane;)

    Zapraszam do mnie:) [KLIK]

    ReplyDelete
  8. Gratulacje współpracy! Fajnie przedstawiłaś ubrania!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że nawiązałaś tę współpracę! Bardzo podoba mi się grafika jak zrobiłaś ją razem z ubraniami w :)
    Poklikałam!
    1- 4.17$
    2- 4.52$
    3- 7.34$
    4- 7.34$
    5- 7.89$
    6- 8.75$
    7- 7.88$
    8- 2.83$

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Rzeczy naprawdę śliczne! Poklikałam, liczę na to, że uda Ci się nawiązać współpracę :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  11. Jasne, że kliknęłam :) Uważam, że tobie się to należy :*
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jasne, że ci pomogę Pianka! Zdecydowanie zasługujesz na współprace i to od dawna ;)
    Także poklikane!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  13. Poklikane! Posiadam koszulę w czarne maziajki, jest super :))

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. Gratuluję współpracy ! Rzeczy które wybrałaś są naprawdę świetne, szczególnie kombinezon mi wpadł w oko ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Gratuluję współpracy, oczywiście poklikane! :)
    Przy okazji fajna wishlista :)

    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  17. Gratulację współpracy, a osobiście nie słyszałam nigdy o firmie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Naprawdę cieszę się z twojej współpracy! Ja już swoją pierwszą mam za sobą, niestety po pierwszym zamówieniu firma zrezygnowała (ehh). Miałam wtedy starego bloga, którego niedawno niestety usunęłam. Teraz, gdy mam nowego nie mam jak na razie żadnych szans na współpracę, bo dopiero niedawno go założyłam. Poklikane ;)
    1- 4.17$
    2- 4.52$

    Zapraszam na mojego bloga!
    mmartnw blog

    ReplyDelete
  20. Oczywiście i ja pomagam! :) Poklikane :)
    https://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/07/holidays-so-beautiful-take-me-to-place.html

    ReplyDelete
  21. Gratuluję nawiązania pierwszej współpracy oraz życzę kolejnych :)
    Wybrałaś cudowne ubrania :) Poklikane!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  22. Gratuluję współpracy,rozwijaj się nadal w tym co kochasz :)
    Genialne ubrania.
    MÓJ BLOG <3

    ReplyDelete
  23. Gratulujemy współpracy, poklikane :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    ReplyDelete
  24. Poklikane. Owocnej współpracy! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. poklikane :) a ja Cię kojarzę! to ty potrafisz stworzyć taki świetny desing bloga :) obserwuję!

    ReplyDelete
  26. Koszula i białe spodenki są super :) Poklikałam we wszystkie linki, powodzenia ;* I w zasadzie sama byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki w moim poście. paulacierpiak, klik Z góry bardzo dziękuję, to wiele dla mnie znaczy! ♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook