NO SUGAR, NO PROBLEM

July 27, 2017

Polubiłam się z kawiarenkami. Czuję, że są one moim drugim domem, jakkolwiek to brzmi. Mam na liście swoje ulubione, ale o nich opowiem Wam w zupełnie innym wpisie. Zazwyczaj chodzę do tych, w których będę pewna, że jedzenie mi nie zaszkodzi, czyli wszelkie desery, ciasta muszą być bezglutenowe. Cóż, matka natura obdarzyła mnie niestety nietolerancją glutenu, więc mam trudniej w wybraniu odpowiedniego lokalu na skonsumowanie czegoś dobrego. Wychodzę z założenia, że kawiarenki to najlepsze i najbardziej przytulne miejsce na spotkanie z przyjaciółką, koleżanką czy chłopakiem. Być może dlatego w ciągu tygodnia potrafię odwiedzić kilka kawiarenek. Polubiłam się również z pastelowymi kolorami. Wcześniej moja szafa zapełniona była czarnymi i białymi ubraniami. Od dosyć niedawna zapełniają ją kolory. Jedną z tych bardziej kolorowych stylizacji, widzicie na tych zdjęciach. 

T-SHIRT, JUMPSUIT | BERSHKA
CHOKER | FOREVER21
LOCATION: FIT CAKE EŁK
ZDJĘCIA: JULKA BRZEZIŃSKA

You Might Also Like

47 komentarze

  1. ja tez do byle kawiarni nie pojde ;p preferuje jednakze zdrowe desery oraz mam alergie na laktoze i orzechy, wiec rowniez trudno znalezc mi lokal warty odwiedzenia ;p

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    ReplyDelete
  2. Również uwielbiam spotkania w kawiarniach! Ślicznie ci w pastelowych kolorach :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  3. Cudownie wygladasz w pastelowych kolorach! Nawet włosy idealnie dobrałaś!:p Zaskakujesz mnie z posta na post. Za każdym razem zachwycam się twoimi zdjęciami i tym,że wszystko jest tak bardzo dopracowane.

    xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam przeróżne kawiarenki!
    Śliczne zdjęcia, buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam chodzić do kawiarenek! Współczuję Ci celiakii, bo życie bez glutenu jest ciężkie. Pięknie wyglądasz w pastelowych kolorach!
    nataliusz.pl

    ReplyDelete
  6. Genialne zdjęcia :) Jesteś prześliczna. Ja do kawiarenek rzadko chodzę, ale mam nadzieje, ze w przyszłości to zmienię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rzadko chodzę do kawiarenek ale muszę to zmienić!
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia cudowne. Ja także lubię chodzić do kawiarni. Moja ulubiona jest Starbucks oraz jeszcze mam kilka fajnych do których chodzę.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! Już nie wspominając o tym, jak pysznie wszystko tam wygląda ♥

    http://jeyjuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Niestety mieszkam w małej miejscowości, i tutaj nie mogę sobie na to pozwolić :(
    Chociaż może to i lepiej, bo wydawałabym z pewnością zbyt dużą sumę pieniędzy xD

    Nie wiem co masz na ustach, ale przepięknie wyglądasz w tym kolorze! <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia ! :D

    ReplyDelete
  12. Cudnie wyglądasz na tych zdjęciach!
    Również czuję się, jakby kawiarenki były moim drugim domem. W Gdańsku mam trójkę faworytów - Kolonię Artystów, Drukarnie i Kawiarnie w Starym Kadrze. Jeśli kiedyś odwiedzisz Trójmiasto koniecznie zajdź do tych trzech.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek,
    aldrazek.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kawiarenki są fajne, choć swoim drugim domem już bym ich nie nazwała. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię chodzić do kawiarenek. Zawsze pozytywnie mi się kojarzą.
    Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Ja mam swoją ulubioną kawiarnię do której chodzę co niedzielę.Bardzo ładne zdjęcia,uwielbiam pastelowe kolory :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Również uwielbiam kawiarenki! Najczęściej chodzę do nich ze znajomymi :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Przyznam, że jestem zafiksowana na punkcie wszelkich "zdrowych" kawiarenek. Jedyne co mnie odstrasza to ceny.. W związku z tym kombinuję we własnej kuchnie. Jednak czasem warto wpaść do jakiejś choćby na kawę z przyjaciółką.
    Zdradzisz może, co masz na ustach? Pięknie się prezentuje!
    Ściskam :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. K lips z Lovely, odcień milky brown, pisałam w komentarzach wyżej :D

      Delete
  18. Ja też bardzo lubię spotkania w kawiarenkach, moją ulubioną jest legal cakes ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  19. Ja chodzę do kawiarni bardzo często. Najczęściej z przyjaciółką, czy chłopakiem. Jest wtedy dobry klimat. Taki lubię najbardziej.
    Cudowne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  20. Świetna sesja i cudowne włosy! Ja uwielbiam chodzić do kawiarenek, szczególnie na ciasto bezowe i lody ;)

    ReplyDelete
  21. ja jak już idę do kawiarni to lubię wypić pyszną kawę ;) jak Ty pięknie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  22. Jeju jakie śliczne są te zdjęcia i Ty cudownie wyglądasz *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja uwielbiam z przyjaciólkami spotykać się w kawiarenkach :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja uwielbiam kawiarnie, na szczęście nie mam żadnych alergii ani nietolerancji :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Kawiarnie i restauracje to najlepsze miejsca na spotkania z przyjaciółmi. Przyjaciele+ jedzonko= podwójna przyjemność haha. Ja przy wyborze miejsca stawiam na design wnętrza. Wystrój i estetyka lokalu jest dla mnie tak ważna, jak jedzonko:))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  26. Kawiarenki są idealnym miejscem do spotkań. Ja na szczęście nie mam uczulenia na nic i mogę jeść wszystko.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jakie urocze zdjęcia, są świetne! Też kocham kawiarnie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia, a co do kawiarenek to także je uwielbiam! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia :) Ja pomimo nietolerancji, zawsze grzeszę na takich wyjściach i potem swoje odchorowuję :/ tylko u mnie nabiał i orzechy :/

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  30. Uroczo! Ja również uwielbiam kawiarnie i to na tyle, że chodzę tam częściej niż raz w tygodniu. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  31. Ja często odwiedzam takie miejsca w jesień :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetne miejsce! Sama uwielbiam chodzić do kawiarni, które są pięknie urządzone <3

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  33. Ja niestety muszę stawiać na kawiarnie, oferujące swoje kawy i smakołyki bez laktozy. Całe szczęście w Katowicach jest kilka takich miejsc
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Kocham kawiarnie! Teraz przeprowadzam się do Krakowa, więc będę miała pod dostatkiem tych uroczych kawiarenek!

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  35. Ja na szczęście gluten toleruję :)

    ReplyDelete
  36. Ja też uwielbiam kawiarnie, jednak w moim mieście ciężko znaleźć jakieś fajne, przytulne, idealne na spotkania z przyjaciółmi.
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  37. ale słodko wyglądasz!
    też uwielbiam kawiarenki, jednak w moim miasteczku nie ma ich za wiele :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    Zapraszamy do siebie, dopiero zaczynamy
    LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  39. Właśnie mi uświadomiłaś, że dawno nie byłam w żadnej kawiarni, ale niestety mieszkam na wsi i rzadko kiedy zdarza mi się do jakiejś pójść.
    Śliczne zdjęcia i bardzo ładny odcień szminki!

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia, klimatem wpisują się idealnie w stylizację! :)

    Pozdrawiam ciepło! Włóczykij Kaczkowska
    http://kaczkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook